וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 בחוץ את ברייטון

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 0:08

למפארד פתח עונה עם ניצחון: ז'ורז'יניו העלה את צ'לסי ליתרון בפנדל (23), טרוסאר (55) השווה, אך ריס ג'יימס (56) וקורט זומה (66) השאירו את הנקודות אצל הבלוז. וולבס חגגה 0:2 על שפילד יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

לאחר שליברפול, לסטר וארסנל כבר שיחקו, מחזור הפתיחה של הפרמיירליג נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. צ'לסי, שבנתה סגל מסקרן במהלך הקיץ, יצאה למשחק חוץ מול ברייטון וגברה עליה 1:3. עוד קודם לכן, ניצחה וולבס המלהיבה 0:2 את שפילד יונייטד.

שחקן צ'לסי טימו ורנר. GettyImages
סידר פנדל לצ'לסי בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג. טימו ורנר/GettyImages

ברייטון - צ'לסי 3:1

אחרי קיץ סוער בו התחזקה מהקצה אל הקצה, עלתה הקבוצה של פרנק למפארד למשחקה הראשון בפרמיירליג לעונת 2020/21. הבלוז לא הרשימו במחצית הראשונה, אך נהנו ממבצע נאה של שחקן הרכש טימו ורנר, שחדר לרחבה והוכשל על ידי מת'יו ראיין, מה שגרם לשופט להורות על הנקודה הלבנה. ז'ורז'יניו ניגש לביצוע הפנדל ושלח אותו פנימה. ברייטון, שסיימה בעונה שעברה במקום ה-15 נראתה לא רע בכלל, ולמרות שאיבדה את אדם ללאנה שנפצע בהופעת הבכורה שלו והוחלף בסיום המחצית הראשונה, הצליחה המארחת להשוות לאחר שער נהדר של לאנדרו טרוסאר הבלגי בדקה ה-55.

שחקני ברייטון לא הספיקו לחגוג את שער השוויון ורק כעבור דקה ראו את ריס ג'יימס מפגיז טיל אדיר לחיבורים ומחזיר את היתרון לצ'לסי. טרוסאר כמעט סידר שער שוויון נוסף כשמצא לואיס דאנק בתוך הרחבה, אך בלם ברייטון לא הצליח למצוא את המסגרת. בדקה ה-66 השיגה צ'לסי את השער השלישי לאחר שקורט זומה בעט כדור שפגע בשחקן הגנה וחדר פנימה. פרנק למפארד פותח עונה עם ניצחון חוץ.

דקה 21: טעות בהגנת ברייטון, שאיבדה כדור וראתה את מת'יו ראיין מכשיל את טימו ורנר ברחבה, מה שהוביל את השופט להורות על הנקודה הלבנה.

דקה 23: גול! צ'לסי עולה ל-0:1. ז'ורז'יניו שלח את הפנדל פנימה בלי בעיה והעלה את הבלוז ליתרון.

דקה 25: טימו ורנר קיבל כדור נהדר מקאי האברץ וחדר לרחבה, אך ניסיון הבעיטה שלו נבלם על ידי ההגנה.

דקה 35: ברייטון כמעט משווה, לאחר שסטיבן אלסאטה הקולומביאני פרץ לרחבה ושחרר בעיטה נהדרת שנהדפה מצוין על ידי קפה.

דקה 55: גול! ברייטון משווה ל-1:1: לאנדרו טרוסאר הבלגי ניסה את מזלו בבעיטה ממרחק של כ-18 מטרים ומצא באופן נהדר את הפינה הימנית של קפה.

דקה 56: גול! צ'לסי עולה ל-1:2: דקה בלבד לאחר השער הנהדר של טרוסאר, הגיע ריס ג'יימס ששלח בעיטה אדירה לחיבורים והחזיר את היתרון לאורחת.

דקה 59: לאנדרו טרוסאר העביר כדור רוחבה שפגש את לואיס דאנק, אך בלם ברייטון לא הצליח ליישר את הכדור למסגרת והזדמנות נהדרת לברייטון הלכה לאיבוד.

דקה 66: שער! 1:3 לצ'לסי: כדור קרן שעלה לרחבת ברייטון הגיע לקורט זומה שבעט בנגיעה כדור שפגע בשחקן הגנה וחדר פנימה.

שחקני וולבס. רויטרס
פתיחה מרשימה. וולבס חוגגת/רויטרס

שפילד יונייטד - וולבס 2:0

אם לשפוט על פי 90 הדקות שקיבלנו הערב בין שתיים מהפתעות העונה שעברה, הרי שוולבס תהיה חברה בקבוצת הצמרת גם העונה. נונו אספיריטו, שזכה להארכת חוזה 48 שעות לפני שריקת הפתיחה, ראה את ראול חימנס פותח בסערה וכובש כבר בדקה השלישית, עם בעיטה נפלאה לחיבורים. שלוש דקות לאחר מכן הכפיל רומן סאיס, כשנגח פנימה כדור קרן של פדרו נטו, ושם זה נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully