וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ליברפול גברה 0:2 על צ'לסי בחוץ

עודכן לאחרונה: 21.9.2020 / 16:21

האלופה עם הצהרת כוונות: צ'לסי נותרה בעשרה שחקנים (45) לאחר שכריסטנסן תפס את מאנה שהיה בדרכו לשער, והאורחת ניצלה זאת כשהסנגלי נגח את הראשון (50) והשלים צמד לאחר טעות קשה של קפה (54). טיאגו עלה כמחליף והכשיל את ורנר ברחבה (75), אך ז'ורז'יניו החמיץ

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

אחרי ה-3:4 המלהיב על לידס יונייטד במחזור הפתיחה, המשיכה הערב (ראשון) האלופה במסע ההגנה על התואר לאחר שגברה 0:2 בחוץ על צ'לסי. הבלוז הגיעו למשחק עם לא מעט ציפיות לאחר מסע הרכש שערכו בקיץ ולאחר שפתחו את העונה ברגל ימין עם ניצחון חוץ על ברייטון, אך נותרו בעשרה שחקנים בסיום המחצית הראשונה, ונכנעו למייטי רדס שהיו גדולים עליהם.

לא הרבה אירועים נרשמו במחצית הראשונה, אך המשמעותי שבהם קרה ממש על סף הירידה להפסקה, כשאנדראס כריסטנסן תפס את סאדיו מאנה בדרכו לשער וראה את הכרטיס האדום. טיאגו אלקנטרה נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה להופעת בכורה, וראה כיצד מאנה נוגח את שער היתרון של האורחת (50) בתום צירוף מסירות יפה בין סלאח לפירמינו שבישל לסנגלי. מאנה השלים צמד בדקה ה-54 לאחר טעות קשה של קפה שניסה למסור כדור לאחד מחבריו ואיבד ברשלנות.

צ'לסי קיבלה הזדמנות נהדרת לחזור למשחק לאחר שטימו ורנר ספק הוכשל ברחבה על ידי טיאגו, והשופט הראה על הנקודה הלבנה. עם זאת, ז'ורז'יניו שדייק מהנקודה מול ברייטון במחזור הפתיחה בעט חלש וסחט הדיפה מאליסון. התוצאה נשמרה עד הסיום, ויורגן קלופ משווה שיא מועדון, עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות על הבלוז.

הרכב צ'לסי: קפה, מרקוס אלונסו, קורט זומה, אנדראס כריסטנסן (הורחק, 45), ריס ג'יימס, מתאו קובאצ'יץ', אנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו (רוס בארקלי, 79), מייסון מאונט, קאי האברץ (פיקאיו טומורי, 46), טימו ורנר (טאמי אברהם, 79).

הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג'יל ואן דייק, פאביניו, אנדרו רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון (טיאגו אלקנטרה, 46), נאבי קייטה (ג'יימס מילנר, 64), ג'ורג'יניו ויינאלדום, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (טאקומי מינאמינו, 86), מוחמד סלאח.

שחקנה של ליברפול סדיו מאנה. רויטרס
ניצל טעות קשה של קפה כדי לכבוש את השני שלו ושל ליברפול. מאנה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 12: התקפה נאה של ליברפול הסתיימה במסירה קצרה של סלאח לויינאלדום שבעט ממרחק של כ-18 מטרים מהשער, כדור שחמק ליד הקורה של קפה.

דקה 14: יציאה רעה של קפה איפשרה למוחמד סלאח לחלוף על פני שוער צ'לסי ולהעביר כדור רוחב שהורחק ברגע האחרון לפני שפירמינו הגיע כדי לדחוק אותו פנימה.

דקה 32: טימור ורנר ניסה להעביר כדור לקאנטה אך נבלם, ובמקום זאת התקדם כמה מטרים ושחרר בעיטה שחלפה ליד הקורה של אליסון.

דקה 36: ג'ורדן הנדרסון הגביה כדור מדוד לצד שמאל של רחבת צ'לסי, אליו הגיע אנדי רוברטסון ששחרר בעיטה מהאוויר ברגל שמאל, אך הכדור שלו לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 43: הרמה של ריס ג'יימס מצאה את ראשו של מייסון מאונט, שנגח מתוך תיבת החמש כדור לא מספיק חזק שנקלט בלי יותר מידי בעיה על ידי אליסון.

דקה 45: כרטיס אדום! צ'לסי נותרת בעשרה שחקנים: כדור עומק נשלח לעברו של סאדיו מאנה, שנתפס על ידי אנדראס כריסטנסן כשהוא אחרון בדרכו לשער. לאחר בדיקת ואר החליט השופט להוציא כרטיס אדום לבלם צ'לסי.

שחקנה של ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום מול שחקנה של צ'לסי מייסון מאונט. GettyImages
ויינאלדום מול מאונט/GettyImages
טיאגו אלקנטרה שחקנה של ליברפול. רויטרס
נכנס להופעת הבכורה שלו בליברפול בפתיחת המחצית השנייה וגרם לפנדל, שנעצר על ידי אליסון. טיאגו/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 46: הרגע לו חיכו אוהדי ליברפול הגיע, כשטיאגו אלקנטרה נכנס להופעת בכורה במדי המייטי רדס במקומו של ג'ורדן הנדרסון.

דקה 50: גול! ליברפול עולה ל-0:1: צירוף מסירות נהדר בין סלאח ופירמינו הסתיים בהרמה של הברזילאי שמצאה את ראשו של סאדיו מאנה שנגח בקלילות את שער היתרון של האלופה.

דקה 54: גול! 0:2 לליברפול: טעות קשה של קפה, שניסה למסור לאחד משחקני ההגנה אך איבד לסאדיו מאנה שכבש את השני שלו ושל האורחת.

דקה 74: טימו ורנר הוכשל ברחבה על ידי טיאגו בהופעת הבכורה שלו, והשופט הורה על הנקודה הלבנה, בהחלטה שנראית מעט מחמירה עם הקשר החדש של ליברפול.

דקה 75: ז'ורז'יניו ניגש לביצוע הבעיטה אך סוחט הצלה מאליסון, התוצאה עדיין 0:2 לליברפול!

דקה 82: טיאגו כמעט כבש את שערו הראשון כשחקן ליברפול, אך בעיטה חזקה ששחרר מחוץ לרחבה עברה ליד הקורה.

דקה 84: המחליף טאמי אברהם עם הזדמנות נהדרת לצמק עבור צ'לסי, חדר לרחבת האורחת ושחרר בעיטה חדה שפספסה במעט את מסגרת השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully