וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.9: באינטר מתעקשים שלאוטרו מרטינס נשאר, גארת' בייל "פתוח" לעבור ליונייטד

סוכנו של חלוץ אינטר: הוא לא יעזוב. בייל מחכה לסיכום עם הבלאנקוס, דפאי "בעדיפות עליונה" עבור ברצלונה, סוארס יישלח ליציע?

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

העברות

* יאנג בויז ברן, אלופת שוויץ, צירפה בהשאלה את החלוץ ז'ורדן סיבטשו בן ה-24 מראן, עם אופציית רכישה של 2.5 מיליון יורו

שמועות

* באיטליה טוענים: ריאל מדריד סיכמה עם לאוטרו מרטינס, והיא תגנוב לברצלונה את החלוץ הארגנטינאי של אינטר. על פי הדיווח, המעבר של לאטורו אמור לעזור לאינטר לממן את עסקת אשרף חאקימי, וגם מעבר אפשרי של אנגולו קאנטה, כשאנטונו קונטה חושק בקשר צ'לסי. מי שעשוי להיכלל בעסקה עם ריאל מדריד הוא לוקה יוביץ'. כמו כן, הנראזורי ינסו לצרף את אדין דז'קו במקום הארגנטינאי. במדריד כבר הספיקו להכחיש את הידיעה, ובספרד טוענים שמדובר בספין על מנת להלחיץ את ברצלונה.

הערב נערכה פגישה בין נציגיו של כוכב אינטר והנהלת המועדון. בסיומה, טען סוכנו של לאוטרו בטו יאקה: "אין שום דבר עם ריאל מדריד. לא דיברנו עליהם ולא על ברצלונה. לאוטרו מרטינס נשאר באינטר וזהו זה".

* פבריציו רומאנו מדווח שברצלונה שמה את החתמת ממפיס דפאי בעדיפות עליונה, אחרי שהאחרון כבר סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה. לפי הדיווח, לאוטרו מרטינס ירד מהפרק עבור ברצלונה, שמכינה הצעה ראשונה לליון על דפאי, אבל קודם כל צריכה לפתור את סוגיית לואיס סוארס, שמסרב לעזוב לעת עתה. אנסו פאטי יישאר במאת האחוזים, ולעת עתה לא הוגשה הצעה על ג'ורג'יניו ויינאלדום.


* "טיימס" הבריטי טוען: גארת' בייל "פתוח מאוד" לאפשרות שיעבור למנצ'סטר יונייטד, וישמח להצטרף אם השדים האדומים יגיעו להסכמות עם ריאל מדריד. הדיווח מגיע על רקע דיווחים אחרים בספרד, לפיהם בייל עדיין מתעקש שלא לעזוב את ריאל ולקבל את מלוא שכרו, למרות שזינדין זידאן לא בונה עליו.

* ב-ESPN טוענים: ברצלונה לא אוהבת את ההתנהלות של לואיס סוארס שמסרב לעזוב את הקבוצה למרות שברור שהוא לא בתוכניות. לפי הדיווח, בבארסה אף שוקלים להשאיר את סוארס ביציע במשך עונה שלמה ולהפוך אותו ל"מנודה".

גם העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, שנחשב לאוטוריטה בכל הקשור לשוק ההעברות, טוען ש"אינטר לא קיבלה שום פנייה מריאל מדריד". מצד שני, לפי "ספורט" הקטלאני, בברצלונה מבינים שהסיכוי לעסקה נמוך ומשוכנעים שמנצ'סטר סיטי היא המתחרה העיקרית שלה על החלוץ הארגנטינאי.

* ב"בילד" מדווחים שהסוכן הישראלי פיני זהבי דורש עמלה של כ-20 מיליון יורו עבור הארכת חוזהו של דייויד אלאבה בבאיירן מינכן, וזה מה שתוקע את העסקה. עוד טוענים בגרמניה. שראשי באיירן זועמים על הסוכן בעקבות זאת.

* רומא קרובה להחתמת הבלם ארמנדו איצו בן ה-28, שיגיע בהשאלה לעונה אחת, עם התחייבות לרכוש את כרטיסו מטורינו בקיץ הבא תמורת 22 מיליון יורו.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים: אסטון וילה הגיעה לסיכום עם ליון על רכישת שחקן הכנף ברטרן טראורה ב-20 מיליון יורו.

* השוער הארגנטינאי אמיליאנו מרטינס, 26 עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות באסטון וילה ויחתום על חוזה לארבע שנים, כשארסנל תקבל עבורו כ-20 מיליון ליש"ט.

* ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי טוענים שמנצ'סטר יונייטד קיבלה את ההצעה של רומא על הבלם כריס סמולינג, ששיחק בעונה שעברה באיטליה כמושאל. על פי הדיווח, הג'אלורוסי ישלמו לשדים האדומים 11 מיליון יורו על הבלם האנגלי בן ה-30.

עוד בוואלה!

בבאיירן מינכן תוקפים: "פיני זהבי הוא דג פיראנה חמדן"

לכתבה המלאה

* גנואה הגיעה לסיכום עם לאציו בנוגע לקשר הקרואטי מילאן באדל, שצפוי לחתום היום על חוזה לשלוש שנים אצל הרוסובלו.

* אחרי שדחה הצעה מזניט סנט פטרסבורג כי הוא מעדיף להישאר באיטליה, רודריגו דה פול נמצא על הכוונת של פיורנטינה, אבל אודינזה דורשת 40 מיליון יורו על הקשר הארגנטינאי בן ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully