וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן עירוני קרית שמונה נמצא חיובי לקורונה, המשחק מול בית"ר ירושלים נדחה

21.9.2020 / 17:20

באסל שעבאן הצעיר נמצא חיובי לנגיף, ומשום שלא ניתן היה לקבל אישור על בריאות יתר השחקנים עד שריקת הפתיחה (21:00), החליטו במשרד הבריאות לדחות את ההתמודדות למועד שטרם נקבע. כל אנשי ושחקני ק"ש יעברו בדיקות ואחריהן יידעו אם יושבתו מפעילות

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

המשחק בין בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה שאמור היה להיערך הערב (שני, 21:00) נדחה, לאחר שבאסל שעבאן מקבוצתו של קובי רפואה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. יש לציין כי השחקן הצעיר כלל לא התראה עם יתר השחקנים מאז יום חמישי, ולא נסע עימם לירושלים היום, אולם הדחייה נעשתה בעצם לפרוטוקול של המנהלת ומשרד הבריאות: לא ניתן היה לקבל אישור לגבי יתר השחקנים עד לשעת המשחק, בדיוק כפי שהיה עם בני סכנין בשבת שעברה.

"מנהלת הליגות עדכנה באופן מיידי את משרד הבריאות בפרטי המקרה", מסרו ממנהלת הליגה. "בהתאם למתווה משרד הבריאות לקיום משחקי הליגות המקצועניות, על קבוצה בה התגלה מקרה חיובי, לבצע בדיקות, אשר בהתאם לתוצאותיהן יקבל משרד הבריאות החלטה על המשך סטטוס פעילות הקבוצה.

"בהתאם לכך נאלץ משרד הבריאות להודיע על דחיית המשחק אשר תוכנן להיערך הערב מול קבוצת בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי. שחקני ואנשי הצוות של עירוני קרית שמונה יעברו בדיקות באופן מיידי ובהתאם לתוצאותיהן תתקבל החלטה על מועד חדש לקיום המשחק".

יש לציין כי גם משחקה של בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השני נדחה, כשמספר משחקני הפועל חדרה נמצאו חיוביים בבדיקות שעברו.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה עם עידן נחמיאס, אורי דהן. סוכנות ג'יני
המשחק נדחה ממש ברגע האחרון. שחקני עירוני קרית שמונה/סוכנות ג'יני

"ביום שבת האחרון עדכן השחקן, באסל שעאבן, את רופא המועדון כי אינו חש בטוב", נמסר מקרית שמונה. "השחקן קיבל הנחייה לעשות באופן מיידי בדיקת קורונה ועד שלא יתבררו תוצאותיה, הוא מתבקש להישאר בבידוד ולא להגיע לאימוני הקבוצה. היום בשעות הצהריים, בזמן שהיית הקבוצה בבית מלון במרכז הארץ, כהכנה למשחק (כמובן ללא השחקן באסל שעאבן) התברר כי הבדיקה אותה ערך השחקן התגלתה כחיובית. הדבר נמסר כאמור למנהלת הליגה שעכדנה לאחר בירור על דחיית המשחק. הקבוצה על כל שחקניה, צוות מקצועי ומנהליה יעברו באופן מיידי, בדיקות קורונה ותמתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully