וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון של מכבי תל אביב על ברסט שווה בונוס לכל שחקן: "ראינו קבוצה מפחידה"

16.9.2020 / 8:06

ניצחון על אלופת בלארוס יבטיח לאלופה השתתפות בליגה האירופית. השחקנים דרוכים: "אפשר לזלזל בקבוצה שנתנה שישייה לאסטנה?"

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גאורגיוס דוניס המשיך גם אתמול (רביעי) כמנהגו ולא תירגל באימון המסכם את ההרכב שלו למשחק הערב מול דינמו ברסט במוקדמות ליגת האלופות. לא ברור אם מאמן מכבי תל אביב עושה זאת כדי לשמור את כל השחקנים דרוכים, או שאולי הוא אוהב לקבל את ההחלטות שלו רק אחרי האימון המסכם. מה שבטוח, שחקני מכבי תל אביב לא ידעו בוודאות אמש מי מהם יפתח ובאיזה מערך יעלה היווני למשחק הכי חשוב של מכבי תל אביב העונה. כך או אחרת ההערכה של השחקנים היתה שאייל גולסה, דן ביטון ומאור קנדיל שנכנסו כמחליפים בשבת מול בני יהודה, יפתחו הפעם בהרכב.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אמור לפתוח. גולסה/דני מרון

דוניס הושיב את השחקנים פעמיים השבוע לצפות באלופת בלארוס. הוא הראה את המשחק שלהם מול אסטנה הקזחית אותה ניצחה ברסט 3:6. הוא גם הראה קטעים מהניצחון על סראייבו 1:2. "קבוצה שנותנת שישייה לאסטנה יכולה להיות קבוצה מפחידה", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "ראינו אותם ויש להם המון איכות. מישהו יכול לזלזל בקבוצה שנתנה שישייה לאלופת קזחסטן? מצפה לנו משחק קשה מאוד וכל אחד מבין שזה אחד המשחקים הכי חשובים שהיו למועדון בשנים האחרונות".

ניצחון הערב על ברסט גם שווה לכל שחקן עשרות אלפי שקלים כמענק על ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אשר תובטח בוודאות אם מכבי תל אביב תנצח. כמובן שתהיה לה גם האפשרות לשחק בפלייאוף ליגת האלופות, אך השחקנים של מכבי תל אביב לא חושבים עדיין על רד בול זלצבורג, אלא רק על ניצחון שיבטיח חורף אירופי בוודאות דרך הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully