וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק נגד ברצלונה? "לואיס סוארס סיכם לשנתיים באתלטיקו מדריד"

אחרי שיובנטוס ויתרה עליו, בקטלוניה מדווחים שהקולצ'ונרוס הציעו לחלוץ ברצלונה חוזה ל-2 עונות. המכשול: מציאת קבוצה לדייגו קוסטה. עוד מדווחים בספרד: אלבארו מוראטה יושאל מאתלטיקו ליובנטוס

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

האם לואיס סוארס ישחק העונה נגד ברצלונה בליגה הספרדית? אחרי שהמו"מ להעברתו ליובנטוס לא צלח, ב"אל מונדו" הקטלאנים מדווחים בשעות האחרונות שהחלוץ האורוגוואי סיכם את תנאיו בשורות אתלטיקו מדריד.

על פי הדיווח אתלטיקו הציעה לשחקן חוזה לשתי עונות למרות גילו של החלוץ (34). אלא שכדי שהעסקה תושלם סוארס צריך להגיע לסיכום עם בארסה על חוזהו לעונה הבאה וכן, אתלטיקו צריכה למצוא קבוצה לדייגו קוסטה, כאשר רק אחד מהשניים ישחק אצל סימאונה. בארסה לא צפויה להערים קשיים על העסקה משום שהיא רוצה להיפטר מהחלוץ ותשלים את שכרו של השחקן שנותרה לו עוד שנה בחוזהו.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה עם סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ישחקו יחד בעונה הבאה? סוארס וסאביץ'/רויטרס

למרות שסבל מפציעה ושיחק רק חצי עונה אשתקד, סוארס הצליח לכבוש 16 שערי ליגה ב-22 משחקים בהם פתח. לפני העונה האחרונה, האורוגוואי חצה את רף ה-20 שערי ליגה והגיע לשיאו בעונה השנייה בבארסה עם 40 שערים.

דייגו סימאונה מאמין שסוארס יכול לתת עוד שתי עונות טובות ופוריות במועדון, בעוד שבבארסה מנסים להצעיר את הקבוצה וקומאן צפוי לתת בעונה הבאה יותר דקות לאנסו פאטי, קוטיניו שחזר וטרינקאו שהגיע מבראגה.

עוד באתלטיקו מדריד: בספרד טוענים שאלבארו מוראטה חוזר ליובנטוס, אחרי שהשיגה הסכמה עם אתלטיקו על השאלתו לעונה - וזאת על רקע הדיווחים שאתלטיקו כבר מצאה לו מחליף בדמותו של לואיס סוארס. מוראטה, שאשתו איטלקייה, היה מתוסכל בחודשים האחרונים באתלטיקו ונותר לא פעם על הספסל כשמאמן הקבוצה דייגו סימאונה העדיף על פניו את דיגו קוסטה. מאז שחזר מיובנטוס מוראטה פתח רק ב-6 משחקים ברוחיבלאנקוס. מוראטה בן ה-27 שיתף בעבר פעולה ביובנטוס עם מאמנה הנוכחי, אנדרה פירלו, שדחף לעסקה. החלוץ הספרדי שיחק שנתיים ביובה, וכבש 15 שערים ב-63 הופעות וזכה עמה בשתי אליפויות והעפיל עמה לגמר הצ'מפיונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully