וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 2:4 את לבאנטה, 10 דקות לשון וייסמן בתיקו של ויאדוליד

עודכן לאחרונה: 14.9.2020 / 0:00

צמד של המחליף מאנו ואלחו (75 ו-94) העניק לעטלפים ניצחון. החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-80 לבכורה במדי קבוצתו שסיימה בתיקו את משחקה הראשון העונה. כריסטיאן טייו העניק לבטיס 0:1 אצל אלאבס בדקה ה-95

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

ללא הקבוצות הגדולות שמשחקיהן נדחו, נמשך היום (ראשון) מחזור הפתיחה בליגה הספרדית. ויאדוליד ושון וייסמן נפרדו ב-1:1 ביתי מול ריאל סוסיאדד, כשהחלוץ הישראלי עלה כמחליף לדקות בכורה בלה-ליגה בדקה ה-80. ולנסיה ניצחה את לבאנטה 2:4 בדרבי. בטיס השיגה 0:1 דרמטי במגרשה של אלאבס. ווסקה שבה לליגה עם 1:1 מול ויאריאל.

שחקן ויאדוליד מיצ'ל. GettyImages
ויאדוליד יצאה עם נקודה. מיצ'ל חוגג/GettyImages

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 1:1

שון וייסמן רשם דקות ראשונות ומרגשות בקריירה שלו בליגה הספרדית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-80 במהלך ה-1:1 הביתי של קבוצתו ויאדוליד מול סוסיאדד. החלוץ הישראלי אמנם לא הספיק לתרום למשחק של קבוצתו יתר על המידה בעשר הדקות ששיחק, אך בהחלט מדובר בציון דרך משמעותי בקריירה של וייסמן. ויאדוליד עלתה ליתרון בדקה ה-40 כשסרג'י גווארדיולה מצא את מיצ'ל שדחק מקרוב לזכות המארחת. רוברטו לופס השווה עבור האורחת בכדור נייח שעבר את כל ההגנה וחדר פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקנה של ולנסיה קאנג-אין לי. GettyImages
בישל פעמיים וסייע לולנסיה לנצח בדרבי. קאנג-אין לי/GettyImages

ולנסיה - לבאנטה 2:4

המארחת הגיעה לדרבי הערב לאחר קיץ קשה מאוד שעברה, במהלכו איבדה את מרבית שחקניה המרכזיים מהעונה החולפת, ככל הנראה לקראת עונה פחות תחרותית ממה שהרגילה ולנסיה את אוהדיה. ובאמת, לבאנטה נראתה טוב יותר במחצית הראשונה, במהלכה הוליכה פעמיים, כולל שערה הראשון שנכבש בדקה הראשונה (חוסה מוראלס לאחר סלאלום נהדר). העטלפים השוו כשקאנג-אין לי הדרום קוריאני מבשל פעמיים: פעם אחת לגבריאל (12) ובפעם הנוספת למקסימיליאנו גומס (39) וירדו למחצית ב-2:2. כשבתווך ג'וניור מוראלס כבש עוד שער נהדר (36). ההגנה של ולנסיה נראתה טוב יותר במחצית השנייה, בה לא ספגו העטלפים, כשמאנו ואייחו שנכנס כמחליף בדקה ה-72 כבש צמד (75 ו-94) וניצח לקבוצתו את המשחק הראשון של העונה.

כריסטיאן טייו שחקן בטיס. GettyImages
חילוף מנצח. כריסטיאן טייו/GettyImages

אלאבס - בטיס 1:0

בכורה מוצלחת ודרמטית במיוחד למנואל פלגריני כמאמן בטיס. הירוקים חיפשו נקמה באלאבס על ההפסד הביתי לפני כחודשיים, ואחרי שתי קורות של גידו רודריגס וסרחיו קנאלס נראה כי ייאלצו להסתפק בנקודה בלבד, אבל בדקה ה-95 קיבל המחליף כריסטיאן טייו כדור על סף הרחבה וירה מ-16 מטרים לפינה הקרובה. פרננדו פאצ'קו הגיב באיחור ונכנע, מאמנו החדש פאבלו מאצ'ין יכול להיות מאוכזב.

שחקן ויאריאל דני פרחו. GettyImages
נחלצו מהפסד לעולה החדשה. דני פרחו/GettyImages

ויאריאל - ווסקה 1:1

האורחת שבה לליגה הבכירה בספרד לאחר היעדרות של עונה אחת, ואף לא הייתה רחוקה מלחזור ללה-ליגה עם ניצחון - אך תסתפק בנקודה. פאבלו מפאו קבע יתרון מפתיע לווסקה בדקה ה-42, אך הצוללת הצהובה ענתה עם שער שוויון של ג'רארד מורנו שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-68 וקבע 1:1, שהייתה גם תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully