וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיתיר את חוזהו בסין: ערן זהבי נוטה לחתום בפ.ס.וו איינדהובן

15.9.2020 / 14:08

חלוץ נבחרת ישראל קרוב למעבר לקבוצת הפאר ההולנדית, שמציעה לו חוזה בגובה 2 מיליון יורו לעונה. מאמנה הוא הגרמני רוג'ר שמידט, שמכיר את זהבי מהתקופה בה אימן בליגה הסינית

בווידאו: ערן זהבי יוצא מתחנת מסובים בתום חקירתו/באדיבות: one

אחרי שישוחרר מגוואנגז'ו R&F, ערן זהבי נוטה לקבל את הצעתה של פ.ס.וו איינדהובן ולחתום על חוזה בגובה 2 מיליון יורו לעונה, שאמור להפוך אותו למשתכר הגבוה בקבוצת הפאר ההולנדית. אחרי שבחן מספר הצעות הקיץ לאחר שהחליט לעזוב את קבוצתו הסינית, זהבי צפוי להעדיף את פ.ס.וו בשל המסורת הארוכה שלה והעובדה שהיא תשחק העונה במוקדמות ליגה האירופית.

את איינדהובן, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בטבלה, מאמן הגרמני רוג'ר שמידט, לשעבר מאמן לברקוזן ורד בול זלצבורג, שעד הגעתו להולנד באפריל האחרון בילה שלוש שנים בסין כמאמן בייג'ין גואן, כך שהוא מכיר היטב את יכולותיו של זהבי. איינדהובן זכתה ב-24 אליפויות הולנד, האחרונה שבהן ב-2018, בתשעה גביעים מקומיים ובשני תארים אירופיים - גביע אירופה לאלופות ב-1988 וגביע אופ"א ב-1978.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. רויטרס
ינחת בהולנד? ערן זהבי/רויטרס

זהבי (33) עזב את R&F אחרי ארבע שנים נפלאות, במהלכן הפך לאחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית משופעת הכוכבים וכנראה לגדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים. חוזהו של החלוץ היה אמור להסתיים בסוף שנת 2020, אבל הצדדים החליטו על פרידה כבר עכשיו, כך שהוא יוכל להתחיל את העונה באירופה עם קבוצה חדשה ולא יצטרך להגיע באמצע העונה.

זהבי נרכש על ידי גוואנגז'ו R&F ממכבי תל אביב בקיץ 2016 תמורת 7.2 מיליון יורו ומיד פרע שטרות. בחצי העונה הראשונה שלו בסין כבש 11 שערים ב-15 משחקי ליגה ובעונה שלאחר מכן, העונה המלאה הראשונה שלו בליגה המקומית, מצא את הרשת 27 פעמים. בעונת 2019 זהבי הגיע לשיאו עם 29 כיבושים, שיא כל הזמנים לשערים בעונה אחת בליגה הסינית.

החלוץ הוותיק סיים כמלך שערי הליגה ב-2017 וב-2019 ולמרות שלא הצליח להצעיד את קבוצתו למאבק על תואר, הוא נבחר בשתי העונות הללו לנבחרת העונה בליגה הסינית. בסך הכול זהבי כבש 91 שערים ב-106 הופעות בליגה הסינית, כשבכל המסגרות המספרים שלו ב-R&F עומדים על 103 הבקעות ב-117 הופעות. כמובן שהוא עוזב את המועדון כמלך השערים שלו בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully