וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דיא סבע שוב כבש, שער עצמי לאליאל פרץ בבכורה באוסטריה

עודכן לאחרונה: 14.9.2020 / 7:51

סבע דייק מהנקודה הלבנה ב-3:3 של גוואנגז'ו נגד ג'יאנגסו, קשר וולפסברגר עם רגע לא נעים בהפסד 3:1 לזלצבורג. שער בכורה לעידן גולן ברומניה, ניצחון לרפאלוב, הפסד לאבו חנא וגרצ'קין

מערכת וואלה

הליגות באירופה ממשיכות לתפוס תאוצה והיום (ראשון) הוא יום עמוס במיוחד מבחינת הליגיונרים הישראלים ברחבי היבשת הישנה.

* הישראלי הראשון לשחק דווקא עשה זאת הרחק מאירופה: דיא סבע, שאמנם כבש את שער הליגה החמישי שלו העונה בסין, וגוואנגז'ו R&F נפרדה ב-3:3 דרמטי מג'יאנגסו סונינג. סבע כבש בפנדל בדקה ה-5 והעלה את קבוצתו ל-0:1, אבל המארחת ביצעה מהפך ונראתה בדרך לניצחון. שער עצמי בדקה ה-89 צימק ל-3:2 ובתוספת הזמן צ'אנג פייה מצא את הרשת עם שער שוויון דרמטי.

* גדי קינדה פתח והשלים 90 דקות בניצחון 0:1 של קנזס סיטי על מינסוטה ב-MLS.

* בכורה לא ממש מוצלחת הייתה לאליאל פרץ בליגה האוסטרית. קשר וולפסברגר פתח בהרכב במשחק הבית מול האלופה רד בול זלצבורג, אבל כבש לכיוון הלא נכון מ-12 מטרים בדקה ה-21, חמש דקות אחרי שקבוצתו נותרה ב-10 שחקנים. אחרי השער העצמי, הקשר הישראלי הוחלף במחצית והיריבה האפשרית של מכבי תל אביב המשיכה לניצחון 1:3, כשפאטסון דאקה וסקו קויטה כבשו.

דיא סבע, שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
שער יתרון שנמחק בהמשך. דיא סבע/GettyImages

* אלי דסה השלים 90 דקות בהרכב ויטסה, שניצחה 0:1 בחוץ את ר.ק.ס ואלווייק, במחזור הפתיחה של הליגה ההולנדית. ניקו אולסק, שעבר ממכבי נתניה לשורות המארחת, נכנס כמחליף בדקה ה-55.

* ג'ואל אבו חנא, הבלם החדש של נבחרת ישראל, פתח יחד עם מקס גרצ'קין בהרכב של זוריה לוגנסק, שהפסידה 1:0 בבית למריופול ונותרה ללא נקודות אחרי שני מחזורים בליגה האוקראינית. המגן השמאלי הוחלף אחרי מחצית אחת, הבלם ספג כרטיס צהוב והשלים 90 דקות.

* ליאור רפאלוב שיחק 62 דקות בניצחונה הדרמטי של אנטוורפן 2:3 בחוץ על סינט טרוידן. הקשר הוותיק הוחלף במצב של 2:2 וקבוצתו כעת עם שני ניצחונות מחמישה משחקים בליגה הבלגית.

* עידן גולן פתח בהרכב אוניברסיטטאה קלוז' וגם כבש שער בכורה בליגה הרומנית השנייה, אבל היתרון שהעניק לקבוצתו בדקה ה-15 נמחק על ידי המארחת גלוריה בוזאו שניצחה 1:2.

* דור חוגי ערך הופעת בכורה בליגה האוסטרית, כשפתח בכנף השמאלית של התקפת סט. פולטן ב-0:0 הביתי מול שטורם גראץ. החלוץ שהגיע ממכבי פתח תקוה הוחלף בדקה ה-81.

אלי דסה שחקן ויטסה עם מאמנו תומאס לטש. GettyImages
שלוש נקודות במחזור הפתיחה. אלי דסה עם מאמנו תומאס לטש/GettyImages

* אמיר עגייב שיחק מחצית אחת בהרכב אטרומיטוס, שפתחה את העונה בליגה היוונית עם הפסד ביתי 2:0 לוולוס, אצלה ישב על הספסל השוער בוריס קליימן. אנדראס יאניוטיס, המושאל ממכבי תל אביב, נכנע לשער של אנסטסיוס דוביקאס בדקה ה-81 ולפנדל של ז'אן באריינטוס בתוספת הזמן.

* קני סייף פתח בהרכב לכיה גדנסק והוחלף בדקה ה-59, כשקבוצתו הובסה 3:0 בחוץ על ידי גורניק זאבז'ה שנמצאת בראש טבלת הליגה הפולנית עם מאזן מושלם. לכיה עם שלוש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* אדנספור, עדיין ללא איסמעיל ריאן שהצטרף אליה בשבוע שעבר, פתחה את העונה בליגה השנייה בטורקיה עם 0:1 ביתי על איסטנבולספור.

* דילה גורי, עדיין ללא לידור כהן שחתם ביום שישי, סיימה ב-0:0 בבית מול טלאבי במחזור ה-11 בליגה הגאורגית והיא במקום הרביעי עם 20 נקודות - שתיים פחות מהמוליכה דינמו טביליסי.

* ירין פרץ נותר על הספסל ולא שותף ב-0:0 של קרמיוטיסה בבית מול א.א.ק לרנקה בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully