וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: לואיס סוארס מחוץ לסגל של ברצלונה, גם ריקי פוץ' יעזוב?

הכוכב האורוגוואי לא נכלל בסגל של רונאלד קומאן למשחק מול אלצ'ה בגביע גאמפר. ילד הפלא התבשר כי המאמן לא בונה עליו

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה/באדיבות ספורט1

רמז נוסף לעזיבתו הצפויה של לואיס סוארס את ברצלונה ניתן לקיים היום (שבת), כשהכוכב האורוגוואי נותר מחוץ לסגל של סגנית האלופה למשחק בגביע גאמפר המסורתי. רונאלד קומאן אמנם אמר לפני מספר ימים כי לא יפסול את הישארותו של סוארס, אולם השארתו מחוץ לסגל הגבירה בספרד את השמועות על סיום דרכו של החלוץ במועדון.

המועמדת המובילה לרכוש את האורוגוואי היתה יובנטוס, אולם לפי דיווחים באיטליה הגברת הזקנה מעדיפה כרגע את אדין דז'קו. אינטר מיאמי של דייויד בקהאם כבר הגישה הצעה, אולם סוארס סירב וימתין להצעות אחרות, אולי מאתלטיקו מדריד שגם כן הוזכרה כמועמדת.

"דיברתי איתו על עתידו ואנחנו מחכים לראות האם יעזוב או לא", אמר קומאן באמצע השבוע. "אנחנו מכבדים את החוזים של כל השחקנים כאן, כך שאם לא ימצא קבוצה ויישאר, נתייחס אליו כמו לכל שחקן אחר בסגל".

ליאונל מסי, לואיס סוארס, ארתורו וידאל, שחקני ברצלונה. GettyImages
שניים מהם עם רגל וחצי בחוץ. סוארס, וידאל ומסי/GettyImages

שחקן נוסף שנמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון ונותר מחוץ לסגל הוא ארתורו וידאל, שצפוי לחתום באינטר לאחר שדייגו גודין ישלים את עזיבתו לקליארי. גם ריקי פוץ' נותר במפתיע מחוץ לסגל של קומאן למשחק מול אלצ'ה, כשבספרד דווח על שיחה בינו ובין קומאן, ובה התבשר הקשר המבריק כי אינו נמצא בתכניות של המועדון לעונה הבאה.

מי ששב לסגל הוא אנסו פאטי. מיראלם פיאניץ' נכלל גם הוא ועשוי לערוך בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully