וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.9: אמבפה הודיע לפ.ס.ז': עוזב בקיץ הבא. סוארס מנסה לכפות על ברצלונה להשאירו

באנגליה טוענים: החלוץ בישר שזו עונתו האחרונה בצרפת. סוארס נחוש להישאר למרות שהוא לא בתוכניות של קומאן, סלאח יצטרף אליו?

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

העברות

* נונו אספיריטו סנטו, מאמנה הפורטוגלי של וולבס, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

* ליל הודיעה על רכישתו של קשר גלאטסראיי מוספטה קאפי בן ה-18 תמורת 300 אלף יורו בלבד.

* לאציו רכשה את חלוץ פנרבחצ'ה ודאט מוריץ' תמורת 18 מיליון יורו. "אני רואה את עצמי כמתאים מאוד לסגנון המשחק של לאציו", אמר החלוץ הקוסובארי, "לאציו שיחקה עם שני חלוצים ברוב העונה החולפת. הם רצו בי ואני בחרתי בהם, אני מגיע לקבוצה חדשה ומקווה להצליח".

* סלטיק השאילה את בולי בולינגולי אמבומבו לאיסטנבול בשאקשהיר. הבלגי לא שיחק בסלטיק מאז שהפר את חוקי הבידוד לפני כמה שבועות ונסע לספרד לפני ששיחק נגד קילמרנוק. התקרית הזו גרמה לשני משחקים של סלטיק להידחות ובולינגולי אמבומבו נקנס. בנוסף לכך, המגן הבלגי הושעה משלושה משחקים על ידי ההתאחדות הסקוטית וגם סלטיק תעמוד לדין.

* מיחה זאיץ הושאל מפנרבחצ'ה לגנואה לעונה אחת. הסלובני בן ה-26 רשם 17 הופעות בעונה החולפת וכבש שני שערים בלבד.

שמועות

* ב"טיימס" האנגלי טוענים: קיליאן אמבפה הודיע לפריז סן ז'רמן שזוהי עונתו האחרונה בקבוצה, ושהוא מתכוון לעזוב בקיץ הבא. החשודות המיידיות: ריאל מדריד וליברפול.

* לפי "מונדו דפורטיבו", לואיס סוארס מנסה לכפות על ברצלונה להשאירו במועדון, למרות שרונאלד קומאן הודיע לו שהוא לא בתוכניות שלו. יובנטוס ואתלטיקו מדריד מביעות עניין רב בחלוץ האורוגוואי הוותיק, אולם לפי הדיווח "מאבדות סבלנות" על רקע חוסר נכונותו של סוארס להתיר את חוזהו בברצלונה. "המטרה הנסתרת של סוארס", טוענים בעיתון הקטלאני, היא "להכריח את בארסה להשאיר אותו לעוד עונה, ולהוכיח לקומאן תוך כדי תנועה שאפשר לבנות עליו".

* לפי ה"דיילי אקספרס" הבריטי, רונאלד קומאן הפך את מוחמד סלאח למטרת הרכש העיקרית של ברצלונה - בין אם בקיץ הקרוב או הבא. את הדברים חיזק שחקן העבר של נבחרת הולנד שאק סווארט, שאמר לתקשורת המקומית ש"אני יודע ממקור ראשון שקומאן רוצה את סלאח, וכשסלאח הביע רצון לעזוב את ליברפול".

* לפי "אס", סרחיו רגילון מעדיף את סביליה על פני מנצ'סטר יונייטד. כזכור, המגן השמאלי הושאל לסביליה מריאל מדריד בעונה החולפת, וכעת עשוי לעבור אליה באופן קבוע.

* ג'נארו גאטוסו במסר למנצ'סטר סיטי, על רקע ניסיונותיה להחתים את קאלידו קוליבאלי. "לקוליבאלי יש תג מחיר, ואם נאפולי לא תקבל את הסכום שהיא דורשת, הוא לא יעזוב. זה עד כדי כך פשוט", אמר המאמן.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
רוצה לברצלונה? מוחמד סלאח/רויטרס

* אסטון וילה ניצחה את ברייטון במאבק על רכישתו של שוער ארסנל אמיליאנו מרטינס וצפויה לרכוש אותו תמורת 20 מיליון ליש"ט. השוער בן ה-28 נמצא בארסנל מאז 2012, אבל קיבל הזדמנות רק בחודשים האחרונים של העונה החולפת אחרי שברנד לנו נפצע.

* שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר פול פארקר אמר שאם לשדים האדומים יש 100 מיליון ליש"ט להוציא על רכש, הם צריכים לעשות את זה על חלוץ ולא על ג'יידון סאנצ'ו.

* ויאריאל רוצה את מגן יובנטוס מתיה דה שיליו, כך מדווחים באיטליה. המגן בן ה-28 מחכה לראות האם לקבוצה הספרדית יש משאבים כדי לצרפו.

* ארסנל עדיין נחושה לצרף את חלוץ סלטיק אודסון אדואר ולא ויתרה על האפשרות לצרפו.

* צ'לסי שוקלת להעביר את קאלום האדסון אודוי בהשאלה לקבוצה אחרת, עקב העומס שנוצר אצלה בסגל.

* בגרמניה מדווחים על עסקה גדולה שעשויה להיסגר בקרוב. ג'ון קורדובה רוצה לעזוב את פ.צ. קלן וככל הנראה יעשה את זה לעבר הבירה ויצטרף להרטה ברלין תמורת 15 מיליון יורו ואונדריי דודה. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקלן הוא סבסטיאן אנדרסון השבדי, שרשם עונה טובה מאוד באוניון ברלין ב-2019/20.

* פרייבורג סיכמה עם אנז'ה על רכישתו של הקשר בפטיסט סנטהמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully