וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו כבר קבע היסטוריה בפרמיירליג, פברגאס: "מאנה השחקן הטוב בליגה"

הספרדי מסר 75 כדורים - יותר מכל שחקן בצ'לסי, והכי הרבה בתולדות הליגה לשחקן ששיחק 45 דקות בלבד. מאנה: "אנחנו ברי מזל שהוא איתנו". למפארד מתוסכל מהטעות של קפה. כל המספרים, התגובות והציוצים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

אחד ממשחקי העונה בפרמיירליג נערך כבר במחזור השני, כשליברפול יצאה מסטמפורד ברידג' עם 0:2 נינוח על צ'לסי. האלופה ניצלה כרטיס אדום של אנדראס כריסטנסן (45) כדי להשתלט על העניינים, סאדיו מאנה כיכב עם צמד: הראשון בדקה ה-50, השני ארבע דקות לאחר מכן, בסיוע קפה שחווה עוד משחק נפל. ממש לאחר השגיאה האיומה של שוער צ'לסי, פרסם העיתונאי האיטלקי פרביציו רומאנו שעסקת אדואר מנדי סגורה ב-100 אחוז, ובימים הקרובים יהיה לבלוז שוער חדש.

"אגיד את זה שוב - סאדיו מאנה השחקן הטוב בליגה", צייץ במהלך המשחק ססק פברגאס. "היה משחק קשה, בעיקר במחצית הראשונה", סיכם מאנה עצמו. "כשהם קיבלו כרטיס אדום זה הקל עלינו, ובמחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים. כל העולם יודע למה טיאגו מסוגל, אנחנו ברי מזל שהוא איתנו. הוא שחקן נפלא".

יורגן קלופ הוסיף: "תמיד קשה לשחק כאן, היה משחק מצוין של שתי הקבוצות. צ'לסי קבוצה נהדרת ואחרי הכרטיס האדום זה היה משחק אחר לגמרי. החלטנו להכניס את טיאגו במחצית כי היינו 11 מול 10, ושחקן כמוהו יכול להשתלט על קצב המשחק. זו היתה פתיחה מושלמת עבורו, והחבר'ה מאוד עזרו לו".

טיאגו נכנס עם פתיחת המחצית השנייה להופעת בכורה באלופה, ואף שגרם לפנדל (אותו החמיץ ז'ורז'יניו), הספיק לרשום 75 מסירות. לשם השוואה, רק אנדרו רוברטסון וצמד הבלמים וירג'יל ואן דייק ופאביניו מסרו יותר ממנו, והם שיחקו 90 דקות. בצ'לסי, אגב, המוסר המצטיין היה מתאו קובאצ'יץ', ששיחק 78 דקות ומסר 64 פעמים בלבד. זאת ועוד: מאז שהחלו לספור מסירות בפרמיירליג (2003/04), אף שחקן לא מסר 75 פעמים ב-45 דקות של משחק.

המאמן המפסיד פרנק למפארד סיכם: "המחצית הראשונה היתה מאוד שוויונית, הכרטיס האדום שינה את המשחק. זה לא היה אדום ודאי. במובנים מסוימים אני מרוצה יותר היום מאשר שהייתי אחרי ברייטון, ראיתי רוח ותשוקה, הקישור שלנו נתן הכל". על השגיאה האיומה של קפה אמר המנג'ר: "טעות גדולה. בלעדיה, ועם הפנדל שהיינו מבקיעים, זה צריך היה להיגמר 1:1".

המספרים

* לראשונה בתולדותיה, הצליחה ליברפול לרשום ארבעה ניצחונות ליגה רצופים על צ'לסי: 0:2, 1:3, 3:5 ו-0:2.

* ליברפול היא האלופה המכהנת הראשונה שמצליחה לנצח בסטמפורד ברידג' מאז 2002 (מנצ'סטר יונייטד).

* סאדיו מאנה הוא שחקן ליברפול השלישי שכובש צמד בסטמפורד ברידג', אחרי סטיב מקמנמנן (1995) ופיליפה קוטיניו (2015).

* הסנגלי הנהדר הגיע ל-86 שערי ליגה ב-196 משחקים. לשם השוואה, כריסטיאנו רונאלדו כבש 84 שערי פרמיירליג באותה כמות משחקים.

* לאחר שכבש את כל תשעת הפנדלים שבעט בקריירה שלו בצ'לסי, החמיץ ז'ורז'יניו מהנקודה הלבנה. החמצת הפנדל הקודמת שלו היתה בנובמבר 2017, במדי נאפולי.

* אליסון עצמו עצר כעת שני פנדלים במסגרת הפרמיירליג - אחד יותר משספג מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully