וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:4 נפלא לליברפול על לידס יונייטד במחזור הפתיחה

עודכן לאחרונה: 12.9.2020 / 23:53

הקרב בין האלופה והעולה החדשה התעלה על הציפיות: סלאח כבש שלושער (4, בפנדל, 33 ו-88, בפנדל)' ואן דייק הוסיף (20), אבל קלופ צריך לחשוש מהיכולת ההגנתית לאחר שספג מהריסון (12), במפורד (20) וקליך (66). 0:3 לארסנל על פולהאם

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

פחות מחודשיים לאחר שהסתיימה, העונה החדשה בפרמיירליג יצאה היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור הראשון. מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד שנטלו חלק בטורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות והליגה האירופית, קיבלו מנוחה במחזור הפתיחה ומשחקיהן נגד אסטון וילה וברנלי בהתאמה - נדחו. מי שכן שיחקה היא האלופה ליברפול, שרשמה 3:4 נפלא על לידס יונייטד, ששבה לפרמיירליג לאחר 16 שנים. מחזיקת הגביע ארסנל הביסה 0:3 את פולהאם בקרייבן קוטג'.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
שלושער כבר במחזור הפתיחה. סלאח/רויטרס

ליברפול - לידס יונייטד 3:4

ידענו שהמפגש בין האלופה והעולה החדשה עשוי להיות מיוחד, לא ידענו עד כמה. הקבוצה של מרסלו ביילסה ששבה לליגה העליונה לראשונה זה 16 שנה לא חששה מזו של יורגן קלופ, לא פחדה ללחוץ, ליזום ולתקוף, ובסופו של דבר הצליחה גם להביך מספר פעמים את ההגנה האדומה. לצערה, היא נותרה עם המחמאות בלבד. קלופ יכול להיות מרוצה מאוד מהכושר בו מוחמד סלאח פתח את העונה, לאחר שהמצרי הפך לשחקן ליברפול הראשון מאז ג'ון אולדרידג' ב-1988 שכובש שלושער במחזור הפתיחה, אבל הרבה פחות מהיכולת ההגנתית - בפרט של וירג'יל ואן דייק ששגה באופן לא אופייני לו. האלופה תהיה חייבת להיות מפוקסת יותר בשבוע הבא, כשתצא לסטמפורד ברידג' לקרב לוהט מול צ'לסי המסקרנת. לידס הנפלאה תחפש נקודות ראשונות כשתארח את פולהאם, אחרי משחק גביע הליגה מול האל סיטי באמצע השבוע.

דקה 4: גול! פתיחה מוחצת לאלופה. בעיטה של מוחמד סלאח פגעה בידו של רובין קוך. השופט הצביע לנקודה הלבנה, וסלאח הפגיז פנימה. 0:1 לליברפול, המצרי כובש במשחק פתיחת עונה בפעם הרביעית ברציפות.

דקה 12: גול! שוויון! כדור ארוך הגיע לג'ק הריסון, שהשתחרר נהדר מאלכסנדר ארנולד וגומז והכניע את אליסון. 1:1.

דקה 20: גול! רוברטסון הגביה קרן משמאל, ואן דייק נגח חזק פנימה. 1:2 לליברפול, איזה קצב מטורף.

דקה 30: גול! העולה החדשה לא מוותרת! פטריק במפורד ניצל שגיאה גדולה של ואן דייק, שלא הצליח להרחיק כדור פשוט, ומול אליסון גלגל פנימה. 2:2.

דקה 33: גול! משחק מדהים באנפילד. הגנת לידס הרחיקה לא טוב כדור חופשי, סלאח אמר תודה ומתוך הרחבה שחרר פגז לחיבורים. 2:3 לליברפול.

דקה 62: הקצב נרגע, ובכל זאת ליברפול מייצרת הזדמנויות לא רעות. חילופי מסירות יפים בין סלאח ומאנה הסתיימו בבעיטה של השני מעל השער.

דקה 66: גול! 3:3! הלדר קוסטה הכניס כדור עומק, מתיאוש קליך הקפיץ ובנגיעה אחת בעט פנימה. איזה יופי של שער.

דקה 77: קלווין פיליפס סובב כדור חופשי יפהפה, ופספס במעט את החיבורים.

דקה 88: גול! פאביניו הוכשל ברחבה על ידי רודריגו המחליף, סלאח השלים צמד מהנקודה הלבנה ושלושער בסך הכל. 3:4 לליברפול.

עוד בוואלה! ספורט

פרנק למפארד: "מתרגש מאוד לעבוד עם האברץ, הוא כישרון יוצא דופן"

לכתבה המלאה
שחקני לידס יונייטד חוגגים. רויטרס
איזה משחק. לידס חוגגת, אך תישאר עם המחמאות בלבד/רויטרס
גבריאל שחקן ארסנל. רויטרס
גבריאל חגג שער בכורה בהופעת הבכורה/רויטרס

פולהאם - ארסנל 3:0

הקבוצה של מיקל ארטטה הביסה בקלילות את העולה החדשה, שאם נאמר זאת בעדינות רק נציין שהיא נראית לא מוכנה לפרמיירליג בינתיים. הסימנים הכי מעודדים מבחינת ארסנל הגיעו משניים מהשחקנים החדשים: וויליאן היה טוב מאוד ובישל פעמיים כשגם מהלך שלו הוביל אל השער הראשון. הברזילאי מוסיף לתותחנים מסירות, בישולים, פריצות טובות קדימה וכמובן כדורים חופשיים וקרנות ונראה כמו תוספת כוח. גם הבלם גבריאל רשם בכורה מוצלחת עם שער ורשת נקייה. וכמובן שפייר אמריק אובמיאנג הלוהט שוב כבש שער נהדר. אלכסנדר לקאזט, שכבש לפני שלוש שנים את שער הפתיחה של הפרמיירליג מול לסטר, הפך לראשון שכובש פעמיים את השער הראשון של העונה בפרמיירליג.

דקה 9: גול! אחרי בלגן ברחבה והחמצה אחת של וויליאן, לקאזט היה במקום כדי לדחוק מקרוב ולהעניק לארסנל 0:1 מוקדם עם השער הראשון של העונה.

דקה 28: וויליאן סובב כדור חופשי שכבר הכניע את מארק רודאק, אבל השוער הסלובקי שמח לראות את הכדור פוגע בקורה ויוצא החוצה.

דקה 37: אובמיאנג השתחרר ובעט כדור לפינה השמאלית, אבל רודאק סיפק הצלה יפה.

דקה 49: גול! איזו בכורה לברזילאים. וויליאן הגביה כדור קרן מצד ימין והבלם גבריאל נגח או המשיך עם הכתף אל הרשת במשחקו הראשון בפרמיירליג. 0:2 לארסנל.

דקה 57: גול! חשבתם שפייר אמריק אובמיאנג לא יכבוש? וויליאן שלח כדור ארוך לעבר החלוץ הגאבוני, שעשה מהלך תיירי הנרי ובעט משמאל אל החיבורים הרחוקים את ה-0:3.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל כובש לרשת פולהאם את השער הראשון של עונת 2020/21. רויטרס
כבש את השער הראשון של הפרמיירליג גם לפני שלוש שנים. אלכסנדר לקאזט/רויטרס
ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. GettyImages
זאהה חוגג פתיחת עונה מוצלחת/GettyImages

ווסטהאם - ניוקאסל 2:0
לניוקאסל: קאלום ווילסון (56), ג'ף הנדריק (87)

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 0:1
לפאלאס: ווילפריד זאהה (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully