וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רביעייה לסון בהצגה של טוטנהאם, לסטר עלתה למקום הראשון

היסטוריה ב-2:5 על סאות'המפטון: לראשונה, אותו שחקן כובש 4 שערים שבישל אותו שחקן (קיין). 2:4 לשועלים על ברנלי

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

המחזור השני בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) משחק ענק, כשטוטנהאם, סון יונג-מין והארי קיין הלמו בסאות'המפטון והביסו אותה 2:5. ניוקאסל הובסה בביתה 3:0 על ידי ברייטון, בעוד לסטר סיטי עלתה לפסגה עם 2:4 על ברנלי.

שחקני טוטנהאם, הארי קיין, סון יונג-מין. רויטרס
משחק בלתי נשכח. קיין וסון/רויטרס

סאות'המפטון - טוטנהאם 5:2

איזה משחק, איזו הופעה, איזו סנסציה. באנגליה לא הפסיקו לדבר השבוע על גארת' בייל וסרחיו רגילון בהקשר של טוטנהאם, אבל הארי קיין וסון יונג-מין סיפקו קונצרט שעוד ידובר בו רבות בימים הקרובים, האחד עם ארבעה בישולים והשני עם רביעייה, כשדווקא קיין לובש את כובע הטבח. סאות'המפטון דווקא הוליכה 0:1 משער של דני אינגס בדקה ה-32, אבל אז התחילה החגיגה של קיין את סון.

רגע לפני הירידה למחצית, האנגלי מצא את הקוריאני בכדור עומק איכותי וסון קבע 1:1 ובדקה ה-47 התסריט חזר על עצמו באופן כמעט מדויק וטוטנהאם השלימה מהפך ועלתה ל-1:2. סון הוסיף לעצמו שני כיבושים אחרי הכנות של קיין בדקות 64 ו-73 והאנגלי כבש בעצמו בדקה ה-82, אחרי שבעיטה של אריק לאמלה נהדפה מהקורה לרגליו. אינגס השלים צמד עם פנדל מוצלח בדקה ה-90 כדי לצמק ולקבוע את התוצאה הסופית: 2:5.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפרמיירליג בה אותו שחקן מבשל לאותו שחקן ארבעה שערים במשחק אחד והתרנגולים רשמו ניצחון יפה במשחק שבחלקים ממנו הם נראו אובדי עצות. רגילון ובייל לא נכללו בסגל.

עוד בוואלה!

ארסנל השיגה 1:2 דרמטי על ווסטהאם, הפסד בית למנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
בפסגה. לסטר חוגגת/רויטרס

לסטר סיטי - ברנלי 2:4

לאחר השלישייה במחזור הפתיחה על ווסט ברומיץ', המשיכו השועלים להרשים וסיפקו רביעייה כדי להעפיל למקום הראשון בטבלה. כריס וודס דווקא כבש ראשון (10), אלא שהארווי בארנס (20), אריק פיטרס (50, עצמי) וג'יימס ג'סטין (61) השלימו מהפך. ג'ימי דאן עוד צימק ל-3:2 עבור האורחת (73), אך המילה האחרונה היתה שייכת לדניס פראט, עם שער נהדר (79).

משחק נוסף:

ניוקאסל - ברייטון 3:0
לברייטון: ניל מאופיי (4 בפנדל, 7), אארון קונולי (83). איב ביסומה (הורחק, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully