וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גרנאדה ניצחה את אתלטיק בילבאו 0:2. דייגו סימאונה נדבק בקורונה

אחרי ה-0:0 המאכזב בין אייבר וסלטה ויגו קיבלנו שערים ראשונים העונה - של הררה (49) ולואיס מייה (53). מאמן אתלטיקו מדריד נכנס לבידוד

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

כחודש וחצי בלבד לאחר שהסתיימה עונת 2019/20, נפתחה היום (שבת) הליגה הספרדית עם שלושה משחקים. גרנאדה השיגה 0:2 על אתלטיק בילבאו, אייבר סיימה ב-0:0 מול סלטה ויגו, העולה החדשה קאדיס תארח את אוסאסונה.

* מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה נדבק בקורונה. הקולצ'ונרוס הודיעו כי סימאונה א-סימפטומטי ואינו סובל מתסמינים, ובכל זאת ייכנס לבידוד. הוא אמור לצאת ממנו עד משחק פתיחת העונה של אתלטיקו בליגה - ב-27 בספטמבר מול גרנאדה.

שחקני גרנאדה חוגגים. רויטרס
גרנאדה פתחה ברגל ימין/רויטרס

גרנאדה - אתלטיק בילבאו 0:2

לאחר שסיימה אשתקד במקום השביעי - מקום אחד מתחת למיקום השיא שלה בלה-ליגה - המשיכה המארחת מאותו מקום ופתחה ברגל ימין. יאנחל הררה נגח פנימה את השער הראשון (49) אחרי הגבהה מצוינת של מונטורו, לואיס מייה הפגיז מחוץ לרחבה (53) וקבע את תוצאת המשחק. פתיחת עונה מאכזבת מאוד לבאסקים.

הוגו מאיו שחקן סלטה ויאגו. GettyImages
0:0 שני ברציפות מול אייבר. מאיו/GettyImages

אייבר - סלטה ויגו 0:0

הלה ליגה יצאה לדרך עם משחק שלא ממש פתח את התיאבון לחובבי הכדורגל הספרדי. הקבוצה של אוסקר גרסיה נפרדה מאייבר ללא הכרעה וזו פעם שנייה ברציפות שהשתיים נפרדו ב-0:0 אחרי שסיימו באותה תוצאה בסיבוב השני של 2019/20. פאפה דיופ מאייבר הורחק בצהוב שני בדקה ה-87.

משחק נוסף:

קאדיס - אוסאסונה 2:0
לאוסאסונה: אדריאן (10), רובן גרסיה (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully