וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.9: סנדרו טונאלי חתם במילאן, ג'יידון סאנצ'ו שוב מתקרב ליונייטד

הקשר הצעיר הושאל מברשיה, לרוסונרי תהיה אופציה לרכוש אותו. כוכב דורטמונד סיכם את מרבית תנאיו, אולם קבוצתו ממשיכה לדרוש 120 מיליון יורו. אראולה הושאל לפולהאם

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

העברות

* מילאן השלימה את העסקה שכל כך רצתה, כששאלה מברשיה את סנדרו טונאלי. בסיום העונה תהיה לרוסונרי לרכוש את הקשר המצוין, שכבר הוזכר כיורשו של אנדראה פירלו. מילאן שילמה 10 מיליון יורו כעת ותצטרף להוסיף עוד כ-25 אם תרצה לרכוש אותו.

* פולהאם שאלה מפריז סן ז'רמן את השוער אלפונס אראולה. לעולה החדשה לפרמיירליג תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום 2020/21.

* אסטון וילה שברה את שיא ההעברות שלה כשרכשה את אולי ווטקינס, חלוץ ברנטפורד, בעסקה שמוערכת ב-33 מיליון ליש"ט. ווטקינס כבש 26 שערים בצ'מפיונשיפ בעונה שעברה.

* ירון זוט, שוער סגל נבחרת הולנד, חתם לשנתיים בשורות ספציה, העולה החדשה לסרייה A. זוט בן ה-29 רשם 260 הופעות בשערה של פ.ס.וו איינדהובן, שקיבלה עבורו 1.5 מיליון יורו.

* עולה נוספת באיטליה, קרוטונה, החתימה לשנתיים את המגן הימני אנדראה ריספולי בן ה-32 שהגיע מלצ'ה ואת הקשר בן ה-34 לוקה צ'יגאריני שסיים חוזה בקליארי.

* אודינזה החתימה את החלוץ הארגנטינאי פרננדו פורסטיירי בן ה-30, שלמעשה שב לקבוצה אליה הצטרף לראשונה ב-2010. הוא חתם לשנתיים, אחרי שסיים חוזה של חמש שנים בשפילד וונסדיי.

* המגן הספרדי פאבלו מפאו חזר לארצו, הפעם כמושאל משטוטגרט לעולה החדשה ללה ליגה, ווסקה. השחקן בן ה-23 שיחק לפני כן בג'ירונה, כשלווסקה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

שמועות

* במספר גופי תקשורת בכירים מדווחים הערב כי מנצ'סטר יונייטד עשתה צעד גדול אל עבר צירופו של ג'יידון סאנצ'ו. ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד קרוב לסכם את תנאיו בשדים האדומים, אך הקבוצה הגרמנית ממשיכה לדרוש כ-120 מיליון יורו עבורו.

* לפי "טלגרף", ריאל מדריד תהיה מוכנה להשתתף במחצית משכרו של גארת' בייל, כדי להקל עליו למצוא קבוצה חדשה. כרגע, המועמדות המובילות הן מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם.

* נשיא ראן הודה: "התחלנו במו"מ עם צ'לסי על מכירת אדואר מנדי. אנחנו יודעים שהשחקן רוצה לעזוב אותנו ולעבור לצ'לסי. ההסכם עדיין לא סגור בין שלושת הצדדים". על פי הדיווחים, צ'לסי כבר סיכמה את התנאים מול השוער בן ה-28 לפני כמה ימים וצפויה להגיש הצעה חדשה לקבוצתו בקרוב.

* פבריציו רומאנו מדווח: ממפיס דפאי סיכם את תנאיו האישיים בברצלונה, אולם ממתין לסיכום בין בארסה לליון. השיחות בין המועדונים כבר החלו, על אף ההכחשות של הצרפתים והאמירות לפיהן דםאי יישאר במועדון. במקביל, המו"מ עם ג'ורג'יניו ויינאלדום נמשך, אם כי עדיין לא הוגשה הצעה רשמית לליברפול.

* באיטליה מדווחים: אחרי שיובנטוס הצליחה למצוא פתרון עם ברצלונה ותצרף את לואיס סוארס - יובה רוצה לצרף גם אלברו מוראטה, ששיחק אצלה בעבר, ואף הציעה לאתלטיקו מדריד את דוגלאס קוסטה. בספרד טוענים: לאתלטיקו אין שום כוונה למכור את מוראטה. כמו כן: חלוץ אברטון מויז קן "משתוקק" לחזור ליובה.

* באנגליה טוענים: מאמן ליברפול יורגן קלופ ישוחח עם ג'יני ויינאלדום בנוגע לעתידו, לאור הדיווחים שההולנדי יעבור לברצלונה.

ממפיס דפאי שחקן ליון. רויטרס
זה מתקרב. דפאי/רויטרס

* פנרבחצ'ה יורדת מערן זהבי? ברחבי טורקיה מדווחים על פגישה בין נשיא פנרבחצ'ה עלי קוץ לבין סוכנו של ניקולה קאליניץ' פאלי רמאדני, שבסיומה הוגשה לחלוץ הקרואטי הצעה רשמית. על פי הערכות, פנר מציע לשחקן אתלטיקו מדריד חוזה לשנתיים עם שכר שנתי בגובה 3.2 מיליון יורו.

* ברצלונה הגישה למנצ'סטר סיטי הצעת בגובה 10 מיליון לרכישת המגן השמאלי הצעיר אריק גרסיה. בשלב זה, התכולים מוכנים למכור אותו בלא פחות מ-15 מיליון יורו, אולם המשא ומתן בין הקבוצות יימשך. ב"מונדו דפורטיבו" העריכו ש"רצונו של גרסיה יכריע אם יצטרף לבארסה או לא", ואם הוא יודיע לסיטי על רצונו לעזוב, היא לא תעמוד בדרכו.

* במקביל, העזיבה של ארתורו וידאל את ברצלונה הופכת לוודאית. הקשר הצ'יליאני ויתר לבסוף על המשכורת שלו לעונה הבאה המוערכת בכ-6 מיליון יורו, כדי לעבור לאינטר כמה שיותר מהר. ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שיגיע למילאנו מחר או מחרתיים כדי לעבור בדיקות ולחתום.

* פבריציו רומאנו מדווח שלידס הגישה הצעה חדשה לדינמו זאגרב על הבלם יושקו גברדיול. הקבוצה של מרסלו ביילסה מציעה לזאגרב 22 מיליון יורו בנוסף ל-20 אחוזים ממכירה עתידית של גברדיול, וגם ר.ב. לייפציג מתחרה על שירותיו אם כי ההצעה שלה נמוכה יותר (מוערכת בכ-15 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully