וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק על ההצגה של סלאח: "התקשורת פקפקה בו, אנחנו יודעים מה הוא שווה"

אחרי השלושער ופתיחת העונה המרשימה, הבלם התייצב לימינו של המצרי: "מחפשים את השלילי". על לידס אמר: "הם יעשו בעיות לכולם העונה"

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

זה היה קשה, זה היה מלהיב, זה היה מורט-עצבים, אבל בסופו של דבר הצליחה ליברפול לשרוד את מחזור הפתיחה של עונת 2020/21 בפרמיירליג. האלופה גברה על העולה החדשה לידס יונייטד 3:4 בתום משחק נפלא, ובזכות מוחמד סלאח, שהשלים שלושער עם פנדל מוצלח שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-88. בכך רשמה קבוצתו של יורגן קלופ משחק 60 ברציפות ללא הפסד באנפילד, בעוד הרצף הייחודי של המצרי נמשך: ב-35 המשחקים האחרונים שסלאח כבש, ליברפול גם ניצחה.

"וואו!" אמר יורגן קלופ למרסלו ביילסה עם שריקת הסיום, וסיכם את התחושות של כל מי שצפה במשחק. "איזה משחק, איזו יריבה, איזו הופעה של שתי הקבוצות", הוסיף הגרמני ואמר לכלי התקשורת. "היתה הופעה גדולה, נהניתי מאוד. זה די נדיר שרואים כל כך הרבה שערים במשחק, לא עשינו הגנה טובה אבל זה טיפוסי למשחק ראשון. השחקנים שלנו הגיעו לפני מספר ימים מהמדינות שלהן, אז זה קורה. היריבה גרמה לנו לטעות. אנחנו יכולים להיות יותר טובים ונהיה יותר טובים. זה לא כמו לרכב על אופניים, אפשר לאבד דברים בטרום-העונה וייקח זמן לחזור לעניינים. אני מרגיש טוב מאוד אחרי המשחק הזה".

"לידס שיחקה נהדר", החמיא גיבור הערב סלאח ליריבה. "היא לחצה היטב והאינטנסיביות שלה היתה גבוהה מאוד. אני מרוצה מהתוצאה, אבל אנחנו צריכים להשתפר ולא לספוג כל כך הרבה שערים. קשה לשחק באנפילד ללא אוהדים".

סלאח, שנראה שוב בשיאו, קיבל מחמאות בסיום מוירג'יל ואן דייק (שלעומת חברו לקבוצה, היה רחוק משיאו). "אתם בתקשורת הייתם אלה שפקפקו בו. ברור שאנחנו מבינים מה הוא שווה, וזה הדבר הכי חשוב. "אנחנו לא רואים את הצדדים השליליים שהתקשורת מחפשת אצלו", אמר הבלם כשנשאל על התוויות שהודבקו לחלוץ המצרי, שכביכול הגיע לשיאו רק במשך עונה אחת, ואחר כך דעך.

על הטעות הנדירה שלו שהובילה לאחד מהשערים של לידס, ועל יכולתו הפחות טובה אמש, אמר ואן דייק: "אלה אחת מהטעויות שקורות לפעמים. זה הגיוני, זה נורמלי. אני משתדל להיות הכי טוב שאני יכול. לצערי, ספגנו שער מטעות שלי, אבל אני לא מודאג מזה יותר מדי".

כמו כן, אמר ואן דייק ש"עם סגנון המשחק שלה והאיכויות שלה, לידס הולכת לעשות צרות לכל הקבוצות העונה".

מנגד, מרסלו ביילסה הראה שהשיטה שלו, שעבדה כל כך טוב בליגת המשנה, יכולה לעבוד גם בפרמיירליג. "למשך חלקים ארוכים של המשחק הצלחנו להשתוות לליברפול", סיכם. "עצרנו אותם מהמשחק הרגיל שלהם. במחצית השנייה היה לנו קשה להזיז את הכדור מההגנה להתקפה, ליברפול הקשתה עלינו לנטרל אותה".

מאמן העבר ופרשן סקיי בהווה גרהאם סונס החמיא לעולה החדשה: "במשך 80 דקות, לידס היתה פנטסטית. אבל ב-10 הדקות האחרונות ליברפול ריתקה אותם וזה היה עניין של זמן עד שמישהו יבצע טעות. אבל לידס סיפקה פה הצהרה. ליברפול היתה רחוקה משיאה, בגלל שלידס לא אפשרה לה. אני לא חושב שאי פעם ראיתי קבוצה שמחזיקה בכדור יותר מליברפול באנפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully