וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק: "המצב עם אלאבה וטיאגו לא פשוט וכבר איבדנו שלושה שחקנים"

מאמן באיירן מינכן הכניס את גביע האלופות למוזיאון המועדון והתייחס למצב הקבוצה. הבווארים נפרדו מאיבן פרישיץ' שעזב

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק הביא היום (רביעי) את גביע האלופות בו זכתה קבוצתו למוזיאון המועדון באליאנץ ארנה כדי להכניס אותו לשם. בתוך כך המאמן גם דיבר על שלל נושאים שקשורים אל הקבוצה.

האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. GettyImages
פליק במוזיאון באיירן מינכן/GettyImages
האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. GettyImages
פליק עם גביע האלופות/GettyImages

תחילה פליק התייחס לטיאגו אלקנטרה ודייויד אלאבה, שאמורים לסיים את החוזה שלהם בתום העונה הבאה ועוד לא חידשו אותם כשהספרדי כבר הודיעו שהוא מעוניין לעזוב לפי הדיווחים והאוסטרי עדיין לא סיכם על חוזה חדש. "המצב לא כל כך פשוט", אמר פליק, "כל עוד הם בסגל, אני מתכנן ובונה עליהם". פליק התייחס גם לצירוף החדש לירוי סאנה ולניקלאס זולה, שלא שיחקו במשך תקופה ממושכת ושותפו במשחקים של גרמניה בליגת האומות: "אני חושב שזה טוב שהם קיבלו דקות משחק כי הם עברו פציעות ארוכות ועכשיו הם יכולים שוב לשחק. אני אסיר תודה כלפי יואכים לב שנתן להם לשחק".

פליק התייחס לשינויים בסגל והודה: "איבדנו שלושה שחקנים מצוינים: קוטיניו, פרישיץ' ואודריוסולה. איבן ופיליפה הראו את האיכות שלהם, במיוחד בליגת האלופות. אבל הוחלט עכשיו שהשלושה לא יחזרו. אנחנו צריכים לוודא שנמצא שחקנים איכותיים בשלוש העמדות הללו. אני מקווה שנמצא. אני בדיונים עם חסן סליהאמידז'יץ' כדי לוודא שיהיה לנו סגל עמוק עם איכות גבוהה". על הזכייה באלופות: "חגגנו, הצלחנו, אבל זה נגמר. עכשיו אנחנו מתרכזים במטרות החדשות. בבאיירן אתה תמיד רוצה לזכות באליפות, אבל זה יהיה קשה מאוד העונה. קבוצות כמו דורטמונד, גלדבאך ולייפציג מוכנות מאוד".

בתוך כך נפרדה אלופת אירופה מהקשר איבן פרישיץ', שסיים את תקופת ההשאלה מאינטר וחזר אליה אחרי שהמגעים בין הצדדים על רכישה לא עלו יפה. פליק אמר: "אני רוצה להודות לאיבן על ההופעות שלו והיכולת שלו שעזרו לנו לזכות בטרבל. היה נהדר לעבוד איתו. כולם ראו את האיכות שלו בטורניר הגמר של ליגת האלופות". בסך הכול פרישיץ' רשם בבאיירן 35 הופעות, כבש 8 שערים ובישל 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully