וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מהלל את הארי קיין "המדהים", וטוען: דלה עלי עדיין עשוי להישאר

מאמן טוטנהאם התמוגג מה-2:5 על סאות'המפטון: "הרג את המשחק". דלה עלי בדרך לפ.ס.ז'? "לא רוצה שהוא יעזוב. רק רוצה סגל מאוזן"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

אחרי פתיחה מהוססת לעונת 2020/21, טוטנהאם הוציאה הערב (ראשון) עצבים. התרנגולים הביסו 2:5 את סאות'המפטון, והזכירו שעם כל הכבוד למצטרפים הטריים גארת' בייל וסרחיו רגילון, כבר יש להם צמד קטלני אחר: הארי קיין ויונג מין סון. שני החלוצים סיפקו תצוגת תכלית, הראשון עם ארבעה בישולים והשני עם רביעייה. מדובר בנתון היסטורי: זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפרמיירליג בה אותו שחקן מבשל לאותו שחקן ארבעה שערים.

"הארי קיין הרג את המשחק", שיבח ז'וזה מוריניו בסיום. "הוא חיבר בין כולם, הוא מסר מסירות מדהימות, הוא איפשר ליונג מין סון שטחים. היה לו משחק מדהים, ובמחצית השנייה היינו טובים מדי בשביל סאות'המפטון".

שחקני טוטנהאם, הארי קיין, סון יונג-מין. רויטרס
איש המשחק של מוריניו. קיין עם יונג מין סון/רויטרס

עם או בלי קשר להצגה היום, טוטנהאם עוברת ימים סוערים. גארת' בייל חזר אחרי שבע שנות גלות בריאל, סרחיו רגילון נרכש, אבל מי שעלול לשלם את המחיר הוא דלה עלי, שיחסיו הפרובלמטיים עם ז'וזה מוריניו עלו על שרטון.

קשר נבחרת אנגליה נשאר מחוץ לסגל גם במשחק הערב, כשהשמועות על האפשרות שיעזוב גוברות. לפי הדיווחים האחרונים, התרנגולים הציעו אותו ללא פחות מחמש קבוצות, כולל ריאל מדריד - כחלק מהעסקאות עם בייל ורגילון - אולם הבלאנקוס סירבו.

מי שכן מביעה עניין היא פריז סן ז'רמן, שלפי דיווחים בודקים את האפשרות להחתימו. אבל מוריניו מכחיש שהוא רוצה שדלה עלי יעזוב, וטוען שאי הכללתו בסגל בשני המשחקים האחרונים נבעו משיקולים מקצועיים, ומעומס של קשרים בסגל.

עוד בוואלה!

היסטוריה באנגליה: קיין בישל לסון רביעייה ב-2:5 של טוטנהאם בסאות'המפטון

לכתבה המלאה
דלה עלי שחקן טוטנהאם. GettyImages
יקבל עוד הזדמנות? דלה עלי/GettyImages

"אני רוצה סגל מאוזן. זה הכול", אמר המאמן כשנשאל האם הוא רוצה שדלה עלי יעזוב. לא, הוא לא בהכרח צריך להיות הקורבן, אבל הסגל הוא פאזל. אני לא אחראי למהלכים שלנו בשוק ההעברות, לאנשים אחרים יש את התשובות".

לטענתו של מוריניו, מבחינתו לדלה עלי יש עדיין הרבה מה לתרום לטוטנהאם. "יש לנו הרבה שחקנים בקישור, וכל אחד מסוגל לתרום לנו הרבה. זה נכון גם לגביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully