וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "בחצי השני ניסינו לשמור על התוצאה ואת זה פחות אהבתי"

21.9.2020 / 21:07

מאמן מ.ס. אשדוד לא יצא מגדרו לאחר ה-0:1 על מכבי פתח תקוה. גיא לוזון: "לא אייחס את ההפסד לשיפוט, אבל יש על מה להתלונן"

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במ.ס. אשדוד היו מרוצים הערב (שני) לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה, שהיה השני ברציפות של הקבוצה. שחקני המארחת שלטו בנעשה על כר הדשא ללא עוררין, במיוחד במחצית הראשונה, במהלכה יכלה הקבוצה לכבוש כמה פעמים, אך בסופו של דבר הסתפקה בשער הבכורה של הבלם ננאד צבטקוביץ' שנגח נהדר לרשת של אריק ינקו לאחר כדור קרן מדויק של שלומי אזולאי.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון: "בשנה שעברה חיכינו ממש עד המחזורים האחרונים בשביל לרשום שני ניצחנות רצופים. בחצי הראשון עשינו דברים ממש יפים, אבל בחצי השני ניסינו לשמור על התוצאה ואת זה פחות אהבתי. אנחנו ממש רוצים להשיג כמה שיותר נקודות, אבל זה לא תירוץ. נשפר את זה. אני מרוצה מכך שיש לי שחקנים שכל הזמן רוצים להשתפר ולהתקדם. אנחנו צריכים עוד 2-3 שחקנים חדשים, נשב עם ההנהלה ויהיה בסדר". על האפשרות שהליגה תופסק: "אני מאוד רוצה שהכדורגל ימשיך, אבל אני חושב שיש אנשים עם קצת יותר ידע ממני, והם אלה שיקבלו את ההחלטות".

לסיום שלח בן שמעון חיזוקים למשפחת הררי, לאחר שמירית ז"ל הלכה לעולמה בעקבות מחלת הסרטן.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
רן בם שמעון/לירון מולדובן

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "אפשר לחלק את המשחק ל-2. אני חושב שהפתיחה שלנו הייתה רעה מאוד, עם הכדור ובלי הכדור. זו הייתה שליטה מוחלטת של אשדוד במשחק. החל מהדקה ה-30 עשינו את החילוף המתבקש והפכנו ליותר דומיננטיים. זה לא מספיק טוב, בסופו של דבר הפסדנו. כדי לנצח צריך להפגין יציבות כל 90 הדקות, וזה לא מה שעשינו. לא היה שום עימות ביני לבין אינברום, הוא לא פתח בגלל שככה החלטתי מקצועית. אני לא אייחס את ההפסד לשיפוט, למרות שיש לי על מה להתלונן. שיהיה לשופט בהצלחה, אנחנו נתרכז בכדורגל ואיך לייצב את הקבוצה שלנו שתשחק טוב במשך כל 90 הדקות".

כובש שער הניצחון ננאד צבטקוביץ': "אני מרגיש נהדר על השער שכבשתי. אני שמח מאוד שניצחנו. זה היה משחק קשה מאוד, שלטנו ב-45 הדקות הראשונות, אבל הלכנו לאחור קצת במחצית השנייה. אני שמח שהראינו אופי והגנה טובה ושניצחנו. אני מרגיש כאן כמו בבית, כולם מאוד שמחים. אני חושב שאשדוד היא עיר יפה וזו חוויה מיוחדת עבורי. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק. זה טוב מאוד שלא ספגנו שני משחקים ברציפות. אני מקווה שנמשיך להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully