וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג המריאה לישראל, המנהל המקצועי: "אנחנו בשיחות עם אופ"א ונציגי מכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 21.9.2020 / 11:08

יריבת מכבי תל אביב המריאה למרות החששות. כריסטיאן פרוינד הודה שהוא חושש לבריאות שחקניו, ועוד לפני שנודע לו על 13 הנדבקים אמר: "לא מבין מדוע לטוס לישראל, זה יהיה מוזר"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

גורל המשחק של מכבי תל אביב מול רד בול זלצבורג בסכנה ממשית. אלופת אוסטריה המריאה לישראל היום (שני) לקראת המשחק בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי, אולם אתמול הודיעו הצהובים על 13 נדבקים בקורונה במועדון: שישה שחקנים (אבי ריקן, יונתן כהן, דור פרץ, ניק בלקמן, אנריק סבוריט ודניאל פרץ) ושבעה אנשי צוות.

"עדיין לא ברור האם המשחק יתקיים", נכתב בתקשורת האוסטרית. "לחלופין, ייתכן שמכבי תל אביב תופיע עם סגל חסר מאוד, או עם שחקני נוער". יש לציין כי פרוטוקול אופ"א מחייב קבוצה להציב לכל הפחות 13 שחקנים שיצאו שליליים בבדיקות קורונה, אם ברצונה לקבל אישור לשחק משחק רשמי.

זלצבורג ממריאה לישראל

שחקן רד בול זלצבורג, פאטסון דאקה. GettyImages
כלל לא בטוח שיגיע ארצה. דאקה/GettyImages

המנהל הטכני של המועדון כריסטיאן פרוינד אמר: "שמענו אתמול בערב על 13 הנדבקים במכבי, ואנחנו עכשיו בשיחות עם אופ"א ועם נציגים של מכבי. אנחנו הולכים להמשיך בתוכנית שלנו, נראה מה יקרה בשעות הקרובות. הדבר הכי חשוב זה הבריאות, ושהיא תובטח. כל השאר יוכרע בדרך ספורטיבית".

אתמול, עוד לפני החדשות על החולים באלופה הישראלית, הוא אמר: "גם אני לא מבין מדוע אנחנו טסים לישראל, זה קצת מוזר. יהיה מוזר לשחק שם, אבל אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בנוגע לזה ואנחנו מעדיפים שלא לבזבז על כך אנרגיה. נתרכז רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully