וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה, אכזבה וכעס: רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי ההפסד לזלצבורג

23.9.2020 / 6:59

מחד: במועדון היו גאים בשחקנים שנתנו את הכול בסגל חסר. מאידך: אכזבה קשה מכך שאפשר היה להוציא יותר מהפסד מכובד. וגם: לדוניס לא ניתנו מספיק כלים ("חיזוק? אתם לא צריכים לשאול אותי את השאלות האלה") והאם הקבוצה תספיק לצרף זרים חדשים בזמן?

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מיקס של תחושות במכבי תל אביב בעקבות ההפסד אמש (שלישי) 2:1 לרד בול זלצבורג במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. מצד אחד היו בקבוצה גאים בשחקנים ששיחקו ונתנו הכול בזמן שתשעה שחקנים חיוביים לקורונה ישבו בבית. מצד שני נרשמה אכזבה קשה על כך שאפשר היה להוציא יותר מהפסד מכובד ובמיוחד התלוותה תחושה של קיפוח מצד השופט האנגלי ששרק לפנדל מאוד גבולי.

בנוסף לכל אלה קיימת גם תחושה במועדון שלמאמן גאורגיוס דוניס לא ניתנו מספיק כלים כדי להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות ולראיה גם בתאריך המתקדם הזה יש למכבי תל אביב רק שני שחקנים זרים שיכולים לשחק כאשר אורוש ניקוליץ' בכלל לא נספר. לו היה למכבי תל אביב סגל טוב יותר עם שחקנים זרים איכותיים במקום ז'איר אמאדור, אנדרה ז'ראלדש וצ'יקו אופוואדו שעזבו ועם ההגרלה הנוחה שהמועדון קיבל, ייתכן מאוד שהקבוצה הייתה יכולה להעפיל לשלב בתים בליגת האלופות העונה. כעת, כשרוב הסיכויים שהיא תשחק בליגה האירופית ולא בליגת האלופות, יש למכבי תל אביב בדיוק 14 ימים כדי להתחזק בזרים חדשים אחרת היא לא תוכל לרשום אותם לשלב הליגה האירופית. "אתם לא צריכים לשאול אותי את השאלות האלה. אם יהיה להנהלה מה להודיע, היא תודיע", אמר המאמן דוניס בתום המשחק כשנשאל אם הוא לא מאוכזב שעבר כבר שבוע מאז הבטיחה הקבוצה את הכרטיס לליגה האירופית והוא לא קיבל חיזוק זר לסגל.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב עם ג'סי מארש מאמן זלצבורג. ברני ארדוב
לא קיבל מספיק כלים. דוניס/ברני ארדוב

בחדר ההלבשה של הקבוצה שררה אכזבה גדולה על כך שבמשחק כל כך טוב ובסגל כה חסר, ירדה הקבוצה עם הפסד וללא מקדמה כלשהי לקראת הגומלין באוסטריה בשבוע הבא. "אפשר רק לדמיין מה היה קורה כאן אם היינו בסגל מלא או בסגל מחוזק בזרים איכותיים ובטח אם היה גם קהל", אמר שחקן בקבוצה. "באנו למשחק אחרי כמה ימים קשים מאוד. שחקנים שרצו כל כך לחוות את המנון ליגת האלופות ולקבל צ'אנס להיכנס לשלב הבתים, נמצאו חיוביים לקורונה ונותרנו בסגל מצומצם מאוד ובאי ודאות כי גם בבוקר המשחק נמצאו שני שחקנים חיוביים. עם ההכנה הלקויה הזו, באנו לשחק מול קבוצה שאף אחד לא נתן לנו צ'אנס לדגדג ועשינו משחק גדול. מגיע המון כבוד לכל השחקנים".

מי שבלט היו דן ביטון שכבש את שער היתרון המצוין ולאורך כל המשחק איים על השער האוסטרי והיה מעורב בהמון מהלכים מסוכנים. אליו צריך לצרף את השוער דניאל טננבאום שסתם הרבה פיות ונראה כי גם דוניס כבר לא יחשוב על שוער אחר. אייל גולסה עשה הרבה עבודה בקישור כשנשאר היחיד מבין הקבועים שפתח בהרכב. גם אילון אלמוג שלא היה מתוכנן לפתוח כי דוניס רצה לעלות דווקא עם אדוארדו גררו, רשם משחק טוב מאוד וגם בישל את השער לביטון.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב עם אילון אלמוג. ברני ארדוב
בלט. ביטון/ברני ארדוב

הבוקר יעברו השחקנים בדיקת קורונה נוספת על מנת להוריד קצת את מפלס הלחץ ואולי לגלות סוף סוף שהקבוצה התנקתה מהווירוס אחרי שנמצאו בה 17 שחקנים ואנשי צוות מאומתים בימים האחרונים.

באשר למשחק מול מכבי נתניה בליגת העל בשבת, קרוב לוודאי שעוד היום או מקסימום מחר יודיעו במנהלת הליגות אחרי התייעצות עם משרד הבריאות כי המשחק נדחה כפי שנדחו משחקים נוספים במחזור הזה. גם מכבי תל אביב לא תרצה לשחק בשבת ולו בשל העובדה שאין לה סגל מלא וכבר ביום רביעי עוד שבוע היא צריכה לשחק את הגומלין באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully