וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינישה מיכאילוביץ': "אחרי שניצחתי את הסרטן, הקורונה קטנה עליי"

מאמן בולוניה חזר לאימונים אחרי שהתאושש מהנגיף. עכשיו הוא סוגר חשבון עם מי שביקר את התנהלותו: "יש אנשים שהיו רוצים שלא אחלים"

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

סינישה מיכאילוביץ' בילה יותר מדי זמן במרפאות ובתי חולים בשנתיים האחרונות. אחרי שניצח את הסרטן, מאמן בולוניה נמצא חיובי גם לקורונה, אולם לאחרונה צלח גם את האתגר הזה וקיבל את האישור לחזור להעביר אימונים.

עכשיו הוא מספר על ההתמודדות עם הקורונה, שלטענתו היתה קלה למדי. "אחרי מה שחוויתי בשנה שעברה, עם מלחמה יומיומית בלוקמיה, עם להיכנס ולצאת מבית החולים, שלושה סבבים של טיפולים כימותרפיים והשתלת מח עצם, להתמודד עם הקורונה נראה לי קל כמו לשתות מים קרים", אמר היום (רביעי) לתקשורת האיטלקית.

"לא סבלתי מאף סימפטום. אם לא הייתי נבדק במסגרת הקבוצה, סביר להניח שאפילו לא הייתי שם לב שאני חולה. זה לא אומר שהנגיף לא קיים: הוא קטלני, וכל מי שטוען אחרת מתכחש למציאות ומפגין חוסר כבוד כלפי המתים מהמחלה וקרובי משפחותיהם", אמר.

מאמן בולוניה, סינישה מיכאילוביץ'. GettyImages
אחרי הלוקמיה, הכל נראה קטן. מיכאילוביץ'/GettyImages

מיכאילוביץ' ככל הנראה נדבק בנגיף בזמן חופשה בסרדיניה, מה שגרר ביקורות באיטליה על התנהלותו. הוא הוגדר בקבוצת סיכון בשל עברו הרפואי, אולם נפש בכל זאת במקום הומה אדם. "לא הרגשתי חרדה, בעיקר התבאסתי שלא אוכל להשתתף עם הקבוצה במחנה האימונים. היה הרבה פייק ניוז לגבי בשבועות הללו. האמת היא שמצבי מצוין, ולא קיבלתי הנחיות שונות מאף אחד אחר. חזרתי לרוץ 10 ק"מ ביום, אני מתאמן, מרים משקולות, חי חיים נורמליים ויפים".

לטענת מיכאילוביץ', "ההתאוששות הרפואית שלי גורמת לאנשים אי נחת, או שאולי קל להם יותר להיות אמפתיים כלפי אנשים חולים שנמצאים בבתי החולים ונראים שבריריים. רכשתי בית בסרדיניה לפני 20 שנה ואני מבלה בו מדי קיץ. נקטתי בכל אמצעי הזהירות, לא היתה התפשטות של קורונה באי, וכנראה שלעולם לא אדע איך נדבקתי. הייתי חסר מזל, וזו לא אשמתי. אני לא אשם שממשלת איטליה נתנה הנחיות מקלות, וכולם יצאו לחופשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully