וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "אני חושב שהשופט נתן את הפנדל בקלות יתרה"

עודכן לאחרונה: 23.9.2020 / 0:51

מאמן מכבי תל אביב מחה על הפנדל שנשרק נגד קבוצתו אך מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו למרות ההפסד 2:1 לזלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות: "נגיע עם ביטחון ורוח לחימה למשחק הגומלין". יונתן כהן צייץ: "גאווה"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

במכבי תל אביב סיימו הערב (שלישי) את המשחק הראשון בפלייאוף העלייה לליגת האלופות מול זלצבורג בתחושת החמצה. השחקנים של גאורגיוס דוניס רשמו הופעה מעוררת כבוד, אך הפסידו 2:1 בבית לקבוצה מאוסטריה, וייצאו לגומלין כשלפניהם משימה קשה מאוד. כעת חייבים שחקני אלופת ישראל לכבוש לפחות פעמיים בזלצבורג כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה.

על אף שעלו בהרכב חסר בעקבות הידבקות תשעה משחקני הסגל בקורונה, הצהובים נראו נפלא במחצית הראשונה ועלו ליתרון משער נפלא של דן ביטון בדקה התשיעית, לאחר בישול יפהפה של אילון אלמוג. האורחת לחצה על שערו של טננבאום, אך לא הצליחה להשיג את השוויון עד ההפסקה. במחצית השנייה הצליחה זלצבורג להשיג את המהפך עם שערים של סובוסלאי (49 בפנדל) ואוקוגאווה (57) בדרך לניצחון חוץ ויתרון משמעותי לקראת הגומלין ברביעי הבא.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב עם ג'סי מארש מאמן זלצבורג. ברני ארדוב
מחה נגד השיפוט. גאורגיוס דוניס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס אמר בסיום: "אני מרוצה מהיכולת של השחקנים שלי. אני לא מרגיש שפספסנו הזדמנות, כי בכדורגל הפרטים הם מאוד חשובים. התחלנו לא טוב את המחצית השנייה, והפסדנו את החצי הראשון. אני חושב שהשופט, שהוא בכיר, נתן את הפנדל בקלות יתרה. אני חושב שאפשרנו לזלצבורג להרגיש יותר בנוח, והמשחק השתנה. מצד שני, היו לנו הרבה הזדמנויות להשוות ושיחקנו משחק טוב. נלחמנו כי לא רצינו להפסיד את המשחק, זו הסיבה שהכנסתי שחקנים מנוסים כמו טל בן חיים ושכטר. אני מרוצה מההופעה של השחקנים שעלו מהספסל. אני חושב שחייבים להאמין. אין ניסים בכדורגל, צריך להילחם בכל משחק. אני מקווה שנגיע עם ביטחון ורוח לחימה למשחק הגומלין ושנייצג את המועדון שלנו בצורה הטובה ביותר".

כובש השער לזכות מכבי תל אביב דן ביטון: "אני רוצה להגיד כל הכבוד לכל השחקנים. אני חושב שכולם נתנו מאה אחוז מעצמם. שיחקנו נגד קבוצה באמת יוצאת מהכלל. יש אמונה לקראת הגומלין. תמיד יש אמונה".

טל בן חיים: "שיחקנו נגד קבוצה נהדרת כשווים ולמרות שהיו לנו הרבה חיסורים. התוצאה לא טובה לנו, אבל אני גאה בחברים שלי לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר עם סטורי באינסטגרם המביע תמיכה בחבריו המשחקים נגד זלצבורג. עמוד האינסטגרם של דן גלזר, אתר רשמי
דן גלזר המבודד מביע תמיכה בחבריו/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של דן גלזר

מאמן זלצבורג ג'סי מארש: "אני מאוד מרוצה. להגיע לכאן לשחק בחום, אי אפשר להמעיט בערך המאמץ של השחקנים הערב. יכולנו אולי להבקיע עוד שני שערים, אבל כעת נוכל לשוב לאוסטריה ולהרגיש הרבה יותר בנוח בגומלין. מכבי תל אביב זו קבוצה אלופה, ציפינו למשחק קשה וזה מה שקיבלנו. בסופו של דבר להגיע לכאן ולנצח זה דבר גדול עבורינו. אנחנו לא מרגישים עכשיו בנוח, אבל אנחנו יודעים שנוכל לחזור לארץ שלנו ולשחק בבית שלנו את הכדורגל שאנחנו רוצים ולהיות יותר אגרסיביים".

בסיום המשחק צייץ יונתן כהן, שנעדר היום מסגל הצהובים את המילה "גאווה".טרם המשחק העלו שחקני האלופה שנעדרו מהסגל לרשתות החברתיות קריאות תמיכה ועידוד בחבריהם שעלו לכר הדשא. דן גלזר העלה סטורי לאינסטגרם בו כתב "יאללה משפחה שלי", בעוד יונתן כהן צייץ בטוויטר "מתרגש, מחזיק אצבעות מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully