וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר הניצחון של איינדהובן: ערן זהבי חתם בפ.ס.וו לשנתיים

20.9.2020 / 17:56

הקיץ הסוער של כוכב נבחרת ישראל הסתיים עם חתימה בקבוצת הפאר, בה הוא צפוי להיות המשתכר הבכיר (2 מיליון יורו לעונה). הוא חזר לקדנציה שנייה באירופה שבע וחצי שנים אחרי שעזב את פאלרמו. טן האח מכחיש שאייאקס ניסתה לבצע מחטף

תקציר ה-0:3 של אייאקס על ואלוויק/ספורט2

ערן זהבי חתם היום (ראשון) לשנתיים בפ.ס.וו איינדהובן, בה הוא ירוויח 2 מיליון יורו לעונה ויהיה בכיר המשתכרים שלה. זהבי בן ה-33, שעבר קיץ סוער שכלל מעצר מתוקשר בסביון וסערה ויראלית עם פנרבחצ'ה, בחר בסופו של דבר בקבוצת הפאר ההולנדית, בשל המסורת הארוכה שלה והעובדה שהיא תשחק העונה במוקדמות ליגה האירופית.

על פי דיווחים בהולנד, בשבוע שעבר ניסתה לבצע אייאקס מחטף ולהחתים את זהבי, בו התעניינה עוד בתקופת פטר בוס לפני ארבע שנים, אולם המהלך לא צלח. היום התייחס מאמן אייאקס אריק טן האח לדיווחים והכחיש אותם. "זהבי אמנם הוצע לנו, אבל בשום שלב לא היינו מעוניינים להחתים אותו".

את איינדהובן, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בטבלה, מאמן הגרמני רוג'ר שמידט, לשעבר מאמן לברקוזן ורד בול זלצבורג, שעד הגעתו להולנד באפריל האחרון בילה שלוש שנים בסין כמאמן בייג'ינג גואן, כך שהוא מכיר היטב את יכולותיו של זהבי. איינדהובן זכתה ב-24 אליפויות הולנד, האחרונה שבהן ב-2018, בתשעה גביעים מקומיים ובשני תארים אירופיים - גביע אירופה לאלופות ב-1988 וגביע אופ"א ב-1978.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי. עמוד הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן, אתר רשמי
תחנה שנייה באירופה. זהבי/אתר רשמי, עמוד הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן

עבור זהבי (33) זו תהיה קדנציה אירופית שנייה, תשע שנים אחרי שעזב את הפועל תל אביב לטובת פאלרמו האיטלקית, במדיה שיחק עונה וחצי ורשם 26 הופעות ו-2 שערים בלבד. לאחר מכן המשיך לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב, עימה זכה בשלוש אליפויות רצופות.

זהבי נרכש על ידי גוואנגז'ו R&F ממכבי תל אביב בקיץ 2016 תמורת 7.2 מיליון יורו ומיד פרע שטרות. בחצי העונה הראשונה שלו בסין כבש 11 שערים ב-15 משחקי ליגה ובעונה שלאחר מכן, העונה המלאה הראשונה שלו בליגה המקומית, מצא את הרשת 27 פעמים. בעונת 2019 זהבי הגיע לשיאו עם 29 כיבושים, שיא כל הזמנים לשערים בעונה אחת בליגה הסינית.

הוא סיים כמלך שערי הליגה ב-2017 וב-2019 ולמרות שלא הצליח להצעיד את קבוצתו למאבק על תואר, הוא נבחר בשתי העונות הללו לנבחרת העונה בליגה הסינית. בסך הכול זהבי כבש 91 שערים ב-106 הופעות בליגה הסינית, כשבכל המסגרות המספרים שלו ב-R&F עומדים על 103 הבקעות ב-117 הופעות. כמובן שהוא עוזב את המועדון כמלך השערים שלו בכל הזמנים.

(עדכון ראשון: 8:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully