וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.9: טוטנהאם וריאל מדריד שוקלות טרייד, דפאי מתרחק מברצלונה

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 22:17

התרנגולים עשויים לשלוח את דלה עלי בתמורה לבייל בעסקאות השאלה. סוכנו של הוולשי: "שם הוא רוצה להיות". נשיא ליון הכחיש שכוכבו סגר בבארסה: "ברתומאו אמר לי שהקבוצה נפגעה מאוד מהקורונה", לאציו החתימה חלוץ, סוארס מתרחק מיובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

העברות

* לאציו הודיעה רשמית: ודאט מוריסי חלוץ פנרבחצ'ה חתם לחמש שנים תמורת כ-20 מיליון יורו.

* ברצלונה הציגה רשמית את מיראלם פיאניץ', הקשר שהגיע מיובנטוס בעסקת החליפין עם ארתור, וילבש את החולצה שהברזילאי הותיר עם המספר 8.

* ג'ק גריליש, שהיה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, חתם על חוזה לחמש שנים נוספות באסטון וילה. הוא צפוי להיות בכיר המשתכרים של המועדון, אחרי שחתם על חוזה משודרג עד 2025. שכרו אמור לעמוד על 140 אלף ליש"ט בשבוע.

* צ'לסי האריכה את חוזהו של קונור גלאגר בקבוצה, כשהשחקן שצפוי לערוך העונה את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג יעשה זאת ככל הנראה בווסט ברומיץ', אליה מתכננים הבלוז להשאיל את גלאגר עד סיום העונה הנוכחית. השחקן היה אמור תחילה לעבור לקריסטל פאלאס, שהחליטה בסופו של דבר ללכת על מיטש בטשואיי.

View this post on Instagram

?❤️ #PjanicCuler is new number 8️⃣

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

הפוסט של אולאס

ממפיס דפאי שחקן ליון מול דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
זה מתקרב. דפאי/רויטרס

שמועות

* לפי ESPN, גארת' בייל עשוי לסרב למנצ'סטר יונייטד כדי לחזור לקבוצתו לשעבר, טוטנהאם. על פי אותו דיווח, התרנגולים מובילים במירוץ בין היתר משום שההעדפה הראשונה של אולה גונאר סולשיאר ממשיכה להיות ג'יידון סאנצ'ו. ב"טלגרף" פורסם הערב שטוטנהאם עשויה להציע לריאל מדריד עסקת חליפין, כשדלה עלי יעשה את הדרך ההפוכה. בשני המקרים מדובר יהיה בהשאלה, כשריאל תשלם 100 אחוז משכרו של עלי, וטוטנהאם תשלם רק 50 אחוז משכרו של בייל. "גארת' עדיין אוהב את טוטנהאם", אמר סוכנו, "אנחנו מדברים. זה המקום בו הוא רוצה להיות".

* תפנית בעסקת ממפיס דפאי לברצלונה? אחרי הדיווחים על כך שחלוץ ליון יימכר תמורת 30 מיליון יורו, ז'אן מישל אולאס הנשיא האגדי של הצרפתים צייץ: "הנשיא של ברצלונה (ברתומאו) אמר לי ביום ראשון שקבוצתו נפגעה מאוד מנגיף הקורונה ואין לה אפשרות כלכלית להגיש הצעה על ממפיס".

* לפי תחנת הרדיו הקטלאנית RAC1, פוצצה עסקת לואיס סוארס ליובנטוס. הסיבה: הכוכב האורוגוואי לא יצליח להוציא אזרחות איטלקית עד ה-6 באוקטובר, ובשל כך לא יוכל להירשם לליגת האלופות. סוארס עצמו נחוש לעזוב וישקול אופציות אחרות, כשהמובילה שבהן ככל הנראה תהיה אתלטיקו מדריד - אם וכאשר אלברו מוראטה אכן יימכר.

* לפי "דיילי מייל", באיירן מינכן חידשה את המגעים עם קאלום הדסון-אודוי, ומנסה "לחטוף אותו מצ'לסי". הבווארים כבר הגישו בשנה שעברה הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט עליו ונדחו, אולם הם מאמינים שהבלוז יסכימו למכור אותו כעת בעקבות ההוצאות הרבות שלהם בקיץ.

* לפי "סקיי איטליה", נאפולי ורומא סיכמו שארקדיוש מיליק יעבור לג'אלורוסי תמורת 25 מיליון יורו, אולם החלוץ מסרב לכך בינתיים. הוא עדיין מקווה שיוכל להגיע ליובנטוס, אולם הגברת הזקנה מעדיפה את אדין דז'קו. לפי הדיווחים באיטליה, "כל שלוש הקבוצות המעורבות דוחקות במיליק לקבל את העסקה". באנגליה טוענים שהחלוץ הפולני מועמד גם לטוטנהאם.

* ב-footbal litalia מדווחים כי המעבר של אדין דז'קו מרומא ליובנטוס מתקרב לכדי סגירה. על פי הדיווח, במידה ואכן החלוץ הבוסני יעבור לגברת הזקנה, המהלך יסלול את דרכו של שחקנה של נאפולי ארקדיוש מיליק לג'אלורוסי.

* על פי הדיווחים בספרד, מגנה השמאלי של סביליה סרחיו רגילון קרוב מאוד לסגירת תנאיו במנצ'סטר יונייטד.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו מדווח כי ורונה ורומא קרובות להסכים על תנאי העברתו של מראש קומבולה בהשאלה לג'אלורוסי לעונה הקרובה. הקבוצה מהבירה התחייבה לרכוש את קומבולה בתום העונה הקרובה.

* שחקנה של אודינזה רודריגו דה פול הודה כי הוא קרוב להשלים מעבר מהקבוצה שבסריה A ללידס יונייטד שחזרה העונה לפרמיירליג לאחר 16 שנים. השחקן אמר שהוא מעוניין להצטרף לקבוצה האנגלית ומחכה לשני המועדונים שיסגרו את פרטי העסקה.

עוד בוואלה! ספורט

העברות בעולם - 14.9: באינטר מתעקשים שלאוטרו מרטינס נשאר, גארת' בייל "פתוח" לעבור ליונייטד

לכתבה המלאה
שחקנה של רומא אדין דז'קו. GettyImages
יעבור ליובנטוס? אדין דז'קו/GettyImages

* לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו, נאפולי מנסה להחתים את ג'רארד דאולופאו. החלוץ הספרדי נחוש לעזוב את ווטפורד אחרי שירדה לליגת המשנה באנגליה. גם מילאן מעוניינת בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully