וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: סמואל אלאבי נמכר ללוצרן ב-1.1 מיליון דולר, עומרי בן הרוש הצטרף

עודכן לאחרונה: 22.9.2020 / 21:10

הקשר הגנאי עובר לקבוצה השוויצרית, שחקן ההגנה חתם לעונה אחת. שביעות רצון בקבוצה מה-0:1 על מכבי פתח תקוה, מחמאות לננאד צבטקוביץ'

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

קשר מ.ס. אשדוד, סמואל אלאבי, נמכר היום (שלישי) לקבוצת לוצרן השוויצרית. השחקן המוכשר מגאנה לא שיחק בשני המשחקים האחרונים, גם כדי לשמור אותו לקראת העסקה, עליה פרסמנו בבוקר והושלמה כעת. מספר קבוצות שוויצריות התעניינו בקשר, שהיה די ברור שמ.ס. אשדוד תהיה תחנת מעבר עבורו למערב אירופה, ומי שזכתה בו היא לוצרן, אליה מכרה אשדוד לפני כשנתיים גם את בלסינג אלקה.

אלאבי נמכר ב-1.1 מיליון דולר עבור 85 אחוזים מהכרטיס ועוד מענקים בגובה של 200 אלף דולר. הוא טס הלילה לשוויץ כדי לחתום באמצעות הסוכנים אוהד כהן ואוראל בן זקן.

מי שהצטרף בינתיים לסגל של אשדוד הוא עומרי בן הרוש. המגן/בלם בן ה-30 חזר לארץ אחרי שנתיים בלוקרן, כשלפני כן שיחק במכבי חיפה ומכבי תל אביב, אחרי שגדל והחל את דרכו במכבי נתניה.

עומרי בן הרוש שחקן מ.ס. אשדוד עם ג'קי בן זקן האיש החזק של מ.ס. אשדוד, דודו דהאן סוכן שחקנים. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
בן הרוש, בן זקן ודודו דהאן אחרי החתימה על החוזה. שיהיה בהצלחה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

תחושת סיפוק גדולה בקבוצה אחרי הניצחון 0:1 אתמול (שני) על מכבי פתח תקוה שהיתה עד המשחק עם 100 אחוזי הצלחה והוכתרה לסוס השחור של הליגה. באשדוד מרוצים מכמה דברים ובראשם מהניצחון השני ברציפות. אחרי שניצחו בשבוע שעבר את הפועל תל אביב בבלומפילד, דבר שלא עשו באשדוד במשך שנים ארוכות, הצליחו בקבוצה אמש לחבר שני ניצחונות רצופים, הישג קטן שלקח לקבוצה הרבה זמן להשיג בעונה שעברה.

מלבד העניין הזה היו בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת בחצי השעה הראשונה ומהכדורגל האיכותי שהקבוצה שיחקה במחצית הראשונה. עוד לקחו בקבוצה מהמשחק אתמול את השער שכבש הבלם החדש ננאד צבטקוביץ', אבל יותר מכך את ההשתלבות שלו והסיוע לבניית הגנה חזקה יותר. גם אתמול וגם מול הפועל תל אביב לא ספגה הקבוצה שער ומבחינת אשדוד מדובר בנקודת ציון מאוד מרכזית בקבוצה שבכל עונה ספגה המון שערים. "מה שיותר מרשים מהיכולת של צבטקוביץ' זו האישיות שלו", אמר אמש המאמן רן בן שמעון. מי שחזר אתמול לעניינים הוא יעקב בריהון שנכנס כמחליף וצפוי לקבל דקות יותר משמעותיות בהמשך.

באשדוד ממשיכים לחפש קשרים והעמדות המבוקשות הן קשר אחורי וקשר קו או קשר מרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully