וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני זלצבורג: שישה שחקני מכבי תל אביב חיוביים לקורונה

20.9.2020 / 21:04

המשחק בפלייאוף העלייה לליגת האלופות בסכנה: אבי ריקן, יונתן כהן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן, דור פרץ ודניאל פרץ הם השחקנים שנדבקו, כשלצידם נמצאו חיוביים גם שבעה אנשי צוות, ביניהם ברק יצחקי. מהמועדון נמסר: "קיבלנו אישור ממשרד הבריאות להמשיך להתכונן למשחק"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

צרות גדולות למכבי תל אביב לקראת פלייאוף העלייה לליגת האלופות. הצהובים הודיעו הערב (ראשון) כי שישה שחקנים ושבעה אנשי צוות נמצאו חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו במסגרת פרוטוקול אופ"א, יומיים בלבד לפני המשחק הגורלי נגד רד בול זלצבורג.

ששת הנדבקים הם אבי ריקן, יונתן כהן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן, דור פרץ ושוער המשנה דניאל פרץ, כששניים מהם סובלים מתסמינים עם חום קל ושיעול. עוד שחקנים שיצאו שליליים בבדיקה, דיווחו כי הם חשים תסמינים. בין אנשי הצוות שנדבקו נמצא המנהל הטכני ברק יצחקי וגם שני אפסנאים, פיזיותרפיסט ומעסה.

שחקני האלופה זומנו לבדיקה נוספת מחר בבוקר, וקיים סימן שאלה גדול לגבי קיום המשחק מול האוסטרים. מהמועדון נמסר: "בהמשך לשיחות שהתנהלו בין נציגי מכבי תל אביב, ההתאחדות לכדורגל לנציג משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו - קיבל המועדון אישור הערב להמשיך להתכונן למשחק ביום שלישי בהתאם לפרוטוקול אופ"א. הקבוצה תיבדק שוב מחר, כמו גם ביום המשחק".

הסטורי של יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. האינסטגרם של יונתן כהן, צילום מסך
הסטורי של יונתן כהן לאחר קבלת תוצאות הבדיקות/צילום מסך, האינסטגרם של יונתן כהן

החשש כעת הוא שמשרד הבריאות עלול להשבית את פעילות הקבוצה, כמו שעשה במקרים של הפועל חדרה ובני סכנין, לאור העובדה שיש שבעה שחקנים מאומתים (השישה מהיום הצטרפו לדן גלזר) וכאמור עוד שבעה אנשי צוות. במקרה כזה משרד הבריאות עלול להפסיק את הפעילות מחר בטענה להתפרצות, אם כי ייתכן שהוא יאשר את המשחק באירופה כל עוד הקבוצה תיכנס לבידוד במלון.

מכבי תל אביב צריכה לעדכן כעת את אופ"א בהתפתחויות, כשזלצבורג אמורה לנחות מחר בצהריים בישראל ומחכה אף היא לעדכונים. על פי מתווה אופ"א, כל עוד יש 13 שחקני סגל שלא מחויבים בבידוד, המשחק יכול להיערך כסדרו. הדדליין לקיומו הוא עוד יום שישי הקרוב.

עוד בוואלה!

עוד לפני החדשות של מכבי ת"א: זלצבורג חוששת להגיע לישראל

לכתבה המלאה
גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צרה צרורה. דוניס/ברני ארדוב

כזכור, בשבוע שעבר התברר כי דן גלזר נדבק בקורונה, ככל הנראה מאחיו תמיר גלזר, שחקן הפועל חדרה, שנמצא חיובי לפניו. מיד עם היוודע החדשות על הידבקותו של שחקן העונה החולפת ערכו הצהובים בדיקות קורונה לכלל השחקנים ואנשי הצוות, בהן יצאו כולם שליליים.

מכבי תל אביב אמורה לארח את רד בול זלצבורג ביום שלישי ולהתארח באוסטריה שמונה ימים לאחר מכן. המנצחת במפגש הכפול תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. בזירה המקומית, כפי הנראה, משחק הליגה מול מכבי נתניה בשבת הקרובה יידחה למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully