וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ נזף בשחקני ליברפול שחגגו את ההרחקה של כריסטנסן: "משוגעים!"

המאמן לא אהב את התגובה של שחקני הספסל לאדום של שחקן צ'לסי: "בחיים אל תעשו את זה שוב". קראגר טוען: מאנה יהיה יותר גדול מג'ון בארנס, קפה "בסיוט מתמשך" ו"מעורר רחמים"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

בשולי הניצחון 0:2 של ליברפול אמש (ראשון) על צ'לסי, אירעה תקרית חריגה על הספסל של האלופה. שחקני הספסל של המרסיסיידרס חגגו בהפגנתיות את הכרטיס האדום של שחקן צ'לסי אנדראס כריסטנסן, מחאו כפיים וקראו קריאות - מה שעורר את חמתו של יורגן קלופ.

לפי דיווחים באנגליה, קלופ שמע את ההמולה בספסל מאחוריו, הסתובב בכעס וצעק על שחקניו: "אתם משוגעים? לעולם אל תעשו את זה עוד פעם!".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מוחמד סלאח. AP
תקרית משונה. קלופ עם מוחמד סלאח/AP

אבל מלבד האירוע המשונה על הספסל, ליברפול סיימה את הערב עם חיוך גדול. אחרי המשחק, פרשני אנגליה המשיכו להלל את סאדיו מאנה שכיכב עם צמד תוך ארבע דקות.

"מאנה הוא סופרסטאר", הילל ג'יימי קראגר. "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, ומה שמרשים אצלו זו היציבות - מאז שהוא הגיע לליברפול הוא לא מפסיק לספק את הסחורה אפילו לרגע אחד".

קראגר הרחיק לכת ואמר שמאנה עשוי לסיים את הקריירה בליברפול כגדול יותר מג'ון בארנס, אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של המועדון ללא צל של ספק. "אהבנו את ג'ון בארנס תמיד. אבל בעמדה שלו, אני מאמין שמאנה יכול להיות גדול יותר".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול גברה 0:2 על צ'לסי בחוץ

לכתבה המלאה
קפה שוער צ'לסי. רויטרס
רחמים עליו. קפה/רויטרס

בצד השני, קפה ממשיך את התקופה החלשה ושוב סופג ביקורות על יכולתו בין הקורות של צ'לסי. השוער ביצע שגיאה קשה שעלתה לצ'לסי באחד השערים, וקראגר לא היסס לקטול אותו.

"הסיבה ששחקני ההתקפה של ליברפול הם מהטובים בעולם היא הלחץ שהם מפעילים על היריבה. מול קבוצה כמו צ'לסי, עם שוער חסר ביטחון כמו קפה, זה עוד יותר יעיל. כל כדורגלן עובר תקופות קשות, וקפה נמצא באחת מהן עכשיו", אמר קראגר. "בשלב הזה אני בעיקר מרחם עליו. בתקופה האחרונה הוא נמצא בתוך סיוט מתמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully