וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.9: היגואין הגיע לסיכום על שחרור מיובנטוס, בטשואיי בפאלאס

עודכן לאחרונה: 10.9.2020 / 22:18

החלוץ הארגנטינאי יעזוב את אלופת איטליה ויחתום באינטר מיאמי, פרנקפורט הודיעה על החתמתו של אנדרה סילבה ממילאן

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

העברות

* קריסטל פאלאס שאלה מצ'לסי את מישי בטשואיי לעונה הקרובה והוא עצמו האריך את החוזה שלו בסטמפורד ברידג'. הבלגי, ששיחק בקבוצה ב-2018/19, אמר: "אני מרגיש כמו בבית וזה טוב. אני צריך לעשות כאן עונה טובה, לעבוד ביחד עם החברים שלי ולהצליח".

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של חלוץ מילאן אנדרה סילבה. הפורטוגלי בן ה-24 בילה את העונה האחרונה כמושאל אצל הנשרים ועכשיו הוא חתם שם עד 2023 כשמנגד אנטה רביץ' צפוי להישאר במילאן.

* קני טטה ההולנדי עבר מליון לפולהאם תמורת 3.2 מיליון יורו וחתם בקבוצתו החדשה לארבע שנים. "זו תחושה נהדרת, אני מרגיש מבורך להיות כאן", אמר המגן הימני.

* הקיצוני של באיירן מינכן ב' אוליבר בטיסטה מאייר הושאל לעונה אחת להירנביין ההולנדית.

* ג'אקומו בונאבנטורה עבר ממילאן לפיורנטינה וחתם בקבוצתו החדשה לשנתיים אחרי שש שנים אצל הרוסונרי.

* בשאקשהיר החתימה את שחקן הכנף הבלגי, נאסר צ'אדלי בן ה-31, שהגיע ממונאקו.

שמועות

* פייר אמריק אובמיאנג סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים בארסנל, ויהפוך לבכיר המשתכרים בקבוצה (יעקוף את מסוט אוזיל). לפי "האתלטיק", מי ששכנע את החלוץ לחתום על הארכת החוזה הוא מיקל ארטטה.

* מאמנה של לידס יונייטד מרסלו ביילסה האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת וייאמן את שחקניו בעונת החזרה של המועדון ממזרח אנגליה לפרמיירליג. המאמן בן ה-65 חתם ב-2018 על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, וכאמור שני הצדדים מימשו את האופציה וימשיכו יחד ב-2020/21.

* ז'וניניו, המנהל הספורטיבי של ליון, מודה לראשונה שהקבוצה תשקול למכור את ממפיס דפאי לברצלונה. אמש דווח שהחלוץ סיכם את תנאיו האישיים בבארסה ומחכה לסיכום בין המועדונים. "אחרי ששוחחתי עם דפאי, קיבלתי את הרושם שיהיה קשה להשאיר אותו בליון. אם נקבל הצעה מברצלונה, נהיה חייבים לשקול אותה", אמר ז'וניניו.

* העיתונאי האיטלקי המוערך ג'נלוקה די מרציו מדווח שהמגן האיטלקי, אלסנדרו פלורנצי בן ה-29, נמצא על סף מעבר לפריז סן ז'רמן. על פי הדיווח, פלורנצי יושאל מרומא לאלופת צרפת, לה תהיה אופציית רכישה עליו בתום העונה. פלורנצי הושאל בעונה החולפת לוולנסיה, אך מיעט לשחק בשל פציעות, מחלה והתפשטות נגיף הקורנה. הוא יחליף את תומא מונייה בעמדת המגן אחרי שזה חתם בבורוסיה דורטמונד.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", המגעים בין ברצלונה לאינטר בעסקת ארתורו וידאל נעצרו. לפי הדיווח, ברצלונה ביקשה מאינטר ברגע האחרון לשלם פיצוי בסכום נמוך תמורת הקשר, ואינטר הגיבה: "לא נשלם אפילו יורו אחד".

* עוד באיטליה: גונסאלו היגואין על סף סיכום עם יובנטוס על תנאי שחרורו. אחרי שיהפוך לשחקן חופשי, החלוץ הוותיק צפוי לחתום באינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם.

* פריז סן ז'רמן פנתה לשנגחאי שנחואה בניסיון להחתים את סטפן אל שעראווי, לפי דיווח ב"טלפוט".

* פריז סן ז'רמן נחושה למצוא רוכשת ליוליאן דראקסלר. אלופת צרפת רוצה להכניס קצת כסף כדי לבצע רכש בקיץ. בנוסף לגרמני יש חוזה לעונה אחת בלבד ובסופה יוכל לעבור ללא תמורה לקבוצה אחרת.

* אלכסנדר לקאזט רוצה הבהרות לגבי עתידו בארסנל. חלוץ ארסנל מסיים את החוזה שלו בסוף העונה הקרובה ומחוזר על ידי אתלטיקו מדריד ויובנטוס. נכון לעכשיו עוד לא התקבלה החלטה לגבי עתידו בצפון לונדון.

* טיאגו אלקנטרה כבר הגיע לסיכום עם ליברפול ועכשיו מחכה שאלופת אנגליה תגיע לסיכום עם באיירן מינכן, שדורשת 30 מיליון יורו.

* אין זה סוד שברצלונה רוצה מאוד לצרף את אריק גרסיה, המגן הספרדי בן ה-19 של מנצ'סטר סיטי. באנגליה מדווחים שכדי לעשות זאת, הקטאלנים יצטרכו לשלם לפחות 18 מיליון יורו.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
לקאזט יישאר או יעזוב?/רויטרס

* ארסנל תגישה לליון הצעה חדשה על חוסם עוואר. לפי הדיווחים האחרונים הצרפתים דחו הצעה של 35 מיליון יורו ועוד שחקן תמורת הקשר ודורשים קרוב ל-60 מיליון יורו תמרת עוואר כשהם לא מוכנים להפחית את המחיר בתמורה לשחקן זה או אחר.

* ראג'ה נאינגולן צפוי לשחק באינטר בעונה הקרובה. ראשי הנראזורי נפגשו עם מקביליהם מקליארי, לשם הושאל הבלגי בעונה החולפת, ואמרו להם שהם מעוניינים להשאיר אותו אצלם העונה.

* אטאלנטה פתחה במגעים עם שאלקה כדי לרכוש את אמין האריט. הרויאל בלוז דורשים 25 מיליון יורו. בתוך כך אלחנדרו גומס עשוי לעזוב את הקבוצה האיטלקית, אבל עדיין לא הגיע לסיכום עם אל נאסר הסעודית, שמוכנה להציע לו שישה מיליון יורו לעונה.

* גונסאלו היגואין הגיע לסיכום עם יובנטוס על עזיבתו באופן מיידי. החלוץ הארגנטינאי צפוי לחתום באינטר מיאמי כשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully