וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חמישה מורחקים, כולל ניימאר, במהומה בסיום הקלאסיקו

עודכן לאחרונה: 14.9.2020 / 0:11

מארסיי ניצחה בפארק דה פראנס אחרי יותר מעשור והשאירה את פ.ס.ז' הסובלת מהקורונה ללא ניצחון או שער העונה. בלגן גדול בתוספת הזמן, ה-VAR תפס גם את ניימאר

קווין דוראנט מציג את החולצה החדשה של אנטואן גריזמן, עם המספר 7/טוויטר

המחזור השלישי בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לשיאו עם 0:1 כאוטי של מארסיי בחוץ על פריז סן ז'רמן, במשחק שהסתיים עם מהומת ענק וחמישה מורחקים, ביניהם ניימאר. האלופה עדיין ללא נקודה או שער אחרי שני משחקים. בצהריים ליל השיגה ניצחון דרמטי על מץ, ולאחר מכן ראן עלתה לפסגה ומונאקו נצמדה אליה עם ניצחון משלה.

לייבין קורזאבה שחקן פריז סן ז'רמן בעימות עם ז'ורדן אמאבי שחקן מארסיי. רויטרס
מכות בתוספת הזמן. לייבין קורזאבה מול ז'ורדן אמאבי/רויטרס

פריז סן ז'רמן - מארסיי 1:0

בחסות הקורונה, הרצף של האלופה במשחקי הקלאסיקו של צרפת הגיע לקצו, עם אקורד סיום אלים במיוחד. מארסיי, שלא ניצחה את פריז סן ז'רמן מאז נובמבר 2011 ולא חגגה בפארק דה פראנס מאז ה-0:3 הזכור בפברואר 2010, עשתה את זה הפעם ונותרה מושלמת אחרי שני משחקים. פ.ס.ז', שקיבלה בחזרה רק חלק מנדבקי הקורונה (קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי, מרקיניוסו וקיילור נבאס עדיין בבידוד) והציגה בהופעת בכורה את האיטלקי אלסנדרו פלורנצי, רשמה הפסד שני והיא עדיין ללא נקודה.

לאנדרו פארדס שחקן פריז סן ז'רמן דורך על אלברו שחקן מארסיי. רויטרס
דרך על אלברו. לאנדרו פארדס/רויטרס

סרחיו ריקו פתח בין הקורות ולהרכב חזרו גם אנחל די מריה וניימאר שיצאו מבידוד, אבל מארסיי הייתה זו שחגגה אחרי כדור חופשי של דימיטרי פאייה והמשך מקרוב של פלוריאן תובאן בדקה ה-31. שוויון של די מריה נפסל בגלל נבדל ברור ושער שני של דריו בנדטו בגלל נבדל מפוקפק ביותר, והתוצאה נותרה על כנה למרות לחץ מאסיבי של האלופה לקראת הסיום.

אחרי לא מעט עימותים, המשחק הזה לא יכול היה להיגמר ללא מורחקים, ובעקבות קטטה המונית בתוספת הזמן נשלפו ארבעה אדומים: לייבין קורזאבה ולאנדרו פארדס מפ.ס.ז' ומנגד ז'ורדן אמאבי ובנדטו ממארסיי. אבל השופט לא הסתפק בזה, ואחרי קריאה משופטי ה-VAR הרחיק גם את ניימאר שנתן "כאפה" מאחור לבלם הספרדי אלברו. למרות הנסיבות המקלות, פתיחת עונה איומה של פ.ס.ז'.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שופטי ה-VAR תפסו אותו. ניימאר לאחר הרחקתו/רויטרס
פלוריאן תובאן שחקן מארסיי חוגג שער. GettyImages
הכריע את הקלאסיקו. פלוריאן תובאן/GettyImages

נים - ראן 4:2

גם ללא השוער אדואר מנדי שאמור להימכר לצ'לסי וגם בלי הסקורר אמבאיי ניאנג שצפוי לעזוב בקרוב, ראן שנערכת להופעת הבכורה שלה בליגת האלופות השיגה עוד ניצחון ועלתה למקום הראשון. הרכש סרו גיראסי פרע שטרות ראשונים עם צמד (שער יפהפה בדקה ה-12 ועוד אחד אחרי הכנה של פלביאן טט בדקה ה-39) אבל נים ענתה פעמיים עם טיל של הפרגוואי אנדרס קובאס (39) ושער של זינדין פרחאט (55), לפני שבלם הרכש המרוקני נאייף עקרד חגג שער בכורה אחרי כדור חופשי בדקה ה-72 ובתוספת הזמן בנז'מן בוריז'ו ניצל יציאה של כל נים להתקפה כדי לחתום את התוצאה.

לואיז אראוז'ו שחקן ליל. GettyImages
הסבלנות השתלמה לליל. לואיז אראוז'ו/GettyImages

ליל - מץ 0:1

ליל שפותחת כל עונה עם הרבה יומרות, ממשיכה להתקשות בחלק הקדמי, אבל שער של לואיז אראוז'ו בדקה ה-88 העניק לה שלוש נקודות במשחק בו היא גילתה עדיפות. ג'ונתן דייויד החמיץ במחצית הראשונה, השוער האורח אלכסנדר אוקיג'ה הציל בהמשך, אבל הסבלנות השתלמה ואראוז'ו שנכנס כמחליף, הכריע לפני הסיום.

שחקני מונאקו חוגגים עם ווילם גובלס. רויטרס
חזר אחרי שנתיים קשות. ווילם גובלס/רויטרס

מונאקו - נאנט 1:2

גם הקבוצה מהנסיכות עם שבע נקודות, כמו ראן וליל, אחרי ניצחון חמישי ברציפות במפגשי הליגה שלה עם נאנט. סופיאן דיופ כבש שער בכורה יפה בדקה החמישית, שוויון של נאנט נפסל ובדקה ה-61 לודוביק בלאס התעופף והשווה בביצוע יפה, אבל החלוץ בן ה-19 ווילם גובלס, שבקושי שיחק בשנתיים האחרונות בגלל פציעות, נכנס מיד לאחר מכן והכריע את המשחק עם שער בכורה משלו בדקה ה-65.

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ'. GettyImages
עצירת הפנדל לא הספיקה. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages

אנז'ה - ריימס 0:1

פרדראג ראיקוביץ' עצר פנדל חמישי מתוך שישה שנבעטו לשערו מאז שהגיע לליגה הצרפתית, אבל זה לא עזר לריימס שנותרה עם נקודה בלבד. אחרי הרחקתו של הבלם ואוט פאס, נזקף גם פנדל לזכות המארחים, אבל ראיקוביץ' כאמור עצר את הניסיון של סטפן בהוקן בדקה ה-44. החלוץ לא הוריד ראש ובדקה ה-55 הכניע את השוער הסרבי אחרי מסירת עומק נהדרת של אנטונין בובישון. גם הרחקתו של רומן תומא (61) לא הפריעה לאנז'ה לחגוג ניצחון שני.

משחקים נוספים:

לוריין - לאנס 3:2
ללוריין: אדריאן גרביץ' (14), יואן וויסה (90+2 בפנדל). ללאנס: גאל קאקוטה (31 בפנדל), פקונדו מדינה (34), איגנסיוס גנאגו (63), לואיק באדה הורחק (90+2)

דיז'ון - ברסט 2:0
לברסט: רומן פרו (42), אירבן קרדונה (90+5). רוז'ה אסאלה מדיז'ון הורחק (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully