וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל השיגה 1:2 דרמטי על ווסטהאם, הפסד למנצ'סטר יונייטד

שער של אנקטייה המחליף (86) סידר לתותחנים שלוש נקודות שלא הגיעו להם. 3:1 ביתי לשדים האדומים מול קריסטל פאלאס. טאונסנד עקץ (7), זאהה הוסיף צמד (74 בפנדל ו-85), ואן דה בייק נכנס לבכורה וצימק (81)

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

המחזור השני בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם ארבעה משחקים וסיפק הפתעה גדולה: מנצ'סטר יונייטד פתחה עונה בצורה עגומה עם הפסד ביתי 3:1 מול קריסטל פאלאס. גם ארסנל לא נראתה טוב אבל גירדה 1:2 ביתי מול ווסטהאם. אברטון עם מאזן מושלם אחרי 2:5 משכנע על ווסט ברומיץ'. אחרי שהפסידה 4:3 לליברפול במחזור הפתיחה, לידס שחזרה את התוצאה הפעם לטובתה במשחק הבית מול פולהאם.

שחקני קריסטל פאלאס עם ווילפריד זאהה (משמאל). רויטרס
חגגו על יונייטד. זאהה והחבר'ה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1

הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר נעלה את העונה שעברה בפרמיירליג ללא הפסד ב-14 המשחקים האחרונים (9 ניצחונות ו-5 תיקו) וקיוותה להמשיך את המגמה בפתיחת העונה הנוכחית שבה היא מתיימרת להיאבק על האליפות עם ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. אלא שלפאלאס היו תכניות אחרות. סולשיאר עלה בהרכב חזק, אבל ההגנה שלו פשוט לא תפקדה. שואו איבד כבר בדקה השביעית את טאונסנד שעקץ מוקדם. יונייטד הייתה אמורה להגיב בחמת זעם, אבל בקושי תקפה ונענשה במחצית השנייה עם נגיעת יד ברחבה של לינדלוף. דה חאה עצר את הפנדל של איוו, אבל השופט פסק על בעיטה חוזרת בגלל תזוזה מוקדמת של הספרדי.

זאהה דייק בניסיון השני (74) והוסיף צמד עם מבצע אישי (85). בין לבין דוני ואן דה בייק שנכנס לבכורה מהספסל (67) צימק (81), אבל זה לא הספיק ליונייטד שבניגוד לגדולות האחרות פותחת את העונה רע מאוד. ופאלאס? עם שחקנים כמו איוו, זאהה ובטשואי היא יכולה להשתחל לחלק העליון של הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנדרוס טאונסנד קריסטל פאלאס מקדים את לוק שואו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
טאונסנד כובש את הראשון של פאלאס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אנדרוס טאונסנד קיבל כדור רוחב מצד שמאל, הקדים את לוק שואו האיטי ומקרוב דחק פנימה. 0:1 מפתיע לפאלאס.

דקה 20: פול פוגבה רשם ניסיון ראשון לבעוט, אבל שוער פאלאס היה במקום.

דקה 41: ברונו פרננדש ניסה לסובב כדור חופשי מטווח של 18 מטרים, אבל החומה של האורחים בלמה לקרן.

ג'ורדן איוו קריסטל פאלאס. רויטרס
החמצת הפנדל שלו לא נחשבה. ג'ורדן איוו/רויטרס

דקה 45: ג'ורדן איוו תעתע בלינדלוף והפציץ מקרוב, אבל דה חאה מנע פיגור כפול מיונייטד.

דקה 59: ואן ביסאקה שיגר הרמה מצוינת לעבר מייסון גרינווד המחליף שנותר חופשי אבל מקרוב נגח החוצה.

דקה 67: דוני ואן דה בייק נכנס לבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה פינה את מקומו.

דקה 72: קריסטל פאלאס קיבלה פנדל אחרי שמצלמות ה-VAR זיהו נגיעת יד ברחבה של לינדלוף. ג'ורדן איוו בעט ודה חאה הדף, אבל השופט הורה על בעיטה חוזרת בגלל תזוזה מוקדמת של השוער הספרדי.

דקה 74: גול! פאלאס החליפה בועט, ווילפריד זאהה עשה את העבודה והפציץ לרשת הגבוהה: 0:2 מדהים לפאלאס.

דקה 81: גול! דוני ואן דה בייק שחקן הרכש של יונייטד כבש 14 דקות אחרי שנכנס כשהוא מנצל קומדיה של טעויות בהגנת האורחים. האם יונייטד מסוגלת להשוות?

דקה 85: גול! 1:3 מדהים לפאלאס. ווילפריד זאהה קיבל כדור בתוך הרחבה, עשה הטעיה והפציץ לרשת.

אדי אנקטייה ארסנל. רויטרס
סידר לארסנל שלוש נקודות יקרות. אדי אנקטייה/רויטרס

ארסנל - ווסטהאם 1:2

התותחנים פתחו את העונה מצוין עם 0:3 בחוץ מול פולהאם ויכולים להיות מרוצים מעוד שלוש נקודות ומאזן מושלם, אך ממש לא מהיכולת. אלכסנדר לקאזט כבש (25) בנגיחה אחרי בישול של אובמיאנג, אבל מיקאל אנטוניו סיים התקפה יפה עם ה-1:1 ממש לפני ההפסקה. המחצית השנייה הייתה בשליטה של קבוצה אחת וזו לא ארסנל. הפטישים היו טובים בהרבה, אבל החמיצו ונענשו בדקה ה-86. אדי אנקטייה שנכנס כמחליף במקום לקאזט כבש אחרי בישול של סבאיוס והעניק לקבוצתו עוד שלוש נקודות.

חאמס רודריגס שחקן אברטון. רויטרס
יופי של בכורה. חאמס רודריגס/רויטרס

אברטון - ווסט ברומיץ' 2:5

הטופיז עם שני ניצחונות בפתיחת העונה לראשונה מאז 2012/13, וגם חאמס רודריגס כבר התאקלם עם שער בכורה ובישול בחמישייה המרשימה על העולה החדשה. גריידי דיאנגנה אמנם הפתיע עם שמאלית חזקה בדקה ה-10 והעלה את ווסט ברומיץ' ליתרון, אבל דומיניק קלברט השווה מקרוב עם העקב (31) וחאמס הפך את התוצאה עם בעיטה מדויקת מ-17 מטרים בדקה ה-45 וגם סחט אדום מקירן גיבס שדחף אותו ללא כדור בתוספת הזמן. הברזילאי מתאוס פריירה השווה בכדור חופשי נהדר בדקה ה-47, אבל מייקל קין החזיר את היתרון (54) ואז חאמס הקפיץ נהדר לרישרליסון שבישל לקלברט לואין (62) שאחרי קרן של הקולומביאני בדקה ה-66 הפך בגיל 23 ו-187 ימים לאנגלי הכי צעיר שכובש שלושער בליגה הבכירה מאז טוני קוטי במדי ניוקאסל ב-1988.

הלדר קוסטה לידס. רויטרס
פתח את חגיגת השערים. הלדר קוסטה/רויטרס

לידס - פולהאם 3:4

שתי העולות החדשות נוצחו במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, אך בעוד שלידס הלהיבה ב-4:3 מול ליברפול באנפילד, הלונדונים הציגו יכולת עלובה והובסו 3:0 בבית מול ארסנל. הערב קיבלנו עוד הוכחה שהקבוצה של ביילסה הולכת לעשות הרבה צרות העונה ובעיקר לספק שערים למכביר.

הלדר קוסטה פתח את הסכר עם שער מזווית קשה כבר בדקה החמישית. אלכסנדר מיטרוביץ' השווה בפנדל (34), אבל מתאוש קליך הגיב בפנדל משלו (41) והוריד את המארחים להפסקה ביתרון. לידס חזרה מההפסקה במצב רוח קרבי כשבאמפורד (50) וקוסטה (57) עושים 1:4. בובי ריד (62) ואלכסנדר מיטרוביץ' עם השני שלו בנגיחה (67) הפיחו תקוות מחודשות אצל הקוטג'רס, אבל לידס שמרה על שלוש הנקודות ופולהאם נותרה ללא כלום והאמת שגם לא הגיע לה יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully