וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה חמישיית העונה של ה-NBA: לוקה דונצ'יץ' בפנים

הסלובני שהודח מהפלייאוף יחד עם המאבריקס הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה שרושם את ההישג. לברון, דייויס, אנטטוקומפו והארדן נבחרו יחד איתו

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

חמישיית העונה ב-NBA הוכרזה הערב (חמישי) עם שני נציגים ללוס אנג'לס לייקרס (לברון ג'יימס ואנתוני דייויס), כשיחד איתם נבחרו שחקנים שקבוצותיהם כבר סיימו את דרכן בפלייאוף: ג'יימס הארדן מיוסטון רוקטס, יאניס אנטטוקומפו ממילווקי באקס, ולוקה דונצ'יץ' מדאלאס מאבריקס. בכך הפך הסלובני של דאלאס לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שנכנס לחמישיית העונה בליגה הטובה בעולם, כאשר הוא רק בן 21.

כאמור, מתוך הנבחרים הנ"ל רק לברון ג'יימס ואנתוני דייויס עדיין משחקים במסגרת הפלייאוף, ומצפים לפגוש בגמר המערב את דנבר נאגטס שהדיחה את לוס אנג'לס קליפרס. הגריק פריק, שקבוצתו רשמה גם היא פלייאוף מאכזב והודחה מול מיאמי היט לאחר הפסד 4:1 בחצי גמר המזרח נבחר גם הוא לאחר שרשם 29.5 נקודות בממוצע למשחק, להן הוסיף 13.6 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
השחקן הצעיר ביותר שנבחר לחמישיית העונה של ה-NBA. דונצ'יץ'/GettyImages

לברון ג'יימס קבע שיא חדש לאחר שנבחר בפעם ה-16 בקריירה שלו לחמישיית העונה, כשב-13 פעמים נבחר לחמישייה הראשונה, עוד פעמיים נבחר לחמישייה השנייה, ופעם נוספת נבחר לקבוצה השלישית של העונה. מבחינת ג'יימס הארדן מדובר בבחירה השישית, כשעבור אנתוני דייויס זו הפעם הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully