וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "מכבי חיפה נתנה לי אולטימטום, וזה נורמלי"

הרכש החדש של ברק בכר התראיין לאתר של מלאגה והודה כי הוא מרגיש מרומה לאור החוויה שלו במועדון, שכמעט עלה לו במו"מ עם הירוקים

שחקנה החדש של מכבי חיפה חוסה רודריגס/דוברות מכבי חיפה

לאחר שחתם אתמול (חמישי) לשנתיים במכבי חיפה, התראיין חוסה רודריגס לאתר של מלאגה, הקבוצה לה היה שייך לפני שעבר לירוקים, וניסה להסביר מה לא עבד בחיבור בינו לבין המועדון הספרדי. הקשר החדש של ברק בכר החל את העונה החולפת כשחקן מלאגה, אך לא מצא את מקומו ומצא את עצמו עובר בהשאלה לפואנלברדה הצנועה.

"הייתי מאוד אהוב בחדר ההלבשה של מלאגה", שיתף רודריגס. "הכל קרה מאוד מהר, המועדון דווקא רצה לחדש את החוזה שלי, אבל הציעו לי שכר שלא מתקבל על הדעת". הקשר בן ה-25 שהחל את דרכו במחלקת הנוער של ריאל מדריד, טען כי המנהל טכני של מלאגה, מנולו גספאר "רימה" אותו: "אני לא מכיר אותו, אבל אני מרגיש שהוא רימה אותי. הוא היה מבטיח דברים, ואז לא מקיים אותם".

שחקנה של מכבי חיפה חוסה רודריגס. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מרגיש שבמלאגה רימו אותו. חוסה רודריגס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לטענתו, גספאר משך אותו וניצל את רצונו של רודריגס להישאר במלאגה, מה שכמעט טירפד את המעבר שלו לישראל: "מכבי חיפה נתנה לי אולטימטום בסופו של דבר, וזה בסדר. הם חיכו לי במשך שלושה שבועות. עזבתי גם כשהשנה שעברה יושבת לי בתוך המחשבות. לא עניין אותי כסף, רציתי שיבטיחו לי דקות משחק".

בנוסף, שיתף רודריגס כי הפריע לו היחס מצד אוהדי מלאגה: "אחרי כל מה שעשיתי עבור המועדון, האוהדים עוד מטילים בי ספק. מנולו חייב להבהיר לכולם אם הוא אדם הגון, הוא היה צריך להבהיר להם שהייתי מוכן להתפשר על לא מעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully