וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.9: בייל ורגילון "סגורים ב-100 אחוז בטוטנהאם", סוארס לא יגיע ליובנטוס

התרנגולים השלימו את העסקה הכפולה עם ריאל מדריד, שתוכרז ככל הנראה מחר. טיאגו על סף חתימה בליברפול, דז'קו קרוב ליובנטוס, ברצלונה תבחן הצעות אחרות על סוארס

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

העברות

* פרייבורג שברה את שיא ההעברות שלה כשרכשה מאנז'ה הצרפתית את הקשר בן ה-25 באטיסט סנטאמריה תמורת 10 מיליון יורו.

* בולוניה הודיעה על החתמת המגן לורנצו דה סילבסטרי בן ה-32, שהגיע אליה בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בטורינו. זו תהיה הקבוצה הרביעית שבה הוא משחק אצל המאמן סינישה מיכאילוביץ', אחרי 132 משחקים תחתיו בפיורנטינה, סמפדוריה וטורינו.

* ורונה החתימה את הקשר הצ'כי אנטונין ברק בן ה-25, שמגיע כמושאל מאודינזה עם התחייבות לרכישה בקיץ הבא.

* לידס החתימה באופן רשמי את שחקן הכנף סריסנסיו סאמרוויל, ששיחק בעונה החולפת בפיינורד ההולנדית, עד שנת 2023.

* ווסקה, העולה החדשה ללה ליגה, שילמה מיליון יורו ללגאנס עבור הבלם היווני דימיטריוס סיובאס בן ה-32, שחתם על חוזה לשנתיים.

* לארי קאיודה, שחקנה לשעבר של מכבי נתניה, חתם לעונה אחת בסיבאספור הטורקית כמושאל משחטאר דונייצק. החלוץ הניגרי בן ה-27 כבש 10 שערים כמושאל בגזיאנטפ בעונה שעברה.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, המעבר של גארת' בייל וסרחיו רגילון מריאל מדריד לטוטנהאם "סגור ב-100 אחוז", אחרי שבשעות האחרונות נחתמה כל הניירת הנדרשת מצד כל הצדדים. הקשר הוולשי והמגן הספרדי ימריאו לאנגליה מחר כדי לחתום רשמית אצל התרנגולים.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים: אדין דז'קו על סף חתימה ביובנטוס, השיחות בין לואיס סוארס לגברת הזקנה הופסקו. ברצלונה תבחן הצעות אחרות על החלוץ האורוגוואי הוותיק, שעדיין לא נמצא בתוכניות של רונאלד קומאן.

* לפי "האתלטיק", ליברפול נמצאת על סף סיכום עם באיירן מינכן בנוגע לרכישתו של טיאגו אלקנטרה. אלופת אנגליה תשלם לבווארים כ-30 מיליון יורו עבור קשר נבחרת ספרד, לאחר שהיתה מוכנה תחילה לשלם רק 20 מיליון יורו. באנגליה מעריכים שהעסקה תושלם באופן רשמי עוד לפני סוף השבוע, בלי קשר למעבר האפשרי של ג'ורג'יניו ויינאלדום לברצלונה. קארל היינץ רומינגה מהנהלת באיירן כבר אישר את המגעים וכך גם המאמן האנזי פליק: "טיאגו שחקן יוצא דופן שבילה כאן שבע שנים יוצאות דופן. הוא אדם נהדר ומקצוען גדול. זה היה יום קשה מאוד כשהוא נפרד מאיתנו".

* באיירן מינכן הפכה לפייבוריטית להחתים את מגן אייאקס סרג'יניו דסט, שהיה מועמד להחליף את נלסון סמדו בברצלונה. מכירת טיאגו אלקנטרה העניקה לבווארים את הכסף לו יהיו זקוקים כדי לבצע את העסקה באופן מיידי, כך לפי ESPN.

* ר.ב לייפציג מצאה מחליף לטימו ורנר: אלכסנדר סורלות', חלוץ נבחרת נורבגיה ומלך שערי הליגה הטורקית בעונה שעברה, סיכם לשלוש שנים בקבוצה. לייפציג תשלם בסביבות 22 מיליון יורו עבור רכישתו מטרבזונספור.

* אינטר מחפשת בלם ומעוניינת בכריס סמולינג. אחרי שרומא לא הצליחה לרכוש את הבלם האנגלי ששיחק כמושאל מיונייטד, הנראזורי מאמינים שיוכלו לרכוש אותו תמורת סכום של כ-20 מיליון יורו.

* לפי דיווח של פבריציו רומאנו, רומא קיבלה את הצעתה של לסטר סיטי על ג'נגיז אונדר, שצפוי לעבור בהשאלה לשועלים עד תום העונה הנוכחית תמורת 3 מיליון יורו, כשבנוסף הקבוצה של ברנדן רוג'רס התחייבה לרכוש את השחקן תמורת 24 מיליון יורו בתום התקופה.

* אחרי מכירת אמיליאנו מרטינס לאסטון וילה, ארסנל קרובה להחתמת השוער האיסלנדי רונאר אלכס רונארסון, עליו תשלם 2 מיליון יורו לדיז'ון כדי שיהווה גיבוי לברנד לנו.

* מאמנה של שפילד יונייטד כרטיס ויילדר אישר כי קבוצתו מעוניינת להחתים את שחקנה של ארסנל פולרין בלוגאן. על הדיווח של האתר GOAL ההצעה הראשונית של שפילד לרכישת בן ה-19 תמורת 3 מיליון יורו נדחתה על ידי התותחנים, שדורשים סכום גבוה פי חמש.

* סיאד קולשינאץ, המגן הבוסני של ארסנל, רוצה לחזור לגרמניה מטעמים משפחתיים ומועמד לבאייר לברקוזן שמוכנה לשלם 10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully