וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תצוגת הנפל של פול ג'ורג' וקוואי לאונרד: כוכבי פורטלנד לועגים לכוכבי הקליפרס

סערה בטוויטר: ג'ורג' הודה שקבוצתו לא עמדה בלחץ, ריברס דיבר על בעיה פיזית, לילארד ומקאלום מפורטלנד חיכו בפינה והקניטו שוב ושוב את המפסידים. ובדנבר: מארי פונה לפרשנים ומבקש כבוד, ויוקיץ' אחרי הערב הגדול טוען: אני לא הולך לשום מקום

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

דנבר השלימה הבוקר (רביעי) את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות ה-NBA, כשגברה במשחק השביעי של חצי גמר המערב 89:104 על הקליפרס, הקבוצה שנחשבה על ידי רבים כמועמדת לזכות העונה באליפות. הנאגטס ניצחו 3:4 בסדרה אחרי שחזרו מפיגור 3:1, כשהם מנצלים יכולת רעה מאוד של שני הכוכבים הגדולים של הקליפרס - קוואי לאונרד ופול ג'ורג' - שאכזבו ברגעי ההכרעה. לאונרד וג'ורג' הגיעו בקיץ שעבר ללוס אנג'לס בניסיון לבנות קבוצה מנצחת, שאולי תמחוק את ההיסטוריה הלוזרית של הקליפרס, אבל גם שניהם התקשו לקלוע במשחק המכריע, סיימו ביחד עם 24 נקודות, וראו את המועדון יורד למאזן 8:0 במשחקי הכרעה שבהם יכול היה להעפיל לגמר האזורי.

קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס אחרי ההפסד מול דנבר נאגטס. GettyImages
נעלם. קוואי/GettyImages

ואכן, עם כל הכבוד להצגה המרשימה של דנבר, הסיפור האמיתי הוא המלטדאון הנדיר שחוו שני כוכבי הקליפרס. במחצית השנייה השניים קלעו ביחד רק 5 נקודות (לאונרד 2, ג'ורג' 3), כשלאונרד מסיים את המחצית השנייה במשחק הכי חשוב של העונה עם 1 מ-11 מהשדה וג'ורג' עם 1 מ-7. השניים לא הלכו לקו אפילו פעם אחת.

"כן, ברור שיש לחץ", הודה בסיום פול ג'ורג', שפשוט לא הצליח לקלוע, ואחד מניסיונות השלשה שלו פגעו בצד החיצוני של הקרש, "לחץ לעמוד בציפיות לזכות בתואר. אבל כשחקן אתה רוצה את זה. זו פעם ראשונה שאני במצב הזה, שבו מצפים ממני לקחת אליפות. אבל זה מה שזה. לא עמדנו בציפיות. אבל תמיד הרגשנו שעבורנו זאת לא שנה של אליפות או כישלון. אנחנו יכולים רק להשתפר, ככל שנהיה ביחד ונישאר ביחד, ככל שתהיה יותר כימיה, המצב יהיה טוב יותר. זה הסיפור של העונה הזאת, לא היה לנו מספיק זמן ביחד".

עוד בוואלה!

חסימה אדירה הכריעה: מיאמי עלתה ל-0:1 על בוסטון בגמר המזרח

לכתבה המלאה
ג'מאל מארי דנבר נאגטס לצד יוקיץ'. GettyImages
קלע לבד כמעט פי 2 מקוואי וג'ורג' ביחד. מארי/GettyImages
ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס. רויטרס
ווינר. יוקיץ'/רויטרס

לו וויליאמס סיכם ואמר "אנחנו עצבניים", והודה שהקליפרס לא התחברו. "ידענו שזה ייקח זמן", אמר השחקן הוותיק, "התמודדנו עם המון דברים והכישרון חילץ אותנו, הכימיה לא. והרגשנו את זה בסדרה. זאת השנה הראשונה שלנו ביחד, יש פה חבורה מאוד מוכשרת, והיינו קרובים. כימיה זה משהו שצריך לבנות. וזה לוקח זמן. היינו בכיוון הנכון, שהתחיל בעונה שעברה, אבל אז הגיעה הקורונה, חזרו מהפגרה, ניסינו לחזור ולהתחבר, אבל קצת זאת עונת שוט גאן, וזה מה שקרה".

קוואי לאונרד: "אני שמח שהליגה חזרה ושחזרנו לשחק כדורסל, באנו לשחק ולנצח, הודחנו, עכשיו צריך לבנות, לייצר כימיה. היינו קרובים. דנבר נהדרת, אבל ירינו לעצמנו ברגל בשלושת המשחקים האחרונים. אלה הדברים שצריך להתפתח מהם. דנבר עשתה עבודה מצוינת, המאמן שלהם עשה עבודה מצוינת. הם הצליחו להוציא את הכדור מהידיים שלי. לא הצלחנו לקלוע. נהיה חייבים להיות חכמים יותר, וללמוד מזה. מול קבוצה כמו דנבר, אסור לעשות דברים כאלה. הם הרבה ביחד, ויודעים מה לעשות. היינו קרובים, ואין תירוצים".

מאמן הקליפרס דוק ריברס דיבר בסיום על בעיה פיזית של קבוצתו. "לא הרגשתי נוח בשום שלב", אמר ריברס, "מבחינת המצב, היינו הקבוצה שלא יכולה לקבל דקות". על פי דיווח ב"TheUndefeated", "מספר שחקנים של הקליפרס היו כל כך עייפים במשחק 7, שהם התקשו להשלים רצפים של יותר משלוש דקות וביקשו מנוחה מהספסל".

שחקני דנבר חוגגים עם המאמן מייקל מאלון. GettyImages
חגיגה. דנבר/GettyImages

מי שניצל את הנפילה של הקליפרס וחיכה לכוכביה בפינה הוא דמיאן לילארד, שחקן פורטלנד, שלפני מספר שבועות התעמת בטוויטר עם כמה שחקנים מהקליפרס. אחרי שפורטלנד ספגה הפסד כואב בפלייאוף, פטריק בברלי ופול ג'ורג' הקניטו את לילארד, שהחטיא זריקות מכריעות, וחגגו את זה שהוא יוצא לחופשה מוקדמת. הלילה לילארד (שבשנה שעברה העיף את פול ג'ורג' מהפלייאוף וסימן לו עם היד "להתראות") הזמין את בברלי לחופשה שלו במקסיקו: "אני מניח שאני צריך להרחיב את ההזמנה שלי בקנקון".

גם חברו לפורטלנד סי ג'יי מקאלום הקניט את הקליפרס, פקפק בנוגע למוטיבציה שלהם ("אני תוהה אולי הם ארזו עוד לפני המשחק") והזמין אותם להצטרף אליהם לחופשה בקאבו ("לילארד, אולי יש לך עוד וילה פנויה?"), אחרי שג'ורג' ובברלי צחקו עליהם שהבלייזרס יוצאים לחופשה מוקדמת. עוד מקאלום הקניט והזכיר שבמהלך מחאת השחקנים "הקליפרס הצביעו שהם לא רוצים לשחק יותר... אבל לא חשבתי שהם יחזרו הביתה בצורה כזאת".

בצד המנצח, ג'מאל מארי, שקלע 40 נקודות, יצא נגד הפרשנים. "זלזלו בנו, המעיטו בערכנו", אמר מארי, "יש את שאק, בארקלי, זק לואו, סטיבן איי סמית, כולם. הגיע הזמן שתכבדו אותנו. כי נתנו עבודה. יש לנו פה קבוצה חזקה, והיינו בפיגור 3:1 וחזרנו, וזה הישג גדול. תתחילו לשנות את הנראטיב שלכם". על הניצחון מארי אמר ש"אנחנו פשוט מאמינים אחד בשני, אמונה גדולה בעצמנו, ובקבוצה".

ניקולה יוקיץ', שסיים ערב נהדר עם 16 נקודות, 22 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, רשם כבר טריפל דאבל שני במשחק מספר 7 בקריירה, כשהוא משלים אותו כבר ברבע השלישי. הוא השחקן השלישי בלבד שמשיג טריפל דאבל עם יותר מ-20 ריבאונדים בפלייאוף. כשנשאל מה אמר למאמנו מייקל מאלון שחגג יום הולדת, ענה הסרבי: "קואץ', אני הולך לתת לך מתנה נהדרת. או שאשלח אותך הביתה, או שאקח אותך לגמר המערב". כאמור, דנבר ניצחה משחק הדחה שישי ברציפות, ויוקיץ' נשאל אם ארז לפני כן, וענה: "למה שאארוז אם אני לא הולך לשום מקום?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully