וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.9: אינטר הציגה את וידאל, יובנטוס מבהירה - לואיס סוארס לא יגיע

הקשר נחת במילאנו ויירכש תמורת מיליון יורו. הגברת הזקנה ירדה מהאורוגוואי, אתלטיקו מחזרת. מנדי סגור בצ'לסי, סמדו קרוב לוולבס

תקציר ה-0:3 של בורוסיה דורטמונד על בורוסיה מנשנגלדבאך/באדיבות ספורט 1

העברות

* אינטר כבר הציגה את ארתורו וידאל, שנחת במילאנו ועבר בדיקות רפואיות. ברצלונה תקבל מיליון יורו בלבד עבורו.

* לסטר סיטי הציגה את ג'נגיז אונדר, שהגיע אליה בהשאלה מרומא. השועלים שילמו דמי השאלה בגובה 3 מיליון יורו ויש להם אופציית רכישה שמוערכת ב-25 מיליון נוספים.

* ליברפול שלחה את החלוץ הניגרי טאיוו אווני בן ה-23 להשאלה שביעית, הפעם אצל אוניון ברלין מהבונדסליגה.

* מידלסברו שילמה 2.5 מיליון ליש"ט לפאוק סלוניקי עבור החלוץ צ'ובה אקפום בן ה-24 שגדל בארסנל.

* א.א.ק אתונה החזירה ליוון את הקשר האוקראיני ייבגני שאחוב, שהצטיין בפאוק סלוניקי לפני שעבר ללצ'ה וירד איתה ליגה באיטליה. השחקן בן ה-29, בנו של כוכב העבר של מכבי פתח תקוה, הגיע בהעברה חופשית וחתם לשנתיים.

וידאל ממריא למילאנו

לואיס סוארס עם נלסון סמדו שחקני ברצלונה. GettyImages
שניהם יעזוב בקרוב. סוארס וסמדו/GettyImages

שמועות

* המנהל המקצועי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י הבהיר: "לואיס סוארס לא ברשימות שלנו, הוא לא מועמד. לא יהיה לו דרכון איטלקי עד סוף החלון, אז לא נוכל להחתים אותו. שקלנו אותו בעבר, אבל הוא לא היה קרוב". אתלטיקו מדריד תנסה ללחוץ אם ברצלונה תשחררו. לפי "קאדנה סר", סגנית האלופה הציעה לו שחרור מיידי ותשלום של מחצית משכרו העונה (כ-7 מיליון יורו) - אולם האורוגוואי סירב.

* פבריציו רומאנו מדווח: עסקת אדואר מנדי לצ'לסי סגורה ב-100 אחוז. ההכרזה על צירופו של שוער ראן צפויה במהלך השבוע הבא.

* ארתורו וידאל המריא למילאנו לקראת חתימה באינטר. הסחבת סביב קשר ברצלונה אמורה להסתיים, כשיוכרז כשחקן אינטר לשנתיים הקרובות.

* לפי דיווחים באנגליה, נלסון סמדו יחתום בוולבס בשעות הקרובות. המגן צפוי לסגור עד 2025, ברצלונה תנסה להחליפו במגן אייאקס סרג'יניו דסט, המבוקש גם בבאיירן מינכן.

* לפי "טלגרף", פריז סן ז'רמן פתחה בשיחות עם טוטנהאם לגבי דלה עלי. אלופת צרפת מקווה להתחזק לפני פתיחת החלון ותנסה לנצל את נפילתו מהרוטציה של הקשר ההתקפי בן ה-24.

* דיווח מפתיע מאוד ב"מירור": וולבס מעוניינת בקשר ליברפול, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין. הזאבים מקווים שאלופת אנגליה וגם הקשר עצמו יסכימו לעסקה אחרי שטיאגו אלקנטרה הגיע לאנפילד.

* מילאן הציבה את טיימואה בקאיוקו בראש סדר העדיפויות וממשיכה במו"מ עם צ'לסי לרכישתו. מי שיעזוב את הרוסונרי בקרוב הוא תומאסו פובגה, שיושאל לספיצה כדי לפנות מקום לקשר בסגל הקבוצה.

* פולהאם במשא ומתן עם ססואולו על רכישתו של הבלם מרלון סנטוס. אם העסקה תושלם, האקסית ברצלונה צפויה לקבל כ-50 אחוז מדמי העסקה.

* מנצ'סטר סיטי מצאה בלם חדש? בספרד מדווחים שהאנגלים ישלמו לסביליה 50 מיליון יורו עבור הבלם הצרפתי, ז'ול קונדה. האנדולסים שילמו לבורדו 25 מיליון יורו לפני שנה על השחקן בן ה-21.

* לידס רוצה לרכוש ממנצ'סטר יונייטד את דניאל ג'יימס, שהגיע לאולד טראפורד רק לפני כשנה. לפי "הסאן", הקבוצה של מרסלו ביילסה מוכנה להציע כ-12 מיליון ליש"ט ועוד בונוסים עתידיים, אבל תשמח גם לעסקת השאלה עם אופציית רכישה.

* שחקני ההגנה של מנצ'סטר יונייטד ספגו אש יוקדת אחרי ההפסד לקריסטל פאלאס ובאנגליה מדווחים הבוקר שהשדים האדומים יגישו הצעה נוספת לנאפולי על קאלידו קוליבאלי. הפרטנופי דורשים כ-70 מיליון ליש"ט.


* ארתורו וידאל יטוס בהמשך היום למילאנו כדי לחתום באינטר. סכום ההעברה צפוי לעמוד על מיליון יורו בלבד.

* דניאל פארקה מאמן נוריץ' התייחס לחיזור של ברצלונה אחרי המגן שלו מקס ארונס ואמר: "אנחנו לא מוכרים אותו, גם לא תמורת 100 מיליון יורו משום שהוא חשוב מדי עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully