וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.9: גונסאלו היגואין חתם במיאמי, גארת' בייל עובר בדיקות בטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 18.9.2020 / 19:21

החלוץ הארגנטינאי הוותיק ישחק ב-MLS. לאחר שקיבל אישור מריאל מדריד הגיע הוולשי ללונדון בדרך לחתימה בתרנגולים. ליברפול מעוניינת בחלוץ וולבס

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

העברות

* גונסאלו היגואין חתם באופן רשמי באינטר מיאמי מה-MLS. החלוץ הארגנטינאי בן ה-32 ניהל מגעים בשבועות האחרונים עם הקבוצה מפלורידה, ובסופו של דבר סגר את תנאיו וחתם בארצות הברית. יובנטוס הודיעה רשמית שהיגואין שוחרר ממנה.

* ליברפול הודיע באופן רשמי על רכישתו של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן תמורת 20 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* בניק אפובה הושאל מסטוק סיטי לטרבזונספור הטורקית עד לסיום העונה ואמור להחליף שם את אלכסנדר סורלות, שיעבור לר.ב. לייפציג.

* אחרי שהתאמן איתה בימים האחרונים, חתם הקשר בורחה ואלרו בפיורנטינה וחזר אליה אחרי שלוש שנים באינטר.

* מנצ'סטר יונייטד העבירה לווטפורד בהשאלה את הקשר הצעיר ג'יימס גרנר בן ה-19, שרשם עד עתה שמונה דקות בלבד בפרמיירליג (שיחק בקבוצת המילואים).

שחקן נבחרת ווילס גארת' בייל. GettyImages
חוזר אל התרנגולים. גארת' בייל/GettyImages

* בפורטוגל טוענים שפריז סן ז'רמן שוב בודקת אפשרות לצרף את המגן הברזילאי אלכס טלס, ששיחק בארבע העונות האחרונות בפורטו.

שחקן ברצלונה, עוסמאן דמבלה. GettyImages
מבוקש באנגליה. דמבלה/GettyImages

שמועות

* לפי הטיימס, ליברפול מעוניינת מאוד להחתים את החלוץ הפורטוגלי דיוגו ז'וטה, אשר משחק בוולבס.

* לפי "ספורט" הקטלאני, ליברפול פנתה לברצלונה במטרה לקבל בהשאלה את עוסמאן דמבלה. המרסיסיידרס מוכנים לשלם את מלוא שכרו של שחקן הכנף הצרפתי לצד סכום מסוים תמורת ההשאלה, אולם ברצלונה לא צפויה לקבל את ההצעה. הגיבוי של ליברפול למקרה שדמבלה לא יגיע, הוא שחקן הכנף של ווטפורד איסמעילה סאר.

* פבריציו רומאנו מדווח ש"אין שום דבר חדש בנוגע ללואיס סוארס ואייאקס", ומעדכן ש"אתלטיקו מדריד עושה מאמצים רבים כדי להחתים אותו", אחרי שמועמדותו מיובנטוס ירדה מהפרק.

* לפי רומאנו, אייאקס דורשת 25 מיליון יורו תמורת סרג'יניו דסט, שמחוזר על ידי באיירן מינכן וברצלונה. באיירן אף שלחה נציגים לאמסטרדם כדי לקדם את המו"מ, אולם לעת עתה אין הסכמות, שכן באיירן מוכנה להציע 15 מיליון יורו בלבד. גם ברצלונה רוצה את המגן ופנתה לנציגיו, אולם החתמתו תלויה במכירת נלסון סמדו.

* לפי דיווחים בסין, נמצא המחליף לערן זהבי בגוואנגז'ו R&F: רישאירו ז'יבקוביץ', חלוץ הולנדי בן 24, צפוי לחתום בקבוצה בקרוב. ז'יבקוביץ' משתייך לצ'אנג'צ'ון הסינית, אולם הושאל לאחרונה לשפילד יונייטד.

* אלכסנדר סורלות צפוי להשלים היום את העברתו מטרבזונספור לר.ב. לייפציג, שתשלם תמורתו 25 מיליון יורו ובכך הוא יהפוך להעברה היקרה בתולדות המועדון (דני אולמו ב-21 מיליון היה השיא עד כה). הקבוצה הטורקית תתחלק בסכום עם קריסטל פאלאס כשכל אחת תקבל 50%.

* סם למרס מפ.ס.וו איינדהובן יגיע היום לברגמו כדי להשלים את המעבר לאטאלנטה תמורת 10 מיליון יורו. החלוץ בן ה-23 יחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצתו החדשה וערן זהבי צפוי להיות המחליף שלו בקבוצה ההולנדית.

* בלם/מגן באיירן מינכן לוקאס הרננדז מאוכזב ממעמדו בקבוצה ורוצה לעזוב. להרננדז יש הצעה מפריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה מדבר איתו כדי לנסות לשכנע אותו להצטרף אליו שם.

* דוידה זפאקוסטה יושאל מצ'לסי לגנואה לעונה אחת. המגן האיטלקי, שממש לא הרשים בסטמפורד ברידג' והושאל בעונה החולפת לרומא, יעבור בדיקות רפואיות היום.

* ארקדיוש מיליק צפוי לעבור מנאפולי לרומא תמורת 20 מיליון יורו ועוד 8 מיליון בבונוסים.

* אתלטיקו מדריד שוב מעוניינת לצרף את לואיס סוארס, אבל תחתים אותו רק אם הוא יוכל לקבל שחרור בחינם מברצלונה.

* מריו גצה, שסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד בסוף העונה, עדיין מפנטז לחזור לצמרת הכדורגל. הקשר, שכבש את שער הניצחון בגמר מונדיאל 2014, אמר: "המטרה שלי היא עדיין לזכות בליגת האלופות. אני חושב על זה בכל יום". הוא נשאל לגבי הצעה שקיבל מאינטר מיאמי של דייויד בקהאם ואמר: "אני מתרשם מאוד מארצות הברית ומה-MLS, אבל כרגע זה לא עומד על הפרק מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully