וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בעונה שעברה לאצ'י הייתה פחות טובה ובאר שבע התקשתה"

עודכן לאחרונה: 16.9.2020 / 23:27

מאמנה של מחזיקת הגביע לא מקל ראש ביריבה: "קשה לקבוצות הישראליות מול יריבות מאלבניה". בקבוצה מקווים ששון גולדברג יפתח (חמישי, 20:00, ספורט1)

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לקראת לאצ'י/דוברות הפועל באר שבע

הפועל באר שבע, שהגיעה אתמול לאלבניה, קיימה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול לאצ'י בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית מחר (חמישי, 20:00, ספורט1). השחקנים ואנשי הצוות נסעו היום כשעה מטיראנה לעיר אלבסן, שם ייערך המשחק. האלבנים העתיקו את המשחק מלאצ'י ובאלבסן אמור להיות מגרש טוב בהרבה מאשר באצטדיון בו הפועל באר שבע נפרדה מהאלבנים בתיקו בשנה שעברה.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אנחנו מתאוששים ביומיים האחרונים מהמשחק מול מכבי חיפה. יצא לנו הפעם משחק חוץ וזה פחות טוב לנו, אבל אנחנו נערכים לשחק מול קבוצה חזקה כדי לעבור שלב. גם בעונה שעברה, כשלאצ'י הייתה פחות טובה, היה לבאר שבע קשה מאוד וגם לבית"ר היה קשה מול טאוטה. זה מראה כמה לא פשוט לקבוצות הישראליות מול יריבות מאלבניה".

באימון היום תיבחן כשירותו של שון גולדברג. המגן השמאלי התאושש מהפציעה שבגללה לא שיחק מול מכבי חיפה ביום ראשון בליגת העל, אבל רק היום בתום האימון יוחלט אם לפתוח איתו. על פי ההערכות לואי טהא ומרואן קבהא יפתחו בהרכב. בהתקפה הקרב על עמדת החלוץ עדיין פתוח בין איתמר שבירו, אנתוני וארן וג'ונתן אגודלו.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, דוד קלטינס, מרואן קבהא, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, איתמר שבירו.

שחקן הפועל באר שבע שון גולדברג מול שחקן מכבי פתח תקוה איתן אזולאי. דני מרון
יוכל לפתוח? גולדברג/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם מיגל ויטור. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
ז'וזואה עם מיגל ויטור באימון המסכם של הפועל באר שבע לפני הטיסה לאלבניה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע
עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם אלטון אקולטסה. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
צילום: דוברות הפועל באר שבע/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע שיר צדק, מרואן קבהא באימון הקבוצה. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
צילום: דוברות הפועל באר שבע/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

לאצ'י האלבנית מעולם לא עברה את הסיבוב השני בליגה האירופית, ומקווה לעשות את זה הפעם מול הפועל באר שבע, לה הפסידה 2:1 בסיכום המפגשים בסיבוב המוקדמות הראשון העונה שעברה.

את קשלה האזרית עברה לאצ'י רק בדו קרב פנדלים, את הליגה היא עדיין לא התחילה והמשחק ייערך באלבסן ולא בבית, אבל המאמן ארמנדו קונג'ו אופטימי: "המצב בקבוצה טוב, רוב השחקנים כשירים ואני בטוח שאם נעשה את העבודה שלנו גם נצליח. יש לנו רעיונות ברורים לקראת המשחק, כשאנחנו פוגשים יריבה איכותית ומאוד רצינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully