וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס כבר לא מושלמת אחרי הפסד 3:1 במונפלייה

המוליכה הפסידה אחרי שני ניצחונות, הבלם דניאל קונגרה הפתיע עם צמד שני בקריירה. בשישי: ליון הסתפקה ב-0:0 אצל בורדו

קווין דוראנט מציג את החולצה החדשה של אנטואן גריזמן, עם המספר 7/טוויטר

המחזור השלישי בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם משחק שלכאורה הבטיח לא מעט, אך אכזב כשליון סיימה ב-0:0 אצל בורדו. ניס המוליכה איבדה את המאזן המושלם אחרי הפסד 3:1 במונפלייה.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
עדיין בליון, אך קבוצתו לא הצליחה לנצח. ממפיס דפאי/GettyImages

בורדו - ליון 0:0

השחקנים של רודי גרסיה, שרק לא מזמן הודחו מליגת האלופות לאחר תבוסה 3:0 מול באיירן מינכן בחצי הגמר טורניר הפיינל 8, נראו דווקא לא רע במחזור הקודם כשהביסו 1:4 את דיז'ון, אך הערב כאמור לא היו מספיק טובים בשביל לנצח. עבור בורדו מדובר ב-0:0 שני העונה, לאחר שגם במחזור הפתיחה לא הצליחה לקחת את שלוש הנקודות ואפילו לא לכבוש מול נאנט, כשאז נותרה הקבוצה בעשרה שחקנים. האורחת סיכנה הרבה יותר פעמים את שער היריבה, שלא מצאה את המסגרת של ליון אפילו פעם אחת. ליון לעומת זאת, הייתה רחוקה מלהיות מדוייקת, כשבעטה 20 פעמים לשער בורדו ופגעה במסגרת רק שלוש פעמים.

ממפיס דפאי, אשר לא מעט דובר לאחרונה על מעבר אפשרי שלו לברצלונה, פתח והוחלף בדקה ה-73 מבלי שהצליח לסייע לחבריו לפרוץ את המערך של המארחת.

דניאל קונגרה שחקן מונפלייה. GettyImages
התחפש לחלוץ. דניאל קונגרה/GettyImages

מונפלייה - ניס 1:3

פטריק ויירה איבד את המאזן המושלם וראה את המארחת חוגגת על חשבונו נקודות ראשונות העונה. גיבור המשחק היה הבלם בן ה-35 דניאל קונגרה, שכבש צמד אחרי קרנות (50 ו-64). הצמד השני שלו בסך הכול בקריירה, כשהקודם היה באוקטובר 2010 במדי טולוז. גאטן לאבורד ירה את הראשון בדקה ה-18, ובצד השני הבלם דאנטה רק צימק בנגיחה בדקה ה-69.

סנט אטיין - שטרסבורג 0:2
לסנט אטיין: דניס בואנגה (57, פנדל), מהדי קמארה (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully