וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.9: מוראטה סיכם ביובנטוס, פוץ' נשאר בברצלונה, אמבפה לליברפול?

חלוץ אתלטיקו יושאל לגברת הזקנה, ילד הפלא יילחם על דקות משחק, אלופת אנגליה בקשר עם כוכב פ.ס.ז' לקראת הקיץ הבא. קבאני הוצע לריאל מדריד, יונייטד עשויה ללכת על אופמקאנו

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

העברות

* אחרי עונה אחת בלבד באיטליה, שחקן הכנף ג'וני, 29, נפרד מלאציו והושאל לעונה אחת לאוסאסונה, שתוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה ב-5 מיליון יורו.

* אלצ'ה, העולה החדשה ללה ליגה, רכשה את ראול גוטי מסראגוסה ב-5 מיליון יורו. הקשר בן ה-23 חתם עד 2024.

* טיירון מינגס חתם באסטון וילה על חוזה חדש עד 2024. הבלם בן ה-27 הושאל לווילה מבורנמות' ונרכש כבר בקיץ שעבר בסכום שעשוי להגיע עד 25 מיליון ליש"ט.

* ארסנל רכשה את שוער דיז'ון אלכס רונארסון תמורת 2 מיליון יורו והוא חתם אצלה לארבע שנים. צפוי להיות השוער המחליף של ברנד לנו אחרי מכירתו של אמילינו מרטינס לאסטון וילה.

שמועות

* לפי "לאקיפ", קיליאן אמבפה עלול לעזוב בקיץ הבא. ובעוד שההערכה היתה שימצא בית חדש בריאל מדריד, טוענים כעת בצרפת שגם ליברפול נמצאת בקשר ישיר עם נציגיו של כוכב פריז סן ז'רמן לקראת מעבר אפשרי. יהיה חם.

* הסמל ישחק נגד ברצלונה? בספרד טוענים שהעסקה המסקרנת נסגרה: "לואיס סוארס סיכם לשנתיים באתלטיקו מדריד". לידיעה המלאה

* לפי ESPN, אדינסון קבאני הוצע לריאל מדריד לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן והפך שחקן חופשי, אלא שהמועמדת המובילה לקלוט אותו היא דווקא יובנטוס.

* ואם ביובנטוס עסקינן, הרי שהעיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו טוען שאלברו מוראטה סיכם את כל תנאיו במועדון בו כיכב בעבר. חלוץ אתלטיקו מדריד יגיע מחר לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום, כשהאלופה האיטלקית תשלם 10 מיליון יורו עבור שאילתו לעונה אחת, עם אופציית רכישה בסך 45 מיליון יורו. אדין דז'קו כבר לא יגיע לאלופה האיטלקית.

* הדיווחים העדכניים בספרד מדברים כעת על כך שריקי פוץ' החליט להישאר בברצלונה ולהילחם על דקות משחק אצל רונאלד קומאן.

* בצרפת טוענים: מארסיי החתימה חלוץ חדש, לואיס אנריקה הברזילאי בן ה-18, שמגיע מבוטאפוגו תמורת 10 מיליון יורו.

* לפי "טלגרף", מנצ'סטר יונייטד נואשת לחזק את ההגנה ותנסה לרכוש מר.ב. לייפציג את כוכבה, דאיו אופמקאנו המצוין.

עוד בוואלה!

אינטר הציגה את וידאל, יובנטוס מבהירה: לואיס סוארס לא יגיע

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
תמונה לא אופיינית. מוראטה/רויטרס

* באנגליה מדווחים שצ'לסי עומדת לאשר את החתמתו של אדוארד מנדי, שוער רן הצרפתית, אחרי שהשוער הראשון קפה ביצע שגיאה מכריעה נוספת מול ליברפול.

* זניט סנט פטרסבורג מתעניינת בג'סי לינגארד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד.

* כמו כן אתלטיקו ממשיכה לעבוד על השאלתו מארסנל של לוקאס טוריירה, הקשר האורוגוואי בן ה-24 שלא זוכה לאמון מצדו של ארטטה.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שלברצלונה יש שלושה מועמדים להחליף את נלסון סמדו בעמדת המגן הימני: סרג'יניו דסט מאייאקס, מקס ארונס מנוריץ' ואמרסון מבטיס.

* האם זלצבורג בדרך לחיזוק משמעותי? בארה"ב טוענים שאלופת אוסטריה עומדת להחתים את ברנדן אהרונסון, כוכבה של פילדלפיה שמתופקד כקשר התקפי.

* גוברים הדיווחים כי רומא תמנה את מסימיליאנו אלגרי למאמנה במקום פאולו פונסקה. אלגרי נשאל על כך ולא הכחיש: "רומא? אני לא יודע, נצטרך לראות".

* ג'נארו גאטוזו התייחס למגעים בין הבלם קאלידו קוליבאלי למנצ'סטר סיטי, והבהיר: "אם הוא יעזוב את נאפולי אני אהיה עצוב, כי הוא באמת שחקן ברמה גבוהה. זה מצב קשה והמועדון צריך לשקול כשמגיעות הצעות בסדר גודל כזה, אבל אשמח מאוד אם הוא יישאר".

* מילאן עדיין מנסה להחזיר אליה את טיימואה בקאיוקו לקדנציה נוספת, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מצ'לסי ב-2018/19, אבל סימנה כאלטרנטיבה את אנדרה-פרנק זמבו-אנגיסה, הקשר האחורי בן ה-24 של פולהאם ונבחרת קמרון.

* על פי דיווחים, טוטנהאם לא מסתפקת בסגל הקיים ורוצה להחתים חלוץ נוסף, כשהמועמד כרגע הוא ואוט וחהורסט ההולנדי שמככב בוולפסבורג.

* סרג'יו קונססאו, מאמנה של פורטו, הודה כי המגן השמאלי אלכס טלס עשוי לעזוב בקרוב. הברזילאי בן ה-27 הוזכר כמועמד לפ.ס.ז' ובימים האחרונים שמו נקשר בעיקר למנצ'סטר יונייטד שנואשת למגן שמאלי חדש.

ואוט וחהורסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
יצטרף להארי קיין ויונג מין סון? ואוט וחהורסט/GettyImages

* מוחמד סימקאן, הבלם בן ה-20 של שטרסבורג שמבוקש גם בפרמיירליג, קרוב למעבר לאטאלנטה. האיטלקים הגיעו לסיכום עם השחקן עצמו, וכעת צריכים לעמוד בדרישות של שטרסבורג שמצפה לקבל כ-15 מיליון יורו.

* קרלו אוסטי, המנהל הטכני של סמפדוריה, אישר כי קייטה באלדה יגיע בימים הקרובים, אחרי שיושלמו הפערים הקטנים מול מונאקו. כמו כן, המועדון ממתין להחלטה של אנטוניו קאנדרבה, שחקן הכנף הוותיק שצפוי לעזוב את אינטר ומחזיק בהצעות נוספות.

* אחרי הפסד שלישי רצוף בליגה הצרפתית, העולה לוריין הגיעה לסיכום עם קורטרייק הבלגית על רכישת החלוץ הניגרי טרם מופי בן ה-21 בסכום של 7-8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully