וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד ג'פרסון: "דנבר תנצח את הלייקרס בשבעה משחקים"

שחקן העבר וחברו של לברון ג'יימס הפתיע. ווגל חושש מיוקיץ', בוסטון דרוכה, צפו באוהד הקליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

אחרי דרמת הענק במשחק מספר 1, ייפגשו הלילה (בין חמישי לשישי, 2:00) בוסטון ומיאמי למשחק מספר 2 בסדרת גמר המזרח המרתקת. הסלטיקס יקוו לקבל יכולת משופרת מקמבה ווקר, שממשיך לחוות פלייאוף הפכפך וסים את המשחק הראשון עם 6 מ-19 מהשדה, כולל 1 מ-9 מחוץ לקשת.

"הוא לא שיחק טוב והוא הראשון שיודה בכך", אמר הג'נרל מנג'ר של בוסטון, דני איינג'. "ההגנות מקשות עליו והוא צריך להבין מה לעשות. אני משוכנע שהוא יהיה בסדר. אנחנו צריכים לערב שחקנים נוספים בהתקפה שלנו. לג'יילן בראון יש יותר מה להציע, ופשוט שכחנו ממנו - לא ניצלנו את היתרונות שלו. אנחנו צריכים להזיז יותר את הכדור".

עדיין לא ברור האם גורדון הייוורד, שהחמיץ כמעט את כל הפלייאוף, יהיה כשיר להתמודדות.

ובינתיים, במערב, לוס אנג'לס לייקרס ודנבר התשושה מתכוננות למשחק מספר 1 בלילה שבין שישי ושבת. "לדנבר מגיע להיות כאן", אמר מאמן הלייקרס פרנק ווגל. "הם משחקים עם טונות של ביטחון. יש להם קבוצה מאוד קשוחה ונצטרך לשחק טוב מאוד כדי לנצח אותם. כל אחת משלוש הקבוצות שנותרו יכולות לנצח אותנו, ודנבר קבוצה נהדרת. אנחנו עדיין מאוד רעבים".

בניגוד לסדרה מול יוסטון, בגמר המערב ווגל צפוי לשלב מחדש את שחקני הפנים שלו - ג'בייל מגי ודווייט הווארד, שינסו להצליח איפה שהקליפרס כשלו ולעצור את ניקולה יוקיץ' המופלא. "הוא אחד השחקנים הייחודיים בעולם, ואחד השחקנים הייחודיים ביותר ששיחקו בעמדת הסנטר", אמר המאמן. "הוא יכול לפגוע בך בכל כך הרבה דרכים שונות. אני מניח שנחזור להרכבים קצת יותר גבוהים".

"לדנבר יש קבוצה נהדרת", הוסיף קייל קוזמה, "הם משחקים טוב אחד עם השני, הם מזיזים את הכדור, חותכים, יש להם קלעים מצוינים. מצפה לנו אתגר גדול".

שחקן העבר ריצ'רד ג'פרסון, שמפרשן את הפלייאוף עבור ESPN ומכיר היטב את לברון ג'יימס, הפתיע וחזה שהנאגטס יעיפלו לגמר ה-NBA. "דנבר תנצח בשבעה משחקים", אמר. "אני אהיה איש התקשורת הראשון שנותן להם קרדיט, אני חושב שזה יהיה בשבעה משחקים".

ההדחה המפתיעה של לוס אנג'לס קליפרס מפלייאוף ה-NBA לא מרפה מאוהדיה המאוכזבים. כזכור, הקבוצה הוליכה 1:3 בחצי גמר הפלייאוף על דנבר נאגטס, אך נכנעה שלוש פעמים ברציפות לקבוצה מקולורדו, זאת לאחר שהוליכה במחצית בכל אחד מהמשחקים - ולא תפגוש את הלייקרס לדרבי בגמר המערב.

מעבר לתגובות מרירות ברחבי הרשת, אוהד של הקליפרס לקח את הבעת האכזבה צעד אחד קדימה והעלה לרשתות החברתיות סרטון הוא הוא נצפה כשהוא שורף גופיות משחק של כוכב הקבוצה פול ג'ורג'. הפורוורד של הקליפרס העמיד העונה ממוצעים של 21.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק, אך במשחק 7 מול הנאגטס, רשם הופעת בלהות כשקלע 10 נקודות בלבד ב-4 מ-16 מהשדה.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג'. GettyImages
אוהדי הקליפרס מתקשים לקבל את ההדחה מול דנבר. פול ג'ורג'/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שאוהדי הקבוצה בה משחק פול ג'ורג' שורפים גופיית משחק של השחקן. ב-2017 הכריז השחקן על כך שיעזוב את קבוצתו דאז אינדיאנה פייסרס בסיום חוזהו, כשאוהדי הקבוצה לא ראו זאת בעין יפה והגיבו כפי שנהג אותו אוהד קליפרס זועם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully