וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20,731 הצביעו בעד אי אמון בברתומאו - אבל הוא מסרב להתפטר מברצלונה

מארגני תנועת האי אמון בנשיא אספו את החתימות הנדרשות, אולם הוא מסרב לוותר. קיקה סטיין הודיע: אתבע את הקבוצה על הפרת חוזה

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

האם ימיו של ג'וספ ברתומאו כנשיא ברצלונה ספורים? מארגני תנועת האי אמון בנשיא עדכנה שנאספו 20,371 חתימות של חברי עמותה שדורשים מהנשיא להתפטר - מספר שאמור להספיק כדי להביא לכך שהוא אכן יעזוב. על פי החוק בספרד תנועת האי אמון השיגה את מספר החתימות הדרושות וכעת היא תוכל לפתוח בהצבעה להדחתו של הנשיא.

ג'ורדי פארה, שהוביל את תנועת אי האמון בנשיא המושמץ, אמר ש"אני מאמין שברתומאו יתפטר מתפקידו עוד היום". אבל ברתומאו לא מתכוון לוותר על כך מהר. בשעות הערב המאוחרות פרסמה ברצלונה הודעה רשמית על הצבעת אי האמון בו הודתה שמספר ההצבעות חצה את רף 20 האלף, אך יחד עם זאת הובהר שברתומאו לא מתכוון להתפטר.

מעמדו של ברתומאו התערער מאוד בעקבות הכישלונות האחרונים וכמובן בעיקר בגלל פרשת ליאו מסי, שביקר בפומבי את הנשיא ואת התנהלות המועדון מאז שלקח עליו פיקוד. ויקטור פונט הוא אחד המועמדים המובילים לרשת את ברתומאו וגם שמו של חואן לאפורטה הנשיא הקודם מוזכר כמועמד.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
סופו קרב? ברתומאו/GettyImages

אבל זו לא הסאגה היחידה בברצלונה. לפי "אס", קיקה סטיין תובע מברצלונה פיצוי בגובה 4 מיליון יורו אחרי שפוטר "שלא כדין" על ידי המועדון, לטענתו. המאמן שהוחלף על ידי רונאלד קומאן לא קיבל הודעת שחרור רשמית מברצלונה שבועות ארוכים אחרי שעזב, ולאחרונה ניסה לפעול לקבלת פיצוי בדרכים המקובלות, כולל מכתב התראה לפני התביעה.

אחרי שלא נענה, החליט המאמן לפנות לערכאות משפטיות, והודיע על כך היום באופן רשמי. לטענתו, ברצלונה סיימה את ההתקשרות באופן חד צדדי ומבלי לסכם איתו על פיצוי כספי כלשהו, למרות שהוא חתום לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
לא הגיע לבית משפט בסופו של דבר. קיקה סטיין/GettyImages

עוד בברצלונה: לואיס סוארס המריא לפרוג'יה אחרי האימון ועבר בהצלחה את המבחן לקבלת אזרחות איטלקית. למרות זאת, ספק רב אם יגיע ליובנטוס שקרובה להחתים את אדין דז'קו. קבוצה נוספת שהוזכרה היום כמועמדת להחתימו היא אינטר. גם האפשרות שיישאר בברצלונה לא נשללת על הסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully