וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה לקארים בנזמה במשחק האימון הראשון והאחרון של ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 16:53

הבלאנקוס הביסו את חטאפה 0:6, חמישה ימים לפני פתיחת העונה. במועדון מעריכים: נוכל לרכוש את אמבפה בקיץ הבא בחצי מחיר

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

ריאל מדריד מוכנה לעונה החדשה. אלופת ספרד ערכה היום (שלישי) את ניסוי הכלים הראשון והאחרון שלה לקראת פתיחת הלה ליגה, כשהביסה את חטאפה 0:6 במשחק אימון סגור. כל השערים הובקעו כבר במחצית הראשונה וארבעה מהם, לא פחות, נזקפו לזכותו של קארים בנזמה. את השערים הנוספים כבשו סרחיו ראמוס וסרחיו אריבאס בן ה-18, אחד מצעירי הבלאנקוס שקיבלו דקות.

זינדין זידאן העלה הרכב חזק יחסית, להוציא את הפצועים מרקו אסנסיו, איסקו, אדן הזאר, לוקאס ואסקס, לוקה יוביץ', סרחיו רגילו ומרטין אודגור, שנמצאים בספק גם לפתיחת הליגה מול ריאל סוסיאדד ביום ראשון הבא.

חלון ההעברות של קיץ 2020 עדיין לא הסתיים, אבל בכדורגל העולמי כבר נושאים עיניים לקיץ 2021 - בו קיליאן אמבפה צפוי לשגע את השוק. השבוע דווח ב"טיימס" הבריטי שכוכב נבחרת צרפת הודיע לפריז סן ז'רמן שזו תהיה עונתו האחרונה בקבוצה, ובהתאם לכך כמה מענקיות היבשת כבר מתחילות להיערך.

ב"אס" דווח הבוקר שריאל מדריד רואה באמבפה "החתמה אסטרטגית" שיכולה להפוך אותה לקבוצה שתשלוט בכדורגל העולמי בעתיד הנראה לעין. יחד עם זאת, המכשול העיקרי של הבלאנקוס עשוי להיות תג מחירו של אמבפה, אותו פ.ס.ז' סירבה למכור עד כה בפחות מ-300 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 15.9: ליון תקבל את הצעת ברצלונה על דפאי, דז'קו מתקרב ליובנטוס

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. AP
פ.ס.ז' תהיה חייבת להתגמש במחיר? אמבפה/AP

ואולם, לפי "אס", בריאל מצפים להוזלה במחיר של החלוץ המצוין. במועדון מעריכים שתג המחיר שלו בקיץ הבא יעמוד על 120-150 מיליון יורו, סכום שריאל תוכל להרשות לעצמה כל עוד תמשיך לא "לחסוך בהוצאות" ולא לצרף שמות גדולים בקיץ הנוכחי. בכל מקרה, ריאל ממשיכה לעקוב אחרי אמבפה ולא פוסלת גם את האפשרות שיגיע לריאל ללא תמורה עם סיום חוזהו בפריז בקיץ 2022. אמבפה נחשב לאוהד של ריאל מדריד וכבר סומן מזמן על ידי זינדין זידאן. יחד עם זאת, גם ליברפול לוטשת עיניים לעברו.

* עוד בריאל: בגוניה וייאקיס, סגן ראש עיריית מדריד, מודה שקיבל בעצב את הבשורה שליאו מסי נשאר בברצלונה. "אם לומר את האמת, כששמעתי שמסי נשאר בסוף הייתי עצוב מאוד. קיוויתי שהוא יעזוב וישאיר את הבמה לריאל מדריד, אבל כנראה שנצטרך להיאבק בו עוד קצת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully