וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס הזמין 19 שחקנים, טרם התקבלו התשובות לבדיקות הקורונה

21.9.2020 / 23:24

דריכות בשורות האלופה, שתערוך בדיקות נוספות ביום שלישי בבוקר. היווני צפוי לפתוח עם חמישה בהגנה מול זלצבורג (22:00, ספורט5), אך תרגל גם קו של ארבעה באימון המסכם. חוזז, דור תורג'מן ורונן חנצ'יס בסגל

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הזמינה 19 שחקנים לסגל לקראת המשחק מחר (שלישי, 22:00, ספורט5) מול רד בול זלצבורג בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. לשחקנים נאמר להתייצב בשעה 10:30 בבוקר בקרית שלום, כאשר הדבר הראשון שהם יעשו יהיה לבצע בדיקת קורונה נוספת, אחרי השתיים שהם ערכו ב-24 השעות האחרונות.

לאחר הבדיקה ייסעו השחקנים לבית מלון, ושם ישהו עד היציאה לאיצטדיון בלומפילד בשעות הערב. אם הבדיקות שערכו השחקנים הבוקר תצאנה שליליות, יוכל המאמן גאורגיוס דוניס להעלות את ההרכב שתרגל באימון המסכם: דניאל טננבאום בין הקורות, קו של חמישה שחקני הגנה שיכלול את שלושת הבלמים איתן טיבי, שרן ייני ומתן בלטקסה ואת המגנים בן ביטון ואופיר דוידזאדה בשמאל, בקישור האחורי עדן קארצב ולפניו רוסלן ברסקי ואייל גולסה, ובחלק הקדמי דן ביטון ואיתי שכטר.

דוניס ניסה לשחק גם עם קו של ארבעה שחקני הגנה באימון המסכם, כאשר הוציא את בלטקסה ותרגל בכל פעם אחד מהשלושה - טל בן חיים, אילון אלמוג ואדוארדו גררו - אבל רוב הסיכויים שהשלושה ימתינו על הספסל.

שחקני מכבי תל אביב באימון. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מועדון שלם במתח/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

מי שנכללו בין ה-19 שהוזמנו למשחק הם גם מתן חוזז, הצעירים דור תורג'מן ורונן חנצ'יס, והבלם עמית גלזר, אחיו של דן גלזר שהיה כזכור הראשון שנדבק מהקבוצה. אחריו נדבקו גם יונתן כהן, אבי ריקן, דור פרץ, דניאל פרץ, אנריק סבוריט וניק בלקמן, שייעדרו מההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully