וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר עלתה לגמר המערב אחרי שגברה 89:104 על הקליפרס במשחק השביעי

הסנסציה נמשכת: הנאגטס השלימו קאמבק מרשים מ-3:1, ניצלו ערב חלש מאוד של קוואי וג'ורג', ועלו לגמר מול הלייקרס אחרי ערב ענק של ג'מאל מארי (40 נקודות) וטריפל דאבל של ניקולה יוקיץ' (16, 22 ו-13)

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

דנבר נאגטס שוב הדהימה הבוקר (רביעי) את חובבי ה-NBA, כשניצחה 89:104 לוס אנג'לס קליפרס במשחק השביעי בסדרה, והשלימה קאמבק גדול בדרך לגמר המערב. הנאגטס פיגרו 3:1 בסדרה מול הקבוצה שנחשבה על ידי רבים למועמדת הבכירה העונה לזכות באליפות, אבל ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ' וחבריהם, שבמשחק 5 ו-6 חזרו מפיגור דו ספרתי והצליחו לנצח אחרי שכבר נראה היה שהם מחוץ למשחק, עשו את זה שוב הלילה, והעפילו לגמר המערב למפגש מסקרן עם לוס אנג'לס לייקרס. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שקבוצה מצליחה לנצח שתי סדרות בפלייאוף כשהם בפיגור 3:1 (הנאגטס עשו את זה גם מול יוטה בסיבוב הראשון), וכעת ספק אם יש מישהו שמספיד את הנאגטס לפני המפגש שלהם מול לברון ג'יימס וקבוצתו.

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס. רויטרס
הצגה. יוקיץ' חוגג/רויטרס
קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס מול דנבר נאגטס. GettyImages
נעלם. לאונרד/GettyImages

ג'מאל מארי נתן עוד משחק מצוין של 40 נקודות (15 מ-26 מהשדה, 6 מ-13 מהשלוש), כשלצדו ניקולה יוקיץ' הגדול, שסיים את המשחק המכריע עם טריפל דאבל מרשים: 16 נקודות, 22 ריבאונדים ו-13 אסיסטים. ג'רמי גראנט (14) וגארי האריס (14) השלימו את הערב הגדול של הקבוצה של מייק מאלון, ששלטה מתחת לסלים וניצחה 37:53 בריבאונד - ובעיקר הצליחה לעצור את שני הכוכבים הגדולים של היריבה, שברבע האחרון קלעה סל שדה ראשון רק אחרי 7 דקות.

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס. AP
טריפל דאבל אדיר. יוקיץ'/AP
ג'מאל מארי דנבר נאגטס לצד יוקיץ'. GettyImages
זה הצמד שיזכרו מהלילה הזה. מארי ויוקיץ'/GettyImages

קוואי לאונרד, הכוכב הגדול של הקליפרס ושל הליגה ומי שהוליך בשנה שעברה את טורונטו לאליפות, עבר ערב מאכזב מאוד והתקשה לקלוע במשחק השביעי. לאונרד סיים את המשחק עם 14 נקודות בלבד (6 מ-22 מהשדה), ואת הרבע האחרון סיים עם 0 נקודות (2 נקודות ו-1 מ-10 מהשדה במחצית השנייה). פול ג'ורג', הצלע השנייה בחמישיית הכוכבים שהעמידה הקליפרס, אכזב גם הוא במשחק המכריע וסיים עם 10 נקודות (4 מ-16 מהשדה, 2 מ-11 מהשלוש). הקליפרס, שמעולם לא הצליחו להעפיל לגמר האזורי, ממשיכים את המסורת הלוזרית שלהם, וסיימו את המשחק עם 9 מ-35 מהשלוש, אבל הנתון המכריע היה 33 נקודות בלבד שקלעו במחצית השנייה מול ה-50 של דנבר.

דנבר מגיעה לגמר לראשונה מאז שנת 2009, והיא עושה את זה אחרי שגם במשחק הזה (כמו במשחקים 5 ו-6) פיגרה בפער דו ספרתי (12 הפרש לקליפרס במחצית הראשונה). הנאגטס גם פיגרו 61:54 ברבע השלישי, אבל משם יצאו לריצת 13:35 מול הקליפרס ההמומים, שפשוט קפאו ולא הצליחו לקלוע. הקליפרס ירדו למאזן 8:0 במשחקים שבהם הם יכלו להבטיח העפלה לגמר אזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully