וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגסלי קומאן: "בכל יום אני מתעורר ואומר לעצמי, 'זה באמת קרה'"

כובש שער הניצחון של באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות דיבר על התחושות מאז: "יש לי חשש שמישהו עלול לקחת את זה ממני"

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

קינגסלי קומאן ציין אתמול (ראשון) שבוע לרגע הגדול ביותר בקריירה שלו. הקיצוני הצרפתי, שכבש בשבוע שעבר את שער הניצחון הגורלי בגמר ליגת האלופות וסידר לבאיירן מינכן 0:1 מול פריז סן ז'רמן, התראיין וסיפר על התחושות מאז.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן חוגג שער, גמר ליגת האלופות 2020. רויטרס
"שמחה טהורה". קומאן/רויטרס

"בכל יום אני מתעורר ואומר לעצמי: 'אה זה באמת קרה'. יש איזו תחושה מוזרה שאני מקווה שאף אחד לא ייקח את זה ממני, שזה לא רק חלום. זו שמחה טהורה מבחינתי", אמר הצרפתי והתייחס לעובדה שכבש במשחק כל כך קריטי את שער הניצחון מול הקבוצה בה גדל אמר קומאן: "פריז סן ז'רמן נשארת המועדון שלי בלב. אבל בשבילי זו הייתה ההחלטה הנכונה לעזוב ואם לא הייתי עוזב, לא הייתי זוכה בליגת האלופות. מעולם לא קיבלתי החלטות קלות, אבל ידעתי שעם האיכויות שלי אוכל לשחק במועדון גדול. עכשיו, אחרי שזכיתי בליגת האלופות, אני חושב שכל ההחלטות שקיבלתי היו הנכונות".

על המשך הקריירה שלו אמר הצרפתי בן ה-24: "פריז לא בתכניות שלי להמשך הקריירה. יש לי אולי עוד שמונה או עשר שנים בטופ העולמי ואני לא הולך לסגור שום דלת. יש לי זיכרונות ילדות יפים מפריז סן ז'רמן. האם הייתי פותח שם בהרכב היום? לא, זה מורכב. אם ניימאר משחק בצד שמאל, אז לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully