וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: מנצ'סטר יונייטד עלתה בקלות, ווטפורד ואיביץ' עם הדחה מביכה

מאמן מכבי תל אביב לשעבר ספג 3:1 מביך מניופורט מהליגה הרביעית בחשיבותה וסיים את דרכו במפעל. השדים האדומים בשמינית הגמר לאחר 0:3 קליל על לוטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

ארבעה משחקים פתחו הערב (שלישי) את שלב 32 האחרונות בגביע הליגה האנגלי, כשמשחקה של טוטנהאם נגד לייטון אוריינט נדחה בשל הידבקות שני שחקניה של הקבוצה מהליג 2 בקורונה. נציגה נוספת מהליגה הבכירה, ווסט ברומיץ' סיימה ב-2:2 את 90 הדקות מול ברנטפורד והודחה לאחר שהפסידה 5:4 בתום דו קרב פנדלים. ווסטהאם הביסה 1:5 את האל ועלתה לשמינית הגמר גם היא. ווטפורד ו-ולאדן איביץ' יצאו למשחק חוץ שלפחות על הנייר אמור היה להיות קל, מול ניופורט מהליג 2 (הרביעית בחשיבותה) אך הופתעו עם הפסד 3:1 והודחו. מנצ'סטר יונייטד הביסה בקלילות 0:3 את לוטון מהצ'מפיונשיפ.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה. GettyImages
שמו את ההפסד לפאלאס מאחור. חואן מאטה חוגג/GettyImages

לוטון - מנצ'סטר יונייטד 3:0

השדים האדומים התאוששו מההפסד הביתי המביך בליגה לקריסטל פאלאס על חשבון המארחת הצנועה מליגת המשנה. השחקנים של אולה גונאר סולשיאר היו רחוקים מלהרשים, אך מול לוטון מהצ'מפיונשיפ זה הספיק. חואן מאטה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-44. שחקני לוטון הראו רוח לחימה ואף לא היו רחוקים מלהשיג את שער השוויון אך מרכוס ראשפורד (88) ומייסון גרינווד (92) סגרו עניין בדרך לשמינית גמר גביע הליגה.

מאמנה של ווטפורד ולאדן איביץ'. GettyImages
נפל מול הקבוצה מהליג 2. איביץ'/GettyImages

ניופורט - ווטפורד 1:3

כששחקניו לשעבר נאבקים בזלצבורג בתקווה לעלות לשלב הבתים בליגת האלופות, התמודד ולאדן איביץ' מול ניופורט הצנועה במסגרת גביע הליגה. בליגה ווטפורד רשמה ארבע נקודות מתוך שש, מבלי שספגה עדיין שער בצ'מפיונשיפ. עם זאת, המאמן הסרבי שזכה בשתי אליפויות דומיננטיות עם מכבי תל אביב, שוב כשל במשחק נוקאאוט וראה את היריבה מהליג 2 עושה לשחקניו בית ספר בדרך ל-1:3 מפתיע ועלייה לשמינית הגמר. בדקה ה-18 קיבלה המארחת פנדל, אותו שלח טריסטן אברהמס פנימה. השני של המארחת הגיע 10 דקות לאחר מכן מרגלי ג'וס לאבאדי שקבע 0:2. ווטפורד הצליחה לחזור למשחק בזכות פנדל מדוייק של אדלברטו פנראנדה (54), אך בדקה ה-65 הגיע פדראיג אמונד האירי וקבע את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

ווסט ברומיץ' - ברנטפורד 2:2 (ברנטפורד ניצחה 4:5 בפנדלים)
לברומיץ': האל רובסון-קאנו (56 בפנדל), קייל אדוארדס (66 בפנדל), לברנטפורד: אמיליאנו מרקונדס (58), מרכוס פורס (73 בפנדל).

ווסטהאם - האל 1:5
לווסטהאם: רוברט סנודגראס (18), סבסטיאן האלר (45 ו-91), אנדריי ירמולנקו (56 בפנדל ו-92), להאל: מאליק וויקס (70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully