וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס פחדן בלי ביצים, הוא לא יחזיק יותר מ-10 שניות איתי בזירה"

אחרי הניצחון הגדול ב-UFC, הלוחם קולבי קובינגטון, מתומכיו הגדולים של טראמפ, תקף את כוכב הלייקרס: "אם לפחדן הזה היו ביצים, דלונטה ווסט היה מאבד את שיניו עוד הרבה לפני ההתמכרות למת'"

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

העימות בין שניים מהספורטאים הכי מדוברים כיום בארצות הברית - לברון ג'יימס וקולבי קובינגטון, מסתעף. בלילה שבין שבת לראשון לוחם ה-MMA האמריקאי קולבי קובינגטון ניצח בקרב המרכזי של ה-UFC את טיירון וודלי, ועשה עוד צעד בדרך לקרב על האליפות. מיד לאחר הקרב, קובינגטון, שנחשב לתומך אדוק של הנשיא דונלד טראמפ, שוחח עימו וזכה לשבחים רבים ממנו. מיד לאחר מכן הוא הפנה עקיצה לעברו של כוכב לוס אנג'לס לייקרס, שלא נשאר חייב.

"אני רוצה להודות לכוחות המשטרה והצבא ששומרים עלינו", אמר קובינגטון לאחר הניצחון. "בלעדיהם, העולם לא יהיה בטוח. אנחנו זקוקים להם, לא כמו כל הספורטאים האלו כמו לברון ג'יימס הפחדן. הוא חסר עמוד שדרה ונמאס לי מהם כבר".

קובינגטון, שתומך במפלגתו של טראמפ, התבטא לא פעם נגד תנועת Black Lives Matter וכעת דיבר גם נגד לברון. "תנועת BLM היא בדיחה אחת גדולה", אמר הלוחם. "היא מורכבת מטרוריסטים ופושעים. לא מדובר באמריקני הממוצע, החרוץ, שעובד קשה כדי לשרוד, אלא באנשים רעים. פושעים שתוקפים שוטרים. הם משתוללים ועוברים על החוקים, הם מאיימים על שוטרים עם נשקים, אז שלא יופתעו אחרי שהם מקבלים את מה שהם מקבלים. אם לא הייתה המשטרה, ארצות הברית הייתה מתנהלת כמו המערב הפרוע".

"לא ממש מעניין אותי מה אנשים אחרים חושבים", הגיב לו לברון. "כל לוחם יכול לדבר עם התקשורת ולהגיד מה שהוא רוצה, אבל ברוב המוחלט של המקרים, כשאותו לוחם נכנס לזירה, הוא פשוט עושה במכנסיים". התגובה של קינג ג'יימס זכתה לעשרות אלפי תגובות, חלקן קראו לו להיכנס לזירה ביחד עם קובינגטון.

"חחחחחח, מצחיקים אותי אלו שחושבים שלברון יוכל להחזיק איתי בזירה יותר מעשר שניות, הגיב קובינגטון. "אם לפחדן הזה היו ביצים או יכולות לבעוט במישהו, דלונטה ווסט היה מאבד את שיניו עוד הרבה לפני ההתמכרות למת'", הוסיף האמריקאי, כשהתייחס לשמועות בעבר על רומן שהתנהל בין ווסט לאמו של לברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully