וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק סובוסלאי: "החום שיחק לידיים של מכבי תל אביב. לא יכולנו לנשום"

רד בול זלצבורג התלוננה על מזג האוויר אחרי הניצחון בבלומפילד: "החום הקיצוני הפריע לנו". דן ביטון סחט מחמאות בתקשורת המקומית: "שער חלומי, תצוגה מרשימה"

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

למרות הנסיבות המקלות שהיו למכבי תל אביב, על אף ההערכות שינצחו בקלות, רד בול זלצבורג מרוצה מאוד בעקבות הניצחון הדחוק 1:2 על מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. האוסטרים שמעולם לא עלו לשלב הבתים מהמוקדמות, חששו שהתסריט הרע חוזר על עצמו כשנקלעו לפיגור 1:0 משער מצוין של דן ביטון, אולם הפכו משערים של דומיניק סובוסלאי (49) ומסאיה אוקוגאווה (57), שנתנו להם דחיפה גדולה לקראת הגומלין באוסטריה בעוד שבוע.

בסיום המשחק התלוננו שחקני זלצבורג על מזג האוויר שהקשה עליהם לפתח את המשחק הרגיל שלהם. "החום והלחות הגבוהה שיחקו לידיים של מכבי תל אביב", אמר סובוסלאי, אחד מכוכבי הקאמבק של זלצבורג. "מזג האוויר היה משונה כי לא רק שהיה חם מאוד, גם היה קשה מאוד לנשום. בדקות האחרונות בקושי הצלחנו לנשום".

יחד עם זאת, סובוסלאי, מרוצה ש"היו יותר דברים טובים מרעים במשחק הזה. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית".

דומיניק סובוסלאי שחקן זלצבורג מול אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התקשה להתמודד עם החום הישראלי. דומיניק סובוסלאי/ברני ארדוב

השוער ציצאן סטנקוביץ' הוסיף: "הדבר היחיד שחשוב עכשיו הוא שלא נפסיד בבית. אנחנו קבוצה ביתית טובה מאוד, ואנחנו יודעים שבבית שלנו תהיה טמפרטורה הרבה יותר נוחה, וזה יהיה יתרון ללא ספק. מכבי תל אביב הציגה יכולת טובה מאוד, שיחקה טוב, אבל לא הופתעו מהרמה שלה. היינו ערוכים להתמודד עם קבוצה טובה".

גם המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד אמר ש"היה אפשר לראות שמזג האוויר הקיצוני הפריע לנו", והוסיף בסרקזם ש"השחקנים שלנו כבר מחכים לבונוסים".

עוד בוואלה!

מוקדמות האלופות: מכבי תל אביב הפסידה 2:1 לזלצבורג בבית

לכתבה המלאה
דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרשים גם את האוסטרים. דן ביטון/ברני ארדוב

בתקשורת האוסטרית החמיאו למכבי תל אביב, בדגש על דן ביטון. "ביטון היה המצטיין אצל האלופה הישראלית, שהפגינה רוח לחימה מרשימה למרות התפרצות הקורונה וההיעדרויות הרבות. ביטון כבש שער חלומי, והיה אחד השחקנים הבולטים על המגרש", נכתב באתר "קרונה".

האוסטרים אמורים לקבל עוד זריקות עידוד לקראת הגומלין: באוסטריה מדווחים שהקשר זלטקו יונוזוביץ', הנעדר היחיד מסגל זלצבורג בבלומפילד, אמור להתאושש מהפציעה הקטנה שממנה הוא סובל ולעמוד לרשותו של המאמן ג'סי מארש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully